Dissenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Z'n 73e post en die is gebruikt om jou te dissen. Das dus minimaal een ratio van 1:73 normale posts->dis posts
Best netjes.
Jij dacht gewoon dat als jij een topic liet zien en zei zoek maar een ouder topic dat niemand de tijd ervoor zou nemen.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dissen
Ik zat juist te wachten op iemand die mij kon debunken man... kom op zeg..
Yep.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij dacht gewoon dat als jij een topic liet zien en zei zoek maar een ouder topic dat niemand de tijd ervoor zou nemen.
Oh ja natuurlijk, nu was het ineens weer een grap. Hahaha, geloof je jezelf nog man.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dissen
Ik zat juist te wachten op iemand die mij kon debunken man... kom op zeg..
Ja het was een grap! wel goeie grap hequote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk, nu was het ineens weer een grap. Hahaha, geloof je jezelf nog man.
Ik geloof nu dan toch daadwerkelijk dat de vele berichten die stelden dat jij echt niet helemaal in orde bent, volkomen juist zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja het was een grap! wel goeie grap he
Je bent idd traag van begrip.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik geloof nu dan toch daadwerkelijk dat de vele berichten die stelden dat jij echt niet helemaal in orde bent, volkomen juist zijn.
Ik denk dat ik 1 van de laatsten ben..
Ha...ha...quote:Op maandag 16 juli 2007 01:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik geloof nu dan toch daadwerkelijk dat de vele berichten die stelden dat jij echt niet helemaal in orde bent, volkomen juist zijn.
Ik denk dat ik 1 van de laatsten ben..
Dat je emotioneel een beetje in de war bent.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ha...ha...
Hoe bedoel je, denk je dat ik gek ben? Omdat ik een grap maak?
Is bassie ook gek? Is emiel ratelband gek? Is bart de graaf gek?
quote:Op zondag 15 juli 2007 02:10 schreef BaajGuardian het volgende:
Omt e denken dat ik het echt gestart bent?
Leer spellen ofzo nerdje.
Ik zeg nergens voor de 10e keer dat ik het T achter dingen zetten gestart ben ik zeg dat ik op fok ben begonnen dat woord te verspreiden, lees het dan ook goed fucking imbeciel.
Een goeie grap is een bijna echte grap.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |