Kappeh met je FiPo'squote:
Wel irritant dat de mods nu steeds zo'n icoontje voor de reeksen moeten zetten.quote:
Uiteraard.quote:
En ze hebben er nog niet eens een variant met een slotje vanquote:Op maandag 6 maart 2006 18:38 schreef Chowi het volgende:
Wel irritant dat de mods nu steeds zo'n icoontje voor de reeksen moeten zetten.
Jah.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zou toch makkelijker zijn als TS hem zelf als "centraal" kan markeren he!
Zodat iedere baggeruser dat met z'n eigen topic kan doen?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zou toch makkelijker zijn als TS hem zelf als "centraal" kan markeren he!
ik zie niet in waarom een baggeraar zijn topic graag onderaan de TL wil hebbenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zodat iedere baggeruser dat met z'n eigen topic kan doen?
Kusjekroel. Puike tijdsbesteding, dat wel.quote:
Dat de mods hun topic dan minder snel zien?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom een baggeraar zijn topic graag onderaan de TL wil hebben
Ik zie de topics al op en neer gaan heel de dag.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zodat iedere baggeruser dat met z'n eigen topic kan doen?
Ander kleurtje/valt op ?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom een baggeraar zijn topic graag onderaan de TL wil hebben
Kunnen jullie je lol op..quote:Op maandag 6 maart 2006 18:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie de topics al op en neer gaan heel de dag.![]()
En ondergetekende als assistent mod.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:42 schreef JDude het volgende:
Ik stem voor BeF als apart subforum. Met ondergetekende als mod.
Was getekend,
JD.
Het sub BeF.. waar baggerusers hun bierei kwijt kunnen?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:42 schreef JDude het volgende:
Ik stem voor BeF als apart subforum. Met ondergetekende als mod.
Was getekend,
JD.
geef maar hier dat bier eiquote:Op maandag 6 maart 2006 18:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het sub BeF.. waar baggerusers hun bierei kwijt kunnen?
Welneen, het wordt een besloten forum, met toegangsrechten, net als het Keldertje.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
alleen toegang voor intimiquote:Op maandag 6 maart 2006 18:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
* Doorgeeft.quote:
Je oor?quote:
Aight.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:47 schreef mcDavid het volgende:
waarom worden we eigenlijk niet gewoon een sekte?
[Sterretje]Doorgeeft.quote:
Je sterretje?quote:
Doe er dan een zzzpatie tussen.quote:
Ga dood JD.quote:
Mt.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:51 schreef Misstique het volgende:
Best makkelijk terug te vinden zo.
*blackmage bier ei snel doorgooit naar jdude.quote:
Valt wel mee. Het MOET niet direct centraal staan. Als er geen mods online zijn en het blijft een tijdje in de AT hangen is dat geen probleem ofzo.quote:
Het moest niet. Het was vooral een keuze vanuit de mods van over bijna het hele forum. Danny kwam met dit idee, tijdje uitgeprobeerd achter de schermen en het werkt wel. Dusch, is het wat overzichtelijker en je bent af van de 'hardcore zeikerts' die geen zin hebben eerst wat naar beneden te scrollen omdat ze de reeksen niet willen zien.quote:Waarom moest dit eik?
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het MOET niet direct centraal staan. Als er geen mods online zijn en het blijft een tijdje in de AT hangen is dat geen probleem ofzo.
[..]
Het moest niet. Het was vooral een keuze vanuit de mods van over bijna het hele forum. Danny kwam met dit idee, tijdje uitgeprobeerd achter de schermen en het werkt wel. Dusch, is het wat overzichtelijker en je bent af van de 'hardcore zeikerts' die geen zin hebben eerst wat naar beneden te scrollen omdat ze de reeksen niet willen zien.
In ONZ valt het wel mee trouwens maar er zijn sub-fora die veeeeel meer reeksen e.d. hebben, daar is het veel meer toepasbaar
Wat u wilt mevrouwquote:
Je hoopt z'n hersenpannetje in te gooien?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:53 schreef blackmage het volgende:
[..]
*blackmage bier ei snel doorgooit naar jdude.![]()
* Ei ontwijktquote:Op maandag 6 maart 2006 18:53 schreef blackmage het volgende:
*blackmage bier ei snel doorgooit naar jdude.![]()
quote:
Je wordt allround gewaardeerd.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat krijg ik toch braaf en lief uitleg van iedereen vandaag..
Mwah.. ze waren gewoon bang dat ik die brief voor Irak naar Mexico zou faxenquote:
de mods zijn bang dat het te slecht gesteld is met de mensenrechten hier op Fok!quote:Op maandag 6 maart 2006 18:55 schreef Janetje het volgende:
[..]Wat krijg ik toch braaf en lief uitleg van iedereen vandaag..
In dat geval zijn het kneuzen.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. ze waren gewoon bang dat ik die brief voor Irak naar Mexico zou faxen..
Ik ben er zelf nog niet van overtuigd, maar gelukkig wel íemandquote:
Fijn gewerkt?quote:
Nee hoor. Als je het normaal vraagt, ipv boos te reageren, krijg je ook normaal antwoord. Meestalquote:Op maandag 6 maart 2006 18:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de mods zijn bang dat het te slecht gesteld is met de mensenrechten hier op Fok!
Ik zal hier eens een Urgent Action over opstellen...quote:Op maandag 6 maart 2006 18:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de mods zijn bang dat het te slecht gesteld is met de mensenrechten hier op Fok!
Behalve van Yvonne. Want Yvonne, bier.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je het normaal vraagt, ipv boos te reageren, krijg je ook normaal antwoord. Meestal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |