Die van mij hadden ze alquote:Op maandag 6 maart 2006 18:44 schreef dikkedorus het volgende:
Op een of andere manier heb ik geen zin om mijn gegevens aan MS te geven voor een dom stickie...
ach google weet ook wat jij snachts om 2 uur zoektquote:Op maandag 6 maart 2006 18:44 schreef dikkedorus het volgende:
Op een of andere manier heb ik geen zin om mijn gegevens aan MS te geven voor een dom stickie...
Proxy gebruiken heeft ook niet zoveel zin aangezien ze mijn echte ip al kennen via de .net passport aanvraag. En dat ip is al een keer gelogged toen ik iets wilde downloaden met een illegale windows xp versiequote:Op maandag 6 maart 2006 18:44 schreef dikkedorus het volgende:
Afwachten dusquote:Mystery Solved
Thank you for requesting the Mystery Solved USB drive loaded with valuable information. Please allow 6-8 weeks for delivery.
Return to Mystery Solved
daar gaan ze echt niet zomaar achteraan ofzo hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 18:46 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Proxy gebruiken heeft ook niet zoveel zin aangezien ze mijn echte ip al kennen via de .net passport aanvraag. En dat ip is al een keer gelogged toen ik iets wilde downloaden met een illegale windows xp versiemaja ik heb hier ook een legale dus als ze werkelijk gaan kutten dan laat ik gewoon de legale versie zien
![]()
Gaat prima zonder IE....quote:Op maandag 6 maart 2006 18:31 schreef the_jasper het volgende:
http://www.microsoft.com/(...)ed/corp/default.mspx
check de link
Klik op het plaatje aan de rechterkant
ik kwam het op tweakers tegen maar ik wou jullie het niet onthouden
de antwoorden waren 2 true true true
.net account en IE nodig voor de site
psss laat ze het niet wetenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:59 schreef XL het volgende:
[..]
Gaat prima zonder IE....
Heb het zojuist op een Mac aangevraagd, is handig voor me... Die veiligheidsinformatie van Windows![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |