Kappeh met je FiPo'squote:
Wel irritant dat de mods nu steeds zo'n icoontje voor de reeksen moeten zetten.quote:
Uiteraard.quote:
En ze hebben er nog niet eens een variant met een slotje vanquote:Op maandag 6 maart 2006 18:38 schreef Chowi het volgende:
Wel irritant dat de mods nu steeds zo'n icoontje voor de reeksen moeten zetten.
Jah.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zou toch makkelijker zijn als TS hem zelf als "centraal" kan markeren he!
Zodat iedere baggeruser dat met z'n eigen topic kan doen?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zou toch makkelijker zijn als TS hem zelf als "centraal" kan markeren he!
ik zie niet in waarom een baggeraar zijn topic graag onderaan de TL wil hebbenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zodat iedere baggeruser dat met z'n eigen topic kan doen?
Kusjekroel. Puike tijdsbesteding, dat wel.quote:
Dat de mods hun topic dan minder snel zien?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom een baggeraar zijn topic graag onderaan de TL wil hebben
Ik zie de topics al op en neer gaan heel de dag.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zodat iedere baggeruser dat met z'n eigen topic kan doen?
Ander kleurtje/valt op ?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom een baggeraar zijn topic graag onderaan de TL wil hebben
Kunnen jullie je lol op..quote:Op maandag 6 maart 2006 18:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie de topics al op en neer gaan heel de dag.![]()
En ondergetekende als assistent mod.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:42 schreef JDude het volgende:
Ik stem voor BeF als apart subforum. Met ondergetekende als mod.
Was getekend,
JD.
Het sub BeF.. waar baggerusers hun bierei kwijt kunnen?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:42 schreef JDude het volgende:
Ik stem voor BeF als apart subforum. Met ondergetekende als mod.
Was getekend,
JD.
geef maar hier dat bier eiquote:Op maandag 6 maart 2006 18:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het sub BeF.. waar baggerusers hun bierei kwijt kunnen?
Welneen, het wordt een besloten forum, met toegangsrechten, net als het Keldertje.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
alleen toegang voor intimiquote:Op maandag 6 maart 2006 18:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
* Doorgeeft.quote:
Je oor?quote:
Aight.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:47 schreef mcDavid het volgende:
waarom worden we eigenlijk niet gewoon een sekte?
[Sterretje]Doorgeeft.quote:
Je sterretje?quote:
Doe er dan een zzzpatie tussen.quote:
Ga dood JD.quote:
Mt.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:51 schreef Misstique het volgende:
Best makkelijk terug te vinden zo.
*blackmage bier ei snel doorgooit naar jdude.quote:
Valt wel mee. Het MOET niet direct centraal staan. Als er geen mods online zijn en het blijft een tijdje in de AT hangen is dat geen probleem ofzo.quote:
Het moest niet. Het was vooral een keuze vanuit de mods van over bijna het hele forum. Danny kwam met dit idee, tijdje uitgeprobeerd achter de schermen en het werkt wel. Dusch, is het wat overzichtelijker en je bent af van de 'hardcore zeikerts' die geen zin hebben eerst wat naar beneden te scrollen omdat ze de reeksen niet willen zien.quote:Waarom moest dit eik?
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het MOET niet direct centraal staan. Als er geen mods online zijn en het blijft een tijdje in de AT hangen is dat geen probleem ofzo.
[..]
Het moest niet. Het was vooral een keuze vanuit de mods van over bijna het hele forum. Danny kwam met dit idee, tijdje uitgeprobeerd achter de schermen en het werkt wel. Dusch, is het wat overzichtelijker en je bent af van de 'hardcore zeikerts' die geen zin hebben eerst wat naar beneden te scrollen omdat ze de reeksen niet willen zien.
In ONZ valt het wel mee trouwens maar er zijn sub-fora die veeeeel meer reeksen e.d. hebben, daar is het veel meer toepasbaar
Wat u wilt mevrouwquote:
Je hoopt z'n hersenpannetje in te gooien?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:53 schreef blackmage het volgende:
[..]
*blackmage bier ei snel doorgooit naar jdude.![]()
* Ei ontwijktquote:Op maandag 6 maart 2006 18:53 schreef blackmage het volgende:
*blackmage bier ei snel doorgooit naar jdude.![]()
quote:
Je wordt allround gewaardeerd.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat krijg ik toch braaf en lief uitleg van iedereen vandaag..
Mwah.. ze waren gewoon bang dat ik die brief voor Irak naar Mexico zou faxenquote:
de mods zijn bang dat het te slecht gesteld is met de mensenrechten hier op Fok!quote:Op maandag 6 maart 2006 18:55 schreef Janetje het volgende:
[..]Wat krijg ik toch braaf en lief uitleg van iedereen vandaag..
In dat geval zijn het kneuzen.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. ze waren gewoon bang dat ik die brief voor Irak naar Mexico zou faxen..
Ik ben er zelf nog niet van overtuigd, maar gelukkig wel íemandquote:
Fijn gewerkt?quote:
Nee hoor. Als je het normaal vraagt, ipv boos te reageren, krijg je ook normaal antwoord. Meestalquote:Op maandag 6 maart 2006 18:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de mods zijn bang dat het te slecht gesteld is met de mensenrechten hier op Fok!
Ik zal hier eens een Urgent Action over opstellen...quote:Op maandag 6 maart 2006 18:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de mods zijn bang dat het te slecht gesteld is met de mensenrechten hier op Fok!
Behalve van Yvonne. Want Yvonne, bier.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je het normaal vraagt, ipv boos te reageren, krijg je ook normaal antwoord. Meestal![]()
En ^^^*%%%^%$$%$... en.. ^^&&^^%%$%$$£$£^&* ja wel ver&^^%%^$)&*89quote:Op maandag 6 maart 2006 18:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je het normaal vraagt, ipv boos te reageren, krijg je ook normaal antwoord. Meestal![]()
Wat Snakey hier bedoelt is: mijdt den FB.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:59 schreef Snakey het volgende:
Het heeft inderdaad niks met je diep uitgesneden decolleté te maken.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. ze waren gewoon bang dat ik die brief voor Irak naar Mexico zou faxen..
O.quote:
Waar?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:01 schreef Snakey het volgende:
Het heeft inderdaad niks met je diep uitgesneden decolleté te maken.![]()
Inderdaad, want ik heb een coltrui aan..quote:Op maandag 6 maart 2006 19:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad niks met je diep uitgesneden decolleté te maken.![]()
mooi. misschien komt er dan eindelijk verbeteringquote:Op maandag 6 maart 2006 18:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zal hier eens een Urgent Action over opstellen...![]()
Dus die laatste camshot was jij niet??quote:Op maandag 6 maart 2006 19:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Inderdaad, want ik heb een coltrui aan..
Zit hier verdorie niet in Florida hoor..![]()
Oh heb jij die ook al gezien? Hmm...quote:Op maandag 6 maart 2006 19:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dus die laatste camshot was jij niet??![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dus die laatste cumshot was jij niet??![]()
quote:
over die camsessie van gisteren, die heb ik opgenomen en doorgestuurd naar forum@fok.nl!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:05 schreef Janetje het volgende:
[..]Bij god geen idee waar het over gaat.. maar *meespeelt.
Alleen ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
En dan mag er niemand over neucken beginnen.![]()
Die krijg ik niet. Snakey@fok.nl moet je hebben.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
over die camsessie van gisteren, die heb ik opgenomen en doorgestuurd naar forum@fok.nl!
quote:
quote:
yvonne zou hem in het crewforum posten!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die krijg ik niet. Snakey@fok.nl moet je hebben.![]()
Whehehe, en dan zeuren als we een paar posts (oké, een half topic) vullen over jou en DL.quote:
Ik zat er op te wachten.quote:
Die houdt alles zelf.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
yvonne zou hem in het crewforum posten!
Succes!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:06 schreef Janetje het volgende:
Ik ga weer.. kamertje bekijken..
Zet je Anti-J radar maar weer aan.. net waren jullie ook weer te laat weg van je pc he..
Begrijp je niet dat het gewoon irritant werd?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe, en dan zeuren als we een paar posts (oké, een half topic) vullen over jou en DL.
ik niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Begrijp je niet dat het gewoon irritant werd?
Nee, tuurlijk begrijp jij dat niet. Maar ik weet dat jij gewoonlijk traag van begrip bent, dus daar hou ik altijd rekening mee.quote:
Welnee, je stelt je gewoon aan.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
Begrijp je niet dat het gewoon irritant werd?
Nee. Da's wel het laatste.quote:
ik heb het al begrepen. maar ben tot de conclusie gekomen dat je gewoon niet moet zeikenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk begrijp jij dat niet. Maar ik weet dat jij gewoonlijk traag van begrip bent, dus daar hou ik altijd rekening mee.
Chowi zeikt nooit!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb het al begrepen. maar ben tot de conclusie gekomen dat je gewoon niet moet zeiken
bij vrouwen altijd heel erg oppassen voor je conclussies trekt.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb het al begrepen. maar ben tot de conclusie gekomen dat je gewoon niet moet zeiken
Amen.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:19 schreef killswitch het volgende:
bij vrouwen altijd heel erg oppassen voor je conclussies trekt.
voor je het weet mag je zelf nammelijk weer trekken.....
eenschquote:Op maandag 6 maart 2006 19:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Chowi zeikt bijna nooit!!
Chowi is liev![]()
dat deed ze toch al niet voor mequote:Op maandag 6 maart 2006 19:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
bij vrouwen altijd heel erg oppassen voor je conclussies trekt.
voor je het weet mag je zelf nammelijk weer trekken.....
jochie toch, wat heb je het zwaar.quote:
Da's lul-lig (quote:
Ben jij blauw?quote:
Dan presteer je helemáál niks meer.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik wil best een uurtje zonder jas, op blote voeten buiten gaan staan..
ach, als jij het zo prefereertquote:Op maandag 6 maart 2006 19:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan presteer je helemáál niks meer.
Ik hou van je Misstique!!!1quote:
Dat is geheel wederzijds.quote:
quote:
Ik zeik niet!quote:
Zo bereik je je doel niet bij vrouwen, knul.quote:
wat weet jij van mijn doelen?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo bereik je je doel niet bij vrouwen, knul.
Ik sla even over.quote:
Het helpt in deze ook wel wat om verstand te hebben van vrouwen. En dat heb ik, want ik ben er een.quote:
maar ik ben een man.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het helpt in deze ook wel wat om verstand te hebben van vrouwen. En dat heb ik, want ik ben er een.
Gaan ze vechten denk je?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:40 schreef JDude het volgende:
Lalalalala.
euh... Kylie Minogue - can't get you out of my head ???quote:Op maandag 6 maart 2006 19:40 schreef JDude het volgende:
Lalalalala.
Ben jij nou een vent?quote:
owja... echte mannen gooien bier, roepen "kut", en vechten om iedere verkeerde opmerking.quote:
Wat een pakkende omschrijving van het mannelijke geslacht. Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
owja... echte mannen gooien bier, roepen "kut", en vechten om iedere verkeerde opmerking.
sorry
Mits neanderthaler uit achterbuurt.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:46 schreef Misstique het volgende:
Wat een pakkende omschrijving van het mannelijke geslacht. Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.
nee je moet juist vechten om je eigen eer, en nog veel belangrijker, de eer van de schone jonkvrouw te beschermenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
owja... echte mannen gooien bier, roepen "kut", en vechten om iedere verkeerde opmerking.
sorry
Treffend.quote:
Ik ga altijd weg op momenten dat de spanning het hevigst is.quote:
Liquideren, direct!quote:
mwa... die behoort meer tot de groep "eerst een grote bek hebben en dan je matties halen om voor je te vechten"quote:
"voor het zingen de kerk uit" heet datquote:Op maandag 6 maart 2006 19:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ga altijd weg op momenten dat de spanning het hevigst is..
Welke matties?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mwa... die behoort meer tot de groep "eerst een grote bek hebben en dan je matties halen om voor je te vechten"
Oh ja, dat ook.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
je vergeet het langdurig martelen
Zo'n ventje van z'n school hangt hier ook wel eens op het forum geloof ikquote:
Paultjuhhh is een hoerenjong.quote:
uiteraardquote:Op maandag 6 maart 2006 19:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook.
Heel erg lang en wreed.
Username?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo'n ventje van z'n school hangt hier ook wel eens op het forum geloof ik
Hem vastbinden en voor zijn ogen z'n scootah langzaam uit elkaar halen.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook.
Heel erg lang en wreed.
Weet niet, kom je wel eens in kansloze topics van Maikulll eiges tegen.quote:
Boh gek.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Weet niet, kom je wel eens in kansloze topics van Maikulll eiges tegen.
Met z'n voorhuid vastzetten aan de lopende band van z'n kassa en rollen met dat ding!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:53 schreef Chowi het volgende:
Hem vastbinden en voor zijn ogen z'n scootah langzaam uit elkaar halen.
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Met z'n voorhuid vastzetten aan de lopende band van z'n kassa en rollen met dat ding!
met zijn allen de C1000 inlopen, en alle producten oppakken en op een andere plaats weer terugzettenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Met z'n voorhuid vastzetten aan de lopende band van z'n kassa en rollen met dat ding!
men piemel had spontaan het idee dat ie een schildpad was toen ik dit lasquote:Op maandag 6 maart 2006 19:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Of gewoon M. door de voorgevel heen tiefen.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:57 schreef mcDavid het volgende:
met zijn allen de C1000 inlopen, en alle producten oppakken en op een andere plaats weer terugzetten
Jouw piem0l reageert daarop?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
men piemel had spontaan het idee dat ie een schildpad was toen ik dit las
quote:
What's with the language?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:02 schreef Chowi het volgende:
Boh gek, over 5079 uur, 55 minuten en 88 seconden is mijn download klaar. Klopt ook niet.
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:02 schreef Chowi het volgende:
Boh gek,
quote:over 5079 uur, 55 minuten en 88 seconden is mijn download klaar. Klopt ook niet.
helaas zijn de symptonen van het maikuulvirus ergerquote:Op maandag 6 maart 2006 20:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
maikuul virus, das zeg maar net als de vogel griep, verspreid zich als een gek
Hup, preventief ruimen die lui.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
maikuul virus, das zeg maar net als de vogel griep, verspreid zich als een gek
jup in querantaine, dan zorg ik persoonlijk dat ze alle aandacht en zorg krijgt die ze verdientquote:
Dat lukt niet, athans d'r is nog geen medicijn tegen!quote:
quarantaine en hersenspoelen!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat lukt niet, athans d'r is nog geen medicijn tegen!
It will never... be... right.quote:
Gnoes zijn zo romantisch.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:15 schreef cerror het volgende:
Als wind die ruist door een waterval zal ik je beminnen als een gnoe.
Dat dacht ik.quote:
ach een sociaal leven had je toch al nietquote:Op maandag 6 maart 2006 20:26 schreef cerror het volgende:
Trouwens nog 95 posts tot de 40 000.
True.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach een sociaal leven had je toch al niet
Red je makkelijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:26 schreef cerror het volgende:
Trouwens nog 95 posts tot de 40 000.
Ik dacht al, waar zijn jullie nou?quote:
hierquote:Op maandag 6 maart 2006 20:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar zijn jullie nou?
Present.quote:
Hey.quote:
Hoe was je date?quote:
Niks is zo frustrerender dan dat je op het ene moment nog heilig overtuigd ben dat je vandaag gaat nuecken en daarna gebelt wordt dat je extra moet werken.quote:
Stfu.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Niks is zo frustrerender dan dat je op het ene moment nog heilig overtuigd ben dat je vandaag gaat nuecken en daarna gebelt wordt dat je extra moet werken.
zaken gaan voor het meisjequote:Op maandag 6 maart 2006 20:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Niks is zo frustrerender dan dat je op het ene moment nog heilig overtuigd ben dat je vandaag gaat nuecken en daarna gebelt wordt dat je extra moet werken.
Uiteraard, geen zaken geen geld, geen geld, geen vrouwen.quote:
das dan wel weer beetje jammer, dat je geen vrouw kunt krijgen zonder geldquote:Op maandag 6 maart 2006 20:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Uiteraard, geen zaken geen geld, geen geld, geen vrouwen.
dat heb ik nou ook altijdquote:Op maandag 6 maart 2006 20:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
das dan wel weer beetje jammer, dat je geen geld kunt krijgen zonder vrouwen
Ik prefereer lekkere wijven... en daar moet je wat voor over hebben, dat is algemeen bekend.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
das dan wel weer beetje jammer, dat je geen vrouw kunt krijgen zonder geld
Steek die kanker papiervliegtuigjes in je hol, kankerhuiliequote:
ja maar als je er 1 kan krijgen zonder dat je met geld hoeft te smijten, kijk dan heb je het pas echt voor elkaarquote:Op maandag 6 maart 2006 20:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik prefereer lekkere wijven... en daar moet je wat voor over hebben, dat is algemeen bekend.
da's glasdoek en kunsthars!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Steek die kanker papiervliegtuigjes in je hol, kankerhuilie
dat zeg je goed ja. Als.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja maar als je er 1 kan krijgen zonder dat je met geld hoeft te smijten, kijk dan heb je het pas echt voor elkaar
brains schijnen ook te helpen, als je het tenminste waardeerd dat er ook nog enige intiligentie in de bewuste vrouw aanwezig isquote:
Als het maar interne bloedingen veroorzaakt.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
da's glasdoek en kunsthars!
of staalbuis, hout en linnen!
dat zal wel lukkenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als het maar interne bloedingen veroorzaakt.
Bijzaken, niks meer dan bijzaken.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
brains schijnen ook te helpen, als je het tenminste waardeerd dat er ook nog enige intiligentie in de bewuste vrouw aanwezig is
Oh, zoek dan maar verder.quote:
Ja.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet ik dat minderwaardigheidscomplex er persoonlijk uit komen timmeren of
vloeibaar over de tieten?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:17 schreef Misstique het volgende:
Én sokiela.
dat komt niet voor in het liedjequote:Op maandag 6 maart 2006 21:17 schreef Misstique het volgende:
Én sokiela.
nee tieten met chocolade saus, en een kersje eropquote:Op maandag 6 maart 2006 21:19 schreef Dagonet het volgende:
sokieladetieten?
Wat jij wil.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:19 schreef Dagonet het volgende:
sokieladetieten?
Roomwitte vanilletieten.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee tieten met chocolade saus, en een kersje erop
heb je het eten met je ogen dicht opgegetenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:28 schreef rompompom het volgende:
Ik knipper even met mijn ogen
[..]
Nou ok, er zat ook eten tussendoor.
quote:
Jaquote:Op maandag 6 maart 2006 21:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heb je het eten met je ogen dicht opgegeten
Nee, bedankt. Ik heb even geen tijd.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:38 schreef Litso het volgende:
Een tumor aan je huig!
Over geen tijd gesproken... Ik ga nog even flyerenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, bedankt. Ik heb even geen tijd.
Laatste loodjes, sterkte!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Over geen tijd gesproken... Ik ga nog even flyeren
![]()
Dank je wel...quote:
Ze waren vandaag in A'foort bezig om ze aan fietsen te hangen, dat ging goed.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dank je wel...
Ben alweer even terug, moet even een oplossing bedenken.. Die klotedingen blijven niet aan de deur hangen, als je vierkante knoppen hebt
Moet ik eerst aanbellen om de sleutel van het hok of schuurtje te vragen...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze waren vandaag in A'foort bezig om ze aan fietsen te hangen, dat ging goed.
Was op t station idd, grote fietsenstalling.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moet ik eerst aanbellen om de sleutel van het hok of schuurtje te vragen...
Onder de ruitenwissers is eventueel ook een optie, maar weet ook dat er genoeg autobezitters zijn die daar niet van houden..quote:Op maandag 6 maart 2006 22:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Was op t station idd, grote fietsenstalling..
Das dan jammer voor ze.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Onder de ruitenwissers is eventueel ook een optie, maar weet ook dat er genoeg autobezitters zijn die daar niet van houden..
En voor ons, dat kan stemmen kosten.. Daarbij heb ik net genoeg voor een halve straatquote:
DL toch langs geweest??quote:Op maandag 6 maart 2006 22:22 schreef Chowi het volgende:
Het is mooi geweest.
Verdomme,
wat is het mooi geweest.
Nee.quote:
Het had vrij weinig betrekking op vandaag, of iets van mezelf, eigenlijk. Ik las hem in de signature van een user en ik vond hem wel leuk.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan had je zin toch:
"Het had zo mooi kunnen zijn"
moeten zijn??
Is idd een leuke uitspraak, ook om op te googlen trouwens.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het had vrij weinig betrekking op vandaag, of iets van mezelf, eigenlijk. Ik las hem in de signature van een user en ik vond hem wel leuk..
O ja hoor, kan nog wel wat noemen...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:26 schreef Misstique het volgende:
Sheherazade, thee en chocola. Kan het leven nog mooier worden?![]()
Ik heb het over de simpele geneugten des levens.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O ja hoor, kan nog wel wat noemen...
Hoi.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:26 schreef Misstique het volgende:
Sheherazade, thee en chocola. Kan het leven nog mooier worden?![]()
Ik ookquote:Op maandag 6 maart 2006 22:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb het over de simpele geneugten des levens..
En ik? Waarom begroet je mij niet fatsoenlijk? Ik heb ook tieten hoor!quote:
Hi ya babequote:
Kom je ze binnenkort showen?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
En ik? Waarom begroet je mij niet fatsoenlijk? Ik heb ook tieten hoor!
She won't if she knows what's good for her.quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:33 schreef Dagonet het volgende:
In dat geval 'hoi'.
Feisty!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
She won't if she knows what's good for her.
You don't know the half of it.quote:
Well....quote:
That doesn't countquote:
Hou daar eens snel mee op!quote:
Hey McD.quote:
Tellen kwam er inderdaad niet bij kijken.quote:
Ja joh, geef jij ff het goede voorbeeld.quote:
Hoi!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja joh, geef jij ff het goede voorbeeld..
Die was ook niet uitgenodigd.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tellen kwam er inderdaad niet bij kijken.
Ik zie twee zinnen, nu nog het verband.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:43 schreef cerror het volgende:
Woehoe, morgen feesten in Zwolle!
Broer is jarig oftewel, metalheads bier en grove praat!
Als een der weinigen.quote:
Mijn reputatie, wat doe jequote:
link?quote:
Veiligstellen.quote:
Ik wilde juist al die knopjes gaan testenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Veiligstellen..
Bedtijd, hou het forum heel en typ geen reacties die ik niet zou typen.
Dat is de broer.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zie twee zinnen, nu nog het verband.
Duurt bij mij ook niet lang meer. Vijf uurtjes slaap sinds zondag 21:00quote:Op maandag 6 maart 2006 23:00 schreef Misstique het volgende:
*ook slapen gaat
Steve Martin, hmmm, geen fan van op zich.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:04 schreef cerror het volgende:
Ik ga denk ik zo ff een filmpje kijken.
Mmmm Pink Panther, ik ben benieuwd.
Dat moet zaterdag zijn, trouwensquote:Op maandag 6 maart 2006 23:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Duurt bij mij ook niet lang meer. Vijf uurtjes slaap sinds zondag 21:00
Mwah, zo ongeveerquote:Op maandag 6 maart 2006 23:16 schreef rompompom het volgende:
Als je het maar kwijt bent, 14.vanjelever.
Neeeheee, dat moeten de mods doenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:44 schreef pc-fr34k het volgende:
DIe nieuwe reeks icoontjes zijn trouwens wel eventjes wennen. Weten jullie toevallig of die automatisch komen als er [BeF] in de TT staat?
Wat een kutsysteem.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Neeeheee, dat moeten de mods doen
Vijfde keer vandaag
ligt er maar net aan hoe je de daggrenzen legt...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:27 schreef JDude het volgende:
Well, I guess that's it for today?
Die grens strekt zich meestal uit over een aantal uur slaap.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:28 schreef mcDavid het volgende:
ligt er maar net aan hoe je de daggrenzen legt...
Zo leer je nog eens wat op de late avond.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:34 schreef cerror het volgende:
Wist je dat de dude die de stem doet van Bender in Futurama ook de stem doet van General Grievous in Starwars?![]()
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:34 schreef cerror het volgende:
Wist je dat de dude die de stem doet van Bender in Futurama ook de stem doet van General Grievous in Starwars?![]()
![]()
WLZ.quote:
Ik verveel me dus ik zit imdb door te spitten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat op de late avond.
quote:
Da's ook een manier.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:42 schreef cerror het volgende:
Ik verveel me dus ik zit imdb door te spitten.
Die gast is ook zó ongeloofwaardig in The Bone Collector. Je ziet gewoon steeds Al Bundy rondlopenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:44 schreef cerror het volgende:
En Al Bundy (Ed O'Neil) was leraar maatschappij-leer voordat hij ging acteren!![]()
![]()
Ik heb hier nog tig meer feitjes, ik lig dubbel!
Ja of dit: Katey Sagal (Peggy Bundy) heeft cupmaat 34E en haar vader is overleden omdat hij een blad van de rotor van een helikopter tegen z'n hasses kreeg!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Die gast is ook zó ongeloofwaardig in The Bone Collector. Je ziet gewoon steeds Al Bundy rondlopen
Mijn stembureau is bij de buren, ik denk dat ik wel ergens wat tijd kan vindenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:50 schreef mcDavid het volgende:
fuck... moet nog stemmen morgen!
Niks moet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:50 schreef mcDavid het volgende:
fuck... moet nog stemmen morgen!
Die heeft vast een crosspost in de Darwin Awards danquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:49 schreef cerror het volgende:
Ja of dit: Katey Sagal (Peggy Bundy) heeft cupmaat 34E en haar vader is overleden omdat hij een blad van de rotor van een helikopter tegen z'n hasses kreeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |