ik zat er normaal opquote:Op maandag 6 maart 2006 15:05 schreef 700MB het volgende:
Als je er normaal opzit is er niets aan de hand hoor.
leg uitquote:Op maandag 6 maart 2006 15:06 schreef Nugget het volgende:
Daar hoor je ook geen brommers te kiek'n. Krijg je vanzelf moeilijkheden mee.
Ik deed echt Shift +1 om te kijken wat dat ook alweer wasquote:Op maandag 6 maart 2006 15:07 schreef tonks het volgende:
HHAHAhaAHHAHA HhHA HAHA hwA OMG OMG ROFL SHIFT+1
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:07 schreef Silven het volgende:
ik zat er normaal op
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:04 schreef Silven het volgende:
Ik lag wat schuins op de brommert te kijken naar iemands anders brommert, opeens leun ik een beetje teveel naar achteren.
ik ookquote:Op maandag 6 maart 2006 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik deed echt Shift +1 om te kijken wat dat ook alweer was![]()
![]()
.
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik deed echt Shift +1 om te kijken wat dat ook alweer was![]()
![]()
.
jaquote:Op maandag 6 maart 2006 15:08 schreef Silven het volgende:
[..]
ik ook![]()
![]()
![]()
heeft iemand trouwens nog een leuke avatar voor mij?![]()
Win een limited edition Xbox 360!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:08 schreef Silven het volgende:
[..]
ik ook![]()
![]()
![]()
heeft iemand trouwens nog een leuke avatar voor mij?![]()
hier ga ik maar niet op inquote:Op maandag 6 maart 2006 15:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
omgals er een slechte-lemming top 10 zou bestaan, staat deze toch wel in de top 3
Ach jaquote:Op maandag 6 maart 2006 15:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
omg nog zo'n mongool met zo'n xbox avatar![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
omg nog zo'n mongool met zo'n xbox avatar![]()
En wie zegt dat dat niet de bedoeling is geweest?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:15 schreef YellowLedbetter het volgende:
Dit is toch wel een van de slechtste topics van dit jaar
je wou dat je zoals hem wasquote:Op maandag 6 maart 2006 15:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hoe triest ben je dan, ik bedoel kijk naar maikuuul
lemmings zijn meestal leuk, grappig, flauw, lachen, gieren, brullen, maar deze is gewoon slechtquote:Op maandag 6 maart 2006 15:16 schreef Silven het volgende:
[..]
En wie zegt dat dat niet de bedoeling is geweest?![]()
Wie zegt dat dat niet de bedoeling is geweest?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
lemmings zijn meestal leuk, grappig, flauw, lachen, gieren, brullen, maar deze is gewoon slecht
ikquote:Op maandag 6 maart 2006 15:18 schreef Silven het volgende:
[..]
Wie zget dat dat niet de bedoeling is geweest?
maar helaas voor jou faalde dit gigantisch. je moet ook geen topic van maikuuul lemmingen. die zijn meestal lemming-achtigquote:Op maandag 6 maart 2006 15:18 schreef Silven het volgende:
[..]
Wie zget dat dat niet de bedoeling is geweest?
Begrijpend wat? Leg uit...quote:Op maandag 6 maart 2006 15:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is aan je voorbij gegaan?![]()
bar-le-duc en rekkie ookquote:Op maandag 6 maart 2006 15:21 schreef PsyCha het volgende:
ik moest lachen
dat je dat erbij zegt van die tquote:Op maandag 6 maart 2006 15:19 schreef Silven het volgende:
[..]
Ik vindt het sportief van je dat je het toegeeft(die t is opzet)
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:24 schreef tonks het volgende:
De lemming haalt het originele topic bijna in!
Hoe krijgen we Silven straks uit een boom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalala Die Dom Die Dom
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Hoe krijgen we Silven straks uit een boom?Die post je gelukkig niet vakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Hoe krijgen we Silven straks uit een boom?Met dit weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb voor het eerst een topicreport geplaatst![]()
En hoe voelt dat nou? Held!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb voor het eerst een topicreport geplaatst![]()
je eigen stomme schuldquote:Op maandag 6 maart 2006 15:28 schreef Silven het volgende:
Als ik vanavond met mn brommert om een boom gevouwen zit, dan weet ik aan wie ik het te danken heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |