Ze zijn verkrijgbaar als regio 0, dus ook geschikt voor jouw dvd-speler. Bv bij amazon.co.uk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik weet niet of dit hier mag. Maar weet iemand misschien trouwens of Human Condition ergens op internet ofzo voor een redelijke prijs te krijgen is. Ik kan hem namelijk nergens vinden via andere kanalen. En ook niet op diverse DVD sites. En volgens mij is dit een film, waar ik mijn standaardregel dat ik hem eerst gezien moet hebben voor ik hem koop wel op zij voor kan zetten. Het moet wel Regio 2 zijn.
Die op Amazon had ik gezien. Maar die vragen belachelijke prijzen als 150 pounds.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:24 schreef Mike het volgende:
[..]
Ze zijn verkrijgbaar als regio 0, dus ook geschikt voor jouw dvd-speler. Bv bij amazon.co.uk.
Van de prijs word je trouwens niet vrolijk.
Bij het duel tussen Die Brucke en Return of the Fly vind ik het verschil (in 't voordeel van Die Brucke) nochtans heel groot. Kwalitatief gezien. Als 't dan nog gewoon over The Fly ging. Maar die sequel is echt erg flauwtjes vergeleken met deel 1.quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:22 schreef Price het volgende:
Twee keer Vincent Price eruit in de voorronde op IMDb-punten met 1-1.![]()
Kwaliteit legt weer eens het loodje.
O.K., maar aan de acteur valt niet te tippenquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij het duel tussen Die Brucke en Return of the Fly vind ik het verschil (in 't voordeel van Die Brucke) nochtans heel groot. Kwalitatief gezien. Als 't dan nog gewoon over The Fly ging. Maar die sequel is echt erg flauwtjes vergeleken met deel 1.
Hoe lang heb je nodig?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:14 schreef Sokolsky het volgende:
1. Nazarin - Anatomy of a Murder
Ik sluit mij aan bij de review van SoK in Laatst gezien. Ik heb trouwens een stuk liever de Franse en Spaanse films van Buñuel dan de Mexicaanse.
Hoe lang heb ik nog om die soldatenballade te kijken?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:13 schreef laurenzo85 het volgende:
Ik kom niet meer toe aan de soldatenfilm
Ik denk 't niet. Hooguit de cultvideotheek, maar daar ben ik nog steeds niet geweest.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:56 schreef laurenzo85 het volgende:
Dat kan eigenlijk ook niet natuurlijk... Ik zal proberen de film nog te huren voor woensdag.. Kan dat ergens in Amsterdam?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Je bent blind.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
8. Ballade o soldate - North by Northwest 2 - 0
Die dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:07 schreef mamamiep het volgende:
* De mensonterende, verschrikkelijke en zelfs gruwelijke kwartfinale!!!
2. Some Like It Hot - Ben-Hur
North by Northwest is er uit. Ik hou het maar hierbij, denk ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb net mijn tweede film uit 1959 gezien. Nu maar wachten tot ze tegenover elkaar komen te staan.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |