abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35783304
beste mensen,
ik ben bezig met het opstellen van een argumentatie structuur in verband met mijn paper voor schriftelijke vaardigheden @ UvA.

Nu schrijf ik een betoog over spyware.

Het wordt een beoordelende tekst met het standpunt:
Het is mogelijk om de computergebruiker effectief te beschermen tegen spyware. (ik mocht helaas geen adviserende tekst schrijven, hoewel dit beter had gepast)

Nu heb ik alle argumenten verzamelt en moet ik aangeven of deze nevenschikkend of onderschikkend zijn.

Argumenten:
1. Niet downloaden van p2p programma's
2. Niet downloaden van onbekende gratis software
3 Installeer alleen software waarvan je bereid bent de license agreement te lezen

4. Informeer jezelf over spyware
5. Wees een voorzichtige computer gebruiker
6. Wees bewust en alert van je computerstaat (hardeschijf/netwerk activiteit en controle lampjes)

7. Installeer spyware monitor

8. Aanpassen van de wetgeving
9 Prosecutie/harde aanpak van daders.

Zijn er in dit geval onderschikkende en nevenschikkende argumenten?
Of zal ik enkele argumenten samen trekken?
ik snap er geen kont meer van.

Ik denk dat 9 een onderschikkend argument is van 8.

Maar verder?kan iemand me een beetje op weg helpen>
groet

Maarten
pi_35785334
Wellicht moet je de definities van 'argument' en 'betoog' eens opzoeken.
Ik krijg de indruk dat je de zaken die jij als argumenten hebt bestempeld wil gebruiken als onderwerpen binnen je verhaal.

Als ik de opdracht lees, dan verwacht ik een stuk tekst waarin de stelling 'het is mogelijk om...' wordt aangevallen, dan wel verdedigd.
Een argument is een reden waarom de besproken stelling waar of niet waar zou kunnen zijn. (meestal herkenbaar aan een 'omdat' constructie)

Je kunt een computer niet effectief beschermen tegen spyware omdat er altijd wel een domme rukker zal zijn die niet nadenkt bij wat hij doet als hij op 'Install now' klikt.
Vroeger, toen schepen nog van hout en mannen van staal waren....
  maandag 6 maart 2006 @ 20:09:11 #3
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35786103
Zoals hierboven gezegd wordt: zoek eens uit wat 'argument' betekent
In de lijst hierboven komen allemaal mooie kopjes/subonderwerpen tevoorschijn waar je inderdaad interessante dingen over kan vertellen, maar geen van allen is een argument dat voor of tegen je stelling spreekt.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')