abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35776842
Als ik mijn wachtwoord voor Outlook en anders sites intik en dan netjes het hokje aanvinken waar staat Wachtwoord Onthouden dan onthoudt hij het wachtwoord niet.....Weet iemand hoe ik kan zorgen dat ik niet steeds bij Outlook etc etc mijn wachtwoord opnieuw moet invoeren??
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_35779155
geen verkeerd wachtwoord?
In de ban van de mods.
pi_35779657
nee geen verkeerd wachtwoord want ik krijg gewoon mijn email binnen...Alleen als ik afsluit dan moet ik de volgende keer wederom mijn ww invullen
You'll never walk alone.
  maandag 6 maart 2006 @ 17:22:51 #4
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_35779750
Welke Outlook versie gebruik je, welk programma gebruik je om te internetten?
pi_35780168
outlook die standaard bij Windows XP zit....Voor internet internet explorer.......Het geval is namelijk dat dit weekend Windows XP er door de winkel opnieuw is geinstalleerd....Hiervoor kon ik wel gewoon mijn ww opslaan en via favorieten gelijk naar mijn inbox
You'll never walk alone.
  maandag 6 maart 2006 @ 17:39:45 #6
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_35780271
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:36 schreef stevengerrard het volgende:
outlook die standaard bij Windows XP zit....Voor internet internet explorer.......Het geval is namelijk dat dit weekend Windows XP er door de winkel opnieuw is geinstalleerd....Hiervoor kon ik wel gewoon mijn ww opslaan en via favorieten gelijk naar mijn inbox
Dat is dus outlook expres , is niet hetzelfde als outlook.

Verder kun je bij internet explorer even kijken naar de beveiligingsinstellingen, (extra - internet opties - beveiliging). Op welk niveau staat de beveiliging daar? En op welk niveau staat het bij extra - internet opties - privacy?

En zijn het bij internet explorer de pop-up's van internet explorer zelf, waarmee je de wachtwoorden niet meer kunt bewaren, of is het wanneer je op een website zelf aanklikt dat die website je wachtwoord moet onthouden?
pi_35780439
Bij internet explorer staan de instellingen beide op Normaal.....

En bij de websites zijn het de popups die opkomen waar je dan je ww moet invullen....Zoals de website van de Hogeschool etc etc
You'll never walk alone.
  maandag 6 maart 2006 @ 17:56:10 #8
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_35780705
En bij extra - internet opties - inhoud, en daar 't knopje autoaanvullen, is daar de derde mogelijheid aangevinkt (gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren)?
pi_35780788
ja dat stond aangevinkt
You'll never walk alone.
  maandag 6 maart 2006 @ 19:02:42 #10
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_35783172
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:59 schreef stevengerrard het volgende:
ja dat stond aangevinkt
Dan zou ik eerlijk gezegd zosnel niet weten hoe je direct dit probleem kunt oplossen, misschien is er een ander programma's actief (virusscanner o.i.d.) die voorkomt dat dit soort dingen opgeslagen kunnen worden.

Wel kun je als alternatief een andere browser proberen. Mozilla firefox bied bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om je wachtwoorden te bewaren en verzorgt geheel zelf, waardoor het probleem hier als het goed is niet in zal voorkomen.
pi_35817630
Nou toch bedankt voor de moeite
You'll never walk alone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')