Vertel, hoe kommut?quote:
Dat recht hebben ze,quote:[..]
De mijne ligt helemaal opgerold op de bank te wachten totdat ik erbij kom zitten, en dan duurt het zeggen en schrijven 10 seconden en kan ik me ook niet meer fatsoenlijk bewegen...
Maar ik vind het wel leukkijk een lachebekje....
![]()
Laat maar...tis goed bedoeld dat weet ik..quote:Op maandag 6 maart 2006 21:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vertel, hoe kommut?
[..]
Dat recht hebben ze,. Alleen zit ik nu met een slapend been. * Frezer doet mee:
![]()
Sterkte dan.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Laat maar...tis goed bedoeld dat weet ik..![]()
Daarbij heb ik last van mn verstandskies.... jawel hoor nr 2 komt door....Ben benieuwd of ik deze ook eruit moet laten snijden..dat was niet lollig!
Ook als ze niet lief zijn en soms wat kapot maken hebben ze die rechten hoor!quote:En idd katten/poezen hebben speciale rechten.. tenminste bij mij in huis wel..die van mij is echt altijd lief, ze maakt nooit iets kapot en luistert goed..![]()
De pijn begon vorige week woensdag..het voelde ook dik aan...en nu lijkt het net alsof er een puntje doorbreekt.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:15 schreef Frezer het volgende:
[quote]
Je hebt er al meteen last van toen 'i er doorheen kwam? Ik heb eigenlijk nog nergens last van, maar tzt moeten ze er ook uit. Vorig jaar was er al 1 getrokken, wat eigenlijk niet ging,. Snijden is pijnlijker? Heb je veel last gehad naderhand?
Tuurlijk.. mijn idee. Ik ken niet echt veel mannelijke kattenliefhebbers..Bij mij zijn het allemaal hondenliefhebbers.quote:Ook als ze niet lief zijn en soms wat kapot maken hebben ze die rechten hoor!
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:19 schreef liefie_ het volgende:
geef mij maar honden...
zijn veel slimmer en leuker en liever
Nouja, mijn hobby is het in elk geval ook niet... Stomme tandenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
De pijn begon vorige week woensdag..het voelde ook dik aan...en nu lijkt het net alsof er een puntje doorbreekt.
Dat snijden vond ik vervelend omdat je helemaal onder zo'n groene deken ligt..plaatselijk verdoofd ..
Ik was blij dat mn ma mee was, want ik kon voelde me niet lekker genoeg om te autorijden. Ik heb alleen een beetje last van naweeën gehad.
Ik moet een foto laten maken om te kijken of ie niet scheef onder een andere kies zit,, want dan moet er weer uit...
Weg met mn verstand..( voor de 2e keer)
Ik denk dat dat toch zo'n beetje 50/50 verdeeld zal zijn?quote:[..]
Tuurlijk.. mijn idee. Ik ken niet echt veel mannelijke kattenliefhebbers..Bij mij zijn het allemaal hondenliefhebbers.
Nou ff van mijn vriendenkring uitgaande..en dan neem ik ook nog mn werkkring mee, ik beweeg me bijna alleen maar tussen mannen...quote:Op maandag 6 maart 2006 21:26 schreef Frezer het volgende:
Ik denk dat dta toch zo'n beetje 50/50 verdeeld zal zijn?
En dan ben je nog niet aan de man? Daten? Of maar gelijk: Wintersporten?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou ff van mijn vriendenkring uitgaande..en dan neem ik ook nog mn werkkring mee, ik beweeg me bijna alleen maar tussen mannen.... dan moet ik zeggen dat die verhouding toch echt heel anders ligt..20/80 in het voordeel van de honden..
Ze hebben geen idee hoe lief dat een kat/poes is
En nu ga ik naar CSI kijken.. trusten alvast..
Niet om je grammaticaquote:Op maandag 6 maart 2006 21:51 schreef _Cara_ het volgende:
Juist daarom... ik wordt op handen gedragen..![]()
geen rokjes.. wel kisten... dat zijn ook laarzenquote:
oehquote:
standaard he.. als het topic niet looptquote:Op maandag 6 maart 2006 22:10 schreef liefie_ het volgende:
oeh
mag ik ook vragen hoe je daar zo opeens op komt?
heb jij ook laarzen?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:20 schreef Thisbe het volgende:
Hear,hear
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |