Pfff, van je vrienden/familie moet je het hebben... Als ik familie of kenissen in een bepaalde fractie had zitten, had ik zeker op hun gestemd... Nu word het waarschijnlijk niet of blanco stemmen.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:53 schreef Don_Vanelli het volgende:
Je stemde op SP, omdat je pa in de fractie van de SP zit?? Verder heb je wel een eigen mening?, anders hoef je niet eens te stemmen
Dat is nog eens goed stemmen. Je stemt in eigen belang. Als zijn vader in de raad zou komen, is dat in het belang van het gezin.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:53 schreef Don_Vanelli het volgende:
Je stemde op SP, omdat je pa in de fractie van de SP zit?? Verder heb je wel een eigen mening?, anders hoef je niet eens te stemmen
Zn vader zit bij de SP, zijn uitkering bij werkeloosheid is vast wel prima geregeld hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 19:05 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Dat is nog eens goed stemmen. Je stemt in eigen belang. Als zijn vader in de raad zou komen, is dat in het belang van het gezin.![]()
Dus ik moet ook maar een Citroën rijden omdat m'n vader bij de Citroën dealer werkt?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:02 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Pfff, van je vrienden/familie moet je het hebben... Als ik familie of kenissen in een bepaalde fractie had zitten, had ik zeker op hun gestemd... Nu word het waarschijnlijk niet of blanco stemmen.
Ik woon er al niet meer hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen!
Then again.. Nee toch niet![]()
Als je in Oss woont, stem je op de SP. Dat is een etiquette, verdulle.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:53 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik houd me in.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:14 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Als je in Oss woont, stem je op de SP. Dat is een etiquette, verdulle.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |