wat een nare opmerking!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:30 schreef c0nd0r het volgende:Ruik je niet door je computer? Ik ruik het hier
Daar deed ik het voorquote:Op maandag 6 maart 2006 16:35 schreef Herald het volgende:
[..]
wat een nare opmerking!
ik hoop dat dWc_RuffRyder je met zijn enorme negroïde piemel bewusteloos swaffelt!
Inkoppertje? Het slaat nergens op wat je typt.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:40 schreef SureZal het volgende:
opbeuren... is hij niet te zwaar dan ?
inkoppertje
Je bent de enige die hem snapt.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:40 schreef SureZal het volgende:
opbeuren... is hij niet te zwaar dan ?
inkoppertje
Dwc zou heel blij zijn als wij het gingen doenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
op·beu·ren (ov.ww.)
1 (iem.) uit zijn moedeloosheid opheffen
2 optillen
maar hij blijft kut
Graag gedaan Dwc!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:02 schreef tonks het volgende:
[..]
Dwc zou heel blij zijn als wij het gingen doen
Helemaal niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dWc_RuffRyder is stoer!
jawel hij is best wel dopequote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:52 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Moest dat nou, 6 posts achter elkaar?
Oh, wacht
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:10 schreef Noir666 het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt mij al blij genoeg![]()
Edit:Oh ik dacht dat dit een paint topic was![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:10 schreef Noir666 het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt mij al blij genoeg![]()
Edit:Oh ik dacht dat dit een paint topic was![]()
lol, ik zeg al niets meer (en volgens mij zegt dat méér dan genoegquote:Op maandag 6 maart 2006 16:41 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Inkoppertje? Het slaat nergens op wat je typt.![]()
Nee.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij bent toch die stoere gozert van Eijking?
Hij heeft alleen dat topic geopend mongool, hij heeft d'r verder niets mee te maken.quote:
Nou en, daarom is hij wel de gast die dat filmpje op Fok heeft verspreid.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij heeft alleen dat topic geopend mongool, hij heeft d'r verder niets mee te maken.
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij weet 't natuurlijk beter hè, bijdehandte smurf.
nee ik doe dat niet! Zo'n sletje op MSN welquote:Op maandag 6 maart 2006 17:29 schreef Bupatih het volgende:
Jeez, Herald! Moet je die jongen nou altijd zo onnodig zwart maken?
Jawel. dWc_Ruffje wordt een beetje jaloers.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:05 schreef Herald het volgende:
[..]
nee ik doe dat niet! Zo'n sletje op MSN wel
Anoniem meisje zegt:
heb je de FP gelezen?![]()
Herald zegt:
je bedoelt over die Antilliaanse mannen die hun vrouw in elkaar rammen?![]()
Anoniem meisje zegt:
ja, dWc heeft mij ook gemept![]()
Herald zegt:
serieus? Dat heeft ie vast met een goeie reden gedaan!![]()
Anoniem meisje zegt:
nou ik was zijn enorme fallus aan het zuigen en toen zei ik voor de grap hmm smaakt naar kip en ineens *klets* vlakke hand in mijn snoet![]()
Herald zegt:
whehehe gebitchslapt!
K.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Jij bent zijn probleem, en daarom ben je ook mijn probleem.
Knuffelmarokkaantje, je hebt dat topic gepost, maar je bent Eijking nietquote:Op maandag 6 maart 2006 18:06 schreef Spaceman89 het volgende:
[..]
Jawel. dWc_Ruffje wordt een beetje jaloers.![]()
Ben je nu werkloos, sinds Neukia off is?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:08 schreef ThE_ED het volgende:
misschien wordt ie wel minister, wouter bos wilde tpch een kleurling in het komende kabinet waarin hij MP wordt?
Dat heeft niemand beweerd.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Knuffelmarokkaantje, je hebt dat topic gepost, maar je bent Eijking niet.
Neukia zuigt ballenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je nu werkloos, sinds Neukia off is?.
Ik voelde me wel leeg enzo, maar gelukkig ben ik liefdevol opgenomen bij wildvuur.comquote:Op maandag 6 maart 2006 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je nu werkloos, sinds Neukia off is?.
geen taart gezienquote:Op maandag 6 maart 2006 18:12 schreef tonks het volgende:
Jett is jarig trouwens
Oh, dus tochquote:Op maandag 6 maart 2006 18:12 schreef tonks het volgende:
Jett is jarig trouwens
Ban-netje opheffe als cado.. iemand?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:12 schreef tonks het volgende:
Jett is jarig trouwens
Nee! Ik formuleer mijn zinnen ook altijd zo, en ík begreep hem wel, dusquote:Op maandag 6 maart 2006 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had TC03 z'n zin maar goed moeten formuleren.
Ik had Eijking schuin gezet, daarmee aangevende dat ik doelde op de naam van iets.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had TC03 z'n zin maar goed moeten formuleren.
Jij bent Eijking niet!quote:Op maandag 6 maart 2006 18:15 schreef Spaceman89 het volgende:
[..]
Nee! Ik formuleer mijn zinnen ook altijd zo, en ík begreep hem wel, dus![]()
Kom online?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:16 schreef Ludacris het volgende:
[..]
Niet zo tegen je pimp praten biatch. RESPECTA
Nee, dat kwam gewoon omdat jouw tweelingbroer als een mongool typt.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:24 schreef Merkie het volgende:
De misverstanden ontstaan hier geweun omdat iedereen hetzelfde usericoon heeft. Schiet niet op.
Spam.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:24 schreef Ludacris het volgende:
Waarom heeft iedereen uberhaupt de zelfde UI?
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:27 schreef Merkie het volgende:
Nou ik vond het anders best duidelijk wat hij bedoelde [afbeelding].
Dat is niet duidelijk. Klaar.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat filmpje staat toch bekend als het Eijking-filmpje. Dan vind ik best dat je iemand mag benoemen als diegene van Eijking.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet duidelijk. Klaar.
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:28 schreef remlof het volgende:
Toch slap van dWc dat ie zich niet effe meldt hier
Diegene van Eijking..quote:Op maandag 6 maart 2006 18:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat filmpje staat toch bekend als het Eijking-filmpje. Dan vind ik best dat je iemand mag benoemen als diegene van Eijking.![]()
Goeie mên.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei zwakbegaafd en zitten zodoende op dezelfde lijn.
</whahaha>
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:33 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij weinig mensen uit GAM hier. Maar goed.
Ik denk niet dat hij boos wordt.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:58 schreef tonks het volgende:
Ik heb een toepasselijk plaatje voor dit topic, maar dwc is niet online dus weet ik niet offie boos word
Post dan snel en haal weer weg.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:58 schreef tonks het volgende:
Ik heb een toepasselijk plaatje voor dit topic, maar dwc is niet online dus weet ik niet offie boos word
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:48 schreef ThE_ED het volgende:
<@orion> i just mark down all the good nigger jokes on purpose now
<@orion> so they'll be at the bottom
<@orion> aka, the top nigger jokes
<!scabb> that's where those niggers belong.
<@orion> back of the bus, bottom of the /names list, end of the qdb
<@Sir_Neo> first in line @ kfc
zo kan je zo onwillege vrouwtjes vanachter benaderen zonder dat ze het doorhebben!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:46 schreef Tyler..Durden het volgende:
Bekijk het zo, in het donker ben je praktisch onzichtbaar!
Alleen in jouw twisted mind.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet duidelijk. Klaar.
Of een emmer kip van het hardwerkende volk stelen.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:02 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
zo kan je zo onwillege vrouwtjes vanachter benaderen zonder dat ze het doorhebben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |