Waarom heb je de plaatjes klikbaar gemaakt?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe het dan wel volledig.
[afbeelding]
nee, ik kwam met negert.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Misschien van Geenstijl.nl ofzo.
Bron?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee, ik kwam met negert.
dat gebruik ik al een jaar of 4 zelfs.
Ik heb alleen de grootte gelijk gesteld.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarom heb je de plaatjes klikbaar gemaakt?
zoek maar in mn topiclijstquote:
Je oudste topics komen uit 2004 en je hebt geregistreerd in april van dat jaar. Hoe kan ik nou uit jouw topiclijst zien dat jij vier jaar geleden al negert zei?quote:
hoe kan ik nu bewijzen dat ik al 4 jaar negert zeg :Squote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je oudste topics komen uit 2004 en je hebt geregistreerd in april van dat jaar. Hoe kan ik nou uit jouw topiclijst zien dat jij vier jaar geleden al negert zei?
Een Fok! bug dus. Tof.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb alleen de grootte gelijk gesteld.
waar haal jij het recht vandaan het woord tof te tiepenquote:
Kan ik betalen met poep in de kleur van jouw naam?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waar haal jij het recht vandaan het woord tof te tiepen![]()
wil je daar even voor betalen aub.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kan ik betalen met poep in de kleur van jouw naam?
Onder welke naam?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:04 schreef BaajGuardian het volgende:
p.s. ik ben al langer op fok dan mijn BG account, maar toen zat ik enkel op de fp.
weet ik niet meer, maar yvonne weet ervan.quote:
Maar BaajGuardian, hoe weet ik nou of jij de waarheid spreekt? Misschien speel je wel een spelletje met me.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
weet ik niet meer, maar yvonne weet ervan.
(is te lang geleden om de naam te herinneren, ik heb zoveel namen gehad op internet)
lol is lol, en dat moet je niet willen begrijpen, gosert, dat is een gevoel!!!!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:24 schreef KreKkeR het volgende:
Blijkbaar is het een of andere hype om een 't' te plakken achter nagenoeg elk woord dat eindigt met 'er'. Negert, brommert, etc.
Waar komt deze hype vandaan en wat is de lol er eigenlijk aan? Want ik begrijp het zelf niet zo goed.
lol is funquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:53 schreef milagro het volgende:
[..]
lol is lol, en dat moet je niet willen begrijpen, gosert, dat is een gevoel!!!!!!
maar het is Rotterdams, dus.
waarom zou ik?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar BaajGuardian, hoe weet ik nou of jij de waarheid spreekt? Misschien speel je wel een spelletje met me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |