Waarom geef je ze dan niet gewoon het makkelijkste antwoord: Niets, ik heb alles al...quote:Op maandag 6 maart 2006 15:37 schreef ruftie78 het volgende:
GRrrrrrrrr
Iedereen vraagt maar wat ik voor mijn verjaardag wil (over 14 dagen)
Heb geen idee.Geld is zo afgezaagd en cadeaubonnen geef ik nooit uit.
Een huis heb ik al een lieve vriendin ook.
een niet verre verjaardag?quote:
Mahnee.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:42 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik heb hetzelfde probleem....
10 maart jarig, mensen die al lopen te zeiken wat ik wil hebben, ik ben gvd bijna 29, geen kleuter meer, geef maar een bak bier ofzo....
Heb ook gezegd doe mij maar een perfect-draft maar dat is te duur zeggen ze dan.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:42 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik heb hetzelfde probleem....
10 maart jarig, mensen die al lopen te zeiken wat ik wil hebben, ik ben gvd bijna 29, geen kleuter meer, geef maar een bak bier ofzo....
Zeg ik ook komen ze met een douche gordijn aan heb GVD een bad!!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:42 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik kan me helemaal inleven in je verhaal. Ik ben vrijdag jarig, en ik word gek van al dat gevraag. Wees orgineel en verzin iets leuks.![]()
Die heeft ie toch al ?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:46 schreef c0nd0r het volgende:
Een vriendin!
lezenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:46 schreef c0nd0r het volgende:
Een vriendin!
Hey een idee zal het haar vanvond voorleggen dat ik dat graag wil hebben.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oeh
nu je het zegt..
een Lieve vriendin heeft ie al..
nu nog een stoute
Jij schurk, dat mag niet rekkiequote:Op maandag 6 maart 2006 15:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat is er godverdomme mis met nog een vriendin?
Mag ik er dan ene lenen uit je harem ?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat is er godverdomme mis met nog een vriendin?
Wel een opblaasbare!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:48 schreef ruftie78 het volgende:
[..]
Hey een idee zal het haar vanvond voorleggen dat ik dat graag wil hebben.![]()
Hoe oud wordt je, 15 ?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zeg: doe maar geld.
Ik ben over 9 daagjes jarig
omg dat wordt vast een vreselijk dat hier op fokquote:Op maandag 6 maart 2006 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zeg: doe maar geld.
Ik ben over 9 daagjes jarig
17quote:
quote:
Plaag 'm niet zo, joh!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Langzaam de leeftijd dat je haartjes op je piemeltje gaat krijgen Maikuuul![]()
Heb ik al van mijn baas gekregen als kerstcadeau weet ook niet wat ik er mee moet doen.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:03 schreef KinkyGiraf het volgende:
je moet een pluim vragen www.pluimen.nl of zoiets!
Of je bent met een huis bezig, en wil de keuken groen/blauw inrichten en dan komen ze met een rode keukenklok!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:44 schreef ruftie78 het volgende:
[..]
Zeg ik ook komen ze met een douche gordijn aan heb GVD een bad!!!!
Precies jij weet waar ik over praatquote:Op maandag 6 maart 2006 16:13 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Of je bent met een huis bezig, en wil de keuken groen/blauw inrichten en dan komen ze met een rode keukenklok!![]()
Jezus als je daar al niks uit kan kiezen of niks leuk vindt dan ben je gewoon boring as hell.... niet gek dat ze niks voor je weten zeg. Je kunt kiezen uit 30 dingen ofzo!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:13 schreef ruftie78 het volgende:
[..]
Heb ik al van mijn baas gekregen als kerstcadeau weet ook niet wat ik er mee moet doen.
Sinds het breezertijdperk bestaan die niet meerquote:Op maandag 6 maart 2006 16:24 schreef SocialDisorder het volgende:
vraag een lekkere strakke 21-jarige hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
nee idd, nu moet je met je auto rond gaan cruisen, op zoek naar een mokkel dat je pompt voor een McKroket.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Sinds het breezertijdperk bestaan die niet meer
Dan moeten die mensen gaan nadenken wat jij zou willen hebben, dat is zielig. Dus GELDquote:Op maandag 6 maart 2006 17:46 schreef HenkieVdV het volgende:
Waarom zou je jezelf druk maken om zoiets?
Zeg gewoon: koop maar iets. En dan zie je vanzelf wel wat er komt.
Handig toch.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:58 schreef League het volgende:
[..]
Dan moeten die mensen gaan nadenken wat jij zou willen hebben, dat is zielig. Dus GELD
Ik vind geld handiger...quote:
Wat is er mis met 2 vriendinnen?quote:
Een HD?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:44 schreef Vipers het volgende:
Ik ben ook bijna jarig.
Ik heb HD gevraagd (wel zelf uitgezocht natuurlijk) , anders krijg je allemaal van die onzin dingen (ze kunnen het gezamelijk kopen).
Meteen een hoop mensen gelukkig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |