Jij bent al vroeg in de kroten...quote:Op maandag 6 maart 2006 18:56 schreef tong80 het volgende:
Oh ik zag het verkeerd ik dacht dat Fotoloog het had gepost
Ja de cocaine sloopt mequote:
Dat dacht ik ook al!quote:Op maandag 6 maart 2006 18:50 schreef Treinhomo het volgende:
Ze heeft Kelly Lebrock-esque lippen...
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:07 schreef wyccie het volgende:
Dat dacht ik ook al!
Jij steelt mijn gedachten!![]()
Geen idee...scroll jij dit keer even terug?quote:
Dank jequote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:39 schreef pos het volgende:
[..]
Geen idee...scroll jij dit keer even terug?
Die foto is minstens twintig jaar oud, wyccie.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:59 schreef wyccie het volgende:
Tokay, die is niet fraai
Photoshop, en ook nog eens een lelijke broek.
Correctemundo!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:02 schreef Treinhomo het volgende:
Madonna.
Met broek ziet er beter uit dan haar behaarde flamoes van dezelfde serie.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die foto is minstens twintig jaar oud, wyccie.
En authentiek.
Fraai? Tsja, daarover valt te twisten...
Zeg ikquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:06 schreef tong80 het volgende:
Da'seden fotoshoop.
Ik heb nog een Playboy liggen waar paulus de boskabouter in zou kunnen wonen.
Paulus de floskabouter...quote:Op maandag 6 maart 2006 21:08 schreef sooty het volgende:
Met broek ziet er beter uit dan haar behaarde flamoes van dezelfde serie.
Die hadden Z en Gellius meteen geweten, ja.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:15 schreef wyccie het volgende:
Dat lijkt nóg gephotoshopter.
En kijk dit eensFok! Movie Trivia - Maart 2006 III
Ze is hier al tig keer langsgekomen, vooral die achternaam is apart. Ik moest zelfs nog even aan Eva Mendes denken...quote:Op maandag 6 maart 2006 21:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die hadden Z en Gellius meteen geweten, ja.![]()
En díe had pyl weer meteen geweten.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:23 schreef wyccie het volgende:
Ze is hier al tig keer langsgekomen, vooral die achternaam is apart. Ik moest zelfs nog even aan Eva Mendes denken...
Nou ja, misschien dat jij als die hard-fan al voor de deuren van Ahoy' zou gaan liggen om een plekje dicht bij het podium te bemachtigen...quote:Op maandag 6 maart 2006 21:39 schreef Z het volgende:
Aangezien dat 8 maart is niet. Maar ik denk dat ik dan ook niet ga.
VOlgens mij ben jij veel die-harder!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou ja, misschien dat jij als die hard-fan al voor de deuren van Ahoy' zou gaan liggen om een plekje dicht bij het podium te bemachtigen...![]()
Mwah, valt wel mee hoor.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:46 schreef Z het volgende:
Volgens mij ben jij veel die-harder!
Nee.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:00 schreef Treinhomo het volgende:
Hugo Metsers III ?
Hoi Diaan, yep, een politicus.quote:
Die dacht ik ook...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:02 schreef sooty het volgende:
Da's die acteur uit de school van d66 Boris van de Ham.
Boris van der Ham, inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:02 schreef sooty het volgende:
Da's die acteur uit de school van d66 Boris van de Ham.
quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:14 schreef Treinhomo het volgende:
Sharon Dijksma.
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:17 schreef Berkery het volgende:
10 cc
Ze is tegenwoordig niet meer zo dik hoor.....quote:Op maandag 6 maart 2006 22:14 schreef Treinhomo het volgende:
Sharon Dijksma.
Wie daaroverheen gekropen is, verdient m.i. de Nobelprijs voor de potentie...
Halal is ze nog steeds niet...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ze is tegenwoordig niet meer zo dik hoor.....
Harry van Bommel (van de SP) is goed.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:18 schreef Treinhomo het volgende:
Harrie van Bommel.
..Zijn allemaal de vader van het kind van Sharon Dijksma.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Graham Gouldman, Kevin Godley, Eric Stewart en Lol Creme
Ehm... bijna.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:24 schreef peaceman het volgende:
pechteld
Ja ik zat al te twijfelen of ik het goed getypt hadquote:
Dat is het goede antwoord.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:28 schreef Treinhomo het volgende:
Marco Pastors.
Whehe. Ik vind haar leuk, trouwens.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:32 schreef Treinhomo het volgende:
Femke 'maar het kan toch niet zo zijn, dat...' Halsema.
Hij behoort dan ook tot een heel enge partij, Diaan.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
Die was vorige week in de wereld draait door, beetje eng mannetje als je het mij
vraagt.
Edit: ik heb het nog over Pastors
Ik vind haar partij verschrikkelijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:33 schreef Tokay het volgende:
Whehe. Ik vind haar leuk, trouwens.
Yeps I know en vind dat ook....quote:Op maandag 6 maart 2006 22:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hij behoort dan ook tot een heel enge partij, Diaan.
En dat is natuurlijk goedquote:Op maandag 6 maart 2006 22:39 schreef Treinhomo het volgende:
Lousewies v/d Laan.
Hmmm, zegt me niets...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
deze partij is volgens mij nog niet geweest
[afbeelding]
Neeeee joh geen Joost Eerdmans van de LPFquote:Op maandag 6 maart 2006 22:55 schreef Treinhomo het volgende:
Joost Eerdmans van de LPF ?
Neeee joh niet iemand van de Partij voor de dieren.....quote:Op maandag 6 maart 2006 22:57 schreef peaceman het volgende:
Iemand van de Partij voor de dieren?
Ja hoor, het is Diederik Samson van de Partij van de Arbeid.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:39 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgenmijn plaatje nog niet geraden? We gaan met frisse moed verder
Wist je dat gisterenavond niet? of was je aan het grappenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja hoor, het is Diederik Samson van de Partij van de Arbeid.
Het is me gisteravond laat ingefluisterd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
Wist je dat gisterenavond niet? of was je aan het grappen![]()
Hmmm mr. Pyl in de bochtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:57 schreef Tokay het volgende:
[..]
Het is me gisteravond laat ingefluisterd.
Whehe.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm mr. Pyl in de bochtwaarom komt hij niet (meer) hier meeraden?
Nee.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
Jij weet het antwoord dus niet?
Ik zag het. Snelle!quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:31 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen
De morgenstond heeft goud in de mond![]()
Hier ook.. zie alleen mijn scherm bijna niet meer...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Heerlijk weertje inderdaad, zonnetje schijnt nu op mn bureau![]()
Ow dat is minderquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hier ook.. zie alleen mijn scherm bijna niet meer...![]()
Jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:41 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Zie je dit plaatje wel, peaceman?
Mooi zo.quote:
Yep. Acteur.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:49 schreef Diaan73 het volgende:
Amerikaan?
Ow was dat de bedoeling dan? Je vroeg enkel of ik de foto zagquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mooi zo.Alleen met zijn naam wil het nog niet echt lukken, hè?
Hmmm, daar heeft-ie wat van weg, maar hij is veel bekender.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:55 schreef peaceman het volgende:
Is het die snuiter uit American Pie?
Ik in ieder geval nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:06 schreef Tokay het volgende:
Kennen jullie Adam Sandler niet???
Hmmm, eens denken.... hij heeft al zoveel films gedaan...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik in ieder geval nietvan welke films zou ik hem moeten kunnen kennen?
Ik heb geen enkele door jou genoemde film gezienquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmm, eens denken.... hij heeft al zoveel films gedaan...
The Wedding Singer, met Drew Barrymore bijvoorbeeld. Die heb je vast wel eens gezien.
Of Big Daddy; volgens mij vind jij dat wel een leuke film.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:07 schreef fotoloog het volgende:
Jack Middelburg
Is er nog enige correlatie v.w.b. de Wibautstraat ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:20 schreef Gellius het volgende:
Hee, die is dood!
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:34 schreef Treinhomo het volgende:
Boet van Dulmen.
Nooit fabrieksmateriaal gehad,één van de beste privérijders....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
![]()
De enige motorrijder die ik van naam ken. Maar dan ook alleen omdat-ie zo'n grappige voornaam heeft.![]()
Hij was geloof ik wel goed, hè?
neen, ik geloof dat de fatale dag zich in Tolbert voltrok. Daar rijd ik nog wel eens langs, dus in die zin - soit.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Is er nog enige correlatie v.w.b. de Wibautstraat ?
Tolbert; dezelfde afslag als Leek...daar heb ik 's een week in de kost gezeten...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:06 schreef Gellius het volgende:
neen, ik geloof dat de fatale dag zich in Tolbert voltrok. Daar rijd ik nog wel eens langs, dus in die zin - soit.
Toen Jack Middelburg stopte met roken woonde Berkery in Tanzania - het haalde daar zelfs de krantenquote:
Jij bracht de Tanzanianen de beginselen der Duitse taal bij ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:07 schreef Berkery het volgende:
Toen Jack Middelburg stopte met roken woonde Berkery in Tanzania - het haalde daar zelfs de kranten![]()
Daar hadden ze al dappere Duitse kolonisten voor, denk ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij bracht de Tanzanianen de beginselen der Duitse taal bij ? [afbeelding]
[interesse/nieuwsgierigheidmodus aan]Wat deed jij daar, in Tanzania, Berkery?[/interesse/nieuwsgierigheidsmodus uit]quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:07 schreef Berkery het volgende:
Toen Jack Middelburg stopte met roken woonde Berkery in Tanzania - het haalde daar zelfs de kranten![]()
Pa Berkery deed twee jaar aan ontwikkelingswerk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
[interesse/nieuwsgierigheidmodus aan]Wat deed jij daar, in Tanzania, Berkery?[/interesse/nieuwsgierigheidsmodus uit]
Ik zoek nog een goedkoop ticketquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Pa Berkery deed twee jaar aan ontwikkelingswerk.
(toen nog) Kleine Berkery ging mee
Allicht.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:22 schreef Gellius het volgende:
Hebben jullie wel allemaal braaf gestemd?
Leuk zeg! Kun je je nog veel herinneren uit die periode, en ben je nog wel eens teruggeweest?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:22 schreef Berkery het volgende:
Pa Berkery deed twee jaar aan ontwikkelingswerk.
(toen nog) Kleine Berkery ging mee
Nee, ik stem nooit.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:22 schreef Gellius het volgende:
Hebben jullie wel allemaal braaf gestemd?
Toch nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:34 schreef Gellius het volgende:
Da's de al even dode Ayrton Senna.
Jawel, ik was toen 12-13 jaar, mijn ouders zijn vorig jaar teruggegaan, er was een hoop veranderd heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:33 schreef Tokay het volgende:
Leuk zeg! Kun je je nog veel herinneren uit die periode, en ben je nog wel eens teruggeweest?
Grapje joh! Natuurlijk stem ik. Altijd.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:37 schreef Treinhomo het volgende:
Gilles Villeneuve.
Wil je dat niet meer doen, Tokay?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:37 schreef Tokay het volgende:
[..]
Grapje joh! Natuurlijk stem ik. Altijd.
Sorry, als ik je liet schrikken.![]()
Ik kan niets beloven, Gellius, maar ik zal in het vervolg proberen rekening te houden met je gevoelige natuur.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:38 schreef Gellius het volgende:
Wil je dat niet meer doen, Tokay?
Ja, ik kan me die beelden nog wel herinneren, hij kreeg vliegles.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die kelderde toch op Zolder, als ik 't wel heb ?
Zit je nu in jezelf te mompelen, mijn beste?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:44 schreef Gellius het volgende:
Je zou toch onderhand beter moeten weten, grmbl.
Leuk zeg, zo'n ervaring. Spreek je ook Swahili?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:37 schreef Berkery het volgende:
Jawel, ik was toen 12-13 jaar, mijn ouders zijn vorig jaar teruggegaan, er was een hoop veranderd heb ik begrepen.
tsja... ik dacht ook: die weet inmiddels wel beter.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:51 schreef Gellius het volgende:
Gronmmhmnbl.
Een paar woorden, maar ik heb helaas nooit krachtermen geleerdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:52 schreef Tokay het volgende:
[..]
Leuk zeg, zo'n ervaring. Spreek je ook Swahili?
Katnaha !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:56 schreef Berkery het volgende:
[..]
Een paar woorden, maar ik heb helaas nooit krachtermen geleerd
Hey dart, daar ben je weer.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:10 schreef dartfanaat het volgende:
Goedeavond allemaal
nee, ben niet gaan stemmen. Waarom niet? Hier zijn de verkiezingen pas in November (ivm gemeentelijke herindeling
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:10 schreef dartfanaat het volgende:
Goedeavond allemaal
nee, ben niet gaan stemmen. Waarom niet? Hier zijn de verkiezingen pas in November (ivm gemeentelijke herindeling
Ja, hoor. Gaat goed. Even nog afwachten wat gister opgeleverd heeft. (krijg ik maandag te horen)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hey dart, daar ben je weer.
Gaat alles (weer) goed met je?
Heb je gesolliciteerd, dart?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:16 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ja, hoor. Gaat goed. Even nog afwachten wat gister opgeleverd heeft. (krijg ik maandag te horen)
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:13 schreef fotoloog het volgende:
[..]df
heeft Barney al tegen Phil gegooid?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:16 schreef dartfanaat het volgende:
Rottenberg, Witteman, Van Nieuwkerk, Mingelen
Nee, moest naar ziekenhuisquote:
En jij krijgt ook punten, omdat je de voornamen van de heren erbij noemt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:17 schreef Treinhomo het volgende:
Felix Rottenberg, Paul Witteman, Matthijs Nieuwkerk, Ferry Mingelen.
Dacht ik ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:18 schreef Tokay het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou, volgens mij ben je prima in vorm!
Een 180 er ,dacht ik zo !quote:
Meneer Van Weegen, inderdaad.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:22 schreef Treinhomo het volgende:
Joop daalmeijer.
Wouke van Scherrenburg, die ene letter maakt niet uitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:30 schreef Treinhomo het volgende:
Wouke Sterrenburg.
Precies; daar heb ik Elly & Rukkert ook nog nooit over horen klagen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:32 schreef dartfanaat het volgende:
Wouke van Scherrenburg, die ene letter maakt niet uit![]()
Yepquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:41 schreef Treinhomo het volgende:
Frits Wester.
Kolere,kom je nou pas uit je graf gerold?quote:
Soms echt heel heel soms heb ik net een echt levenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:00 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Kolere,kom je nou pas uit je graf gerold?
Always look at the bright side of lifequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Soms echt heel heel soms heb ik net een echt leven
Zeker is dit Jan Nagelquote:
Hey, dat is er eentje voor pyl.quote:
pyl staat volgens mij op de lange latten,of zit aan de gluhwijn...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hey, dat is er eentje voor pyl.
Kom er maar in, pyl!![]()
Mijn pruimendessert ook !quote:
Mijn Chantilly slagroomijsje van Albert Heijn ook!quote:
Nee joh...geen voetbal gezien vanavond?quote:
Sorry Eto'Oquote:
tong is niet zo voetbalmindedquote:
Hij is geloof ik wel voor de verkeerde club he?quote:
Neuh,hij is wel voor ajax,en anders ......quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:13 schreef pos het volgende:
[..]
Hij is geloof ik wel voor de verkeerde club he?
Volgens mij niet hoor...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Neuh,hij is wel voor ajax,en anders ......![]()
Welles,en anders neem ik mijn blauwe positie weer in en smijt hem van het forum af !...quote:
Neem jij nog een wijntje.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef dartfanaat het volgende:
Hmm.Ajax. Grasmat daar is vervangen door kranten. Ajax schijnt op papier de sterkste te zijn
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Welles,en anders neem ik mijn blauwe positie weer in en smijt hem van het forum af !...![]()
zal ik zeker doen. Misschien komt er dan nog meer verstandigs uitquote:
Maak nou geen ruzie met me.......quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:20 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
zal ik zeker doen. Misschien komt er dan nog meer verstandigs uit
de 3 overeenkomsten tussen Ajax en Sinterklaas ken je toch, of niet?
Ga ik ook niet doen.quote:
Nee hoor, gewoon een geintje.quote:
Kijk,now were talkingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:23 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ga ik ook niet doen.
Goedmakertje: Waarom schrijfje Feijenoord met een "d"? Verleden tijd
Nog eentje.quote:
Proost !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:30 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Nog eentje.
Feijenoord schrijf je tegenwoordig met "ij" ipv "Y". Waarom? De punten hebben ze hard nodig.
Zo, helemaal goed gemaakt
Welterusten wyccie. Tot morgenquote:
Mafkezen?quote:
Biljarter:?quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:41 schreef dartfanaat het volgende:
Voetballer van Barcelona, Pos?
nee, ik heb geen voetbal gezien
Nou nee, niet echt. Geloof niet dat we zelfs een Kees in de familie hebben.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:41 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Mafkezen?
Laat df in real life nou Kees heten!![]()
Dimitri Toepolev?quote:
Tegen wie heeft hij in godsnaam geschaakt?quote:
Voetballen kijkenquote:
Ik zapte ook hoor en volgde het via internet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:56 schreef dartfanaat het volgende:
Heb zelf vanavond de politieke uitslagen gevolgd, en dus geen voetbal gekeken.
Was wel interessant. Maar goed, ik ga afsluiten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zapte ook hoor en volgde het via internet.
Zou natuurlijk ook kunnen, nu je het zegt. In dat geval, maar dan heb jij het gewoon goed, zou het Ellen DeGeneres kunnen zijnquote:
VInd ik ook. Hij maakt leuke liedjes.quote:
Was-ie zó voor de hand liggend?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:11 schreef Berkery het volgende:
Jozias van Aertsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |