ncpnquote:
Waar heb je bij de laatste landelijke verkiezingen op gestemd?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:43 schreef Ynske het volgende:
stemwijzer geeft hier Utregs Glorie aan... maar daar ben ik t ook niet mee eens
Dan wordt het dus toch de PvdA. SP in Leiden zou ik niet doen, dat is te rommelig. Ik ben benieuwd hoe D66 het gaat doen in Leiden. Ik zet m''n geld in ieder geval op een college van PvdA, CDA en GroenLinks.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:43 schreef MoChe het volgende:
[..]
ncpn![]()
ik ben zo links als het maar zijn kan maar ik vind de SP en GL van die stomme treehuggers![]()
wanneer was dat?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar heb je bij de laatste landelijke verkiezingen op gestemd?
Januari 2003.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
wanneer was dat?
das lang geleden... en toen zat ik nog in ZL
vorige keer was alleen voor die referenda toch
mooi he... dat vertrouwen in de politiekquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:41 schreef Ynske het volgende:
maar goed, iedereen gilt allemaal ongeveer tzelfde en doen er vervolgens niets mee
Ja, daar heeft Fortuyn ver jaar geleden handig gebruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
mooi he... dat vertrouwen in de politiek
dat weet ik wel nog... toen ben ik niet gegaan, en heb mijn ouders een machtiging gegevenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Januari 2003.
Vorige keer was dat afschuwelijke referendum ja.![]()
maar ben eens even redelijk... zie jij dingen die ze beloofd hebben precies zoals t beloofd is, uitgevoerd?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
mooi he... dat vertrouwen in de politiek
O ja, ik moet mijn vader nog even opbellen om hem te instrueren PvdA te stemmen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat weet ik wel nog... toen ben ik niet gegaan, en heb mijn ouders een machtiging gegeven
ik lag toen doodziek op bed
jij bent lid van de pvda?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja, ik moet mijn vader nog even opbellen om hem te instrueren PvdA te stemmen.![]()
nee, hij is t liefje van wouterquote:
ha dan kunnnen er iig geen kiddo's van komenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:51 schreef Thisbe het volgende:
Neukbare avatar heb je trouwens Plato! Jammer dat hij verder weinig inhoud heeft![]()
Ja, voor een deel wel. Maar partijprogramma's kunnen nooit volledig uitgevoerd worden omdat er sprake is van coalities. Dat houdt dus al in dat parijen water bij de wijn moeten doen. daarnaast veranderen zaken waardoor dingen anders lopen dan gepland en bepaalde plannen aangepast moeten worden. het is een utopie om te denken dat een patrijprogramma exact uitgevoerd zal worden. Bovendien lezen de meeste mensen de partijprogramma's niet en weten ze dus niet eens wat partijen 'beloven".quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar ben eens even redelijk... zie jij dingen die ze beloofd hebben precies zoals t beloofd is, uitgevoerd?
Valt me van je tegen dat je klakkeloos Hans Wiegel napraat.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:51 schreef Thisbe het volgende:
Neukbare avatar heb je trouwens Plato! Jammer dat hij verder weinig inhoud heeft![]()
het gaat me niet erom dat alles precies zo uitgevoerd word, maar veel zie ik vaak niet gebeurenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, voor een deel wel. Maar partijprogramma's kunnen nooit volledig uitgevoerd worden omdat er sprake is van coalities. Dat houdt dus al in dat parijen water bij de wijn moeten doen. daarnaast veranderen zaken waardoor dingen anders lopen dan gepland en bepaalde plannen aangepast moeten worden. het is een utopie om te denken dat een patrijprogramma exact uitgevoerd zal worden. Bovendien lezen de meeste mensen de partijprogramma's niet en weten ze dus niet eens wat partijen 'beloven".
Nou ja, ik heb me vooral op veilig terrein begeven: de universiteit en de kroegen. Wel laten ze me niet meer binnen na vier uur in het keldertjequote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Valt me van je tegen dat je klakkeloos Hans Wiegel napraat.![]()
Maar vertel: was het leven in een rode stad de afgelopen vier jaar echt zo erg als de vv wil doen voorkomen?![]()
Heeft niks met hoog van de toren blazen te maken, maar met aangeven wat je van plan bent. Daarnaast worden verschillen tijdens verkiezingscampagnes logischerwijze aangedikt om vervolgens na die verkiezingen weer nader tot elkaar te komen. Dat is de ssentie van een coalitiedemocratie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
het gaat me niet erom dat alles precies zo uitgevoerd word, maar veel zie ik vaak niet gebeuren
en jah heb de partijprogramma;s van utrecht allemaal gelezen, en kom tot de conclusie dat de ene helft hiervoor is, en de andere helft er haaks tegenover staat. en dat is bij bijna alle punten die ze aanvoeren.
tuurlijk meot iedereen wel water bij de wijn doen, maar je moet niet zo hoog van de toren blazen als je het toch niet waar kunt maken
Zie je, je moet echt een stok zoeken om de hond mee te slaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb me vooral op veilig terrein begeven: de universiteit en de kroegen. Wel laten ze me niet meer binnen na vier uur in het keldertje![]()
Bovendien zijn de gemeentelijke belastingen een rib uit mijn lijfJa, daar krijg ik ook aanslagen van
![]()
dus wat moet ik gaan stemmen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heeft niks met hoog van de toren blazen te maken, maar met aangeven wat je van plan bent. Daarnaast worden verschillen tijdens verkiezingscampagnes logischerwijze aangedikt om vervolgens na die verkiezingen weer nader tot elkaar te komen. Dat is de ssentie van een coalitiedemocratie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |