[edit]Ik kreeg deze week een smsje van Big-Brother op mijn mobieltje waarin stond dat December stond voor Battle Maand. Hieraan heeft big-brother een prijsvraag verbonden waarbij jou battle idee bepalend kan zijn voor Big-Brother waarmee tevens grote prijzen zijn te winnen. Voor meer info verwijs ik je door naar Yorin txt 516.[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Showtime op 02-12-2001 03:28]
quote:Zonder elkaar aan te vliegen! (dat lukt Kel nooit
Op zaterdag 01 december 2001 23:48 schreef cptmarco het volgende:
24uur naar uitzendingen van BB kijken. Kijken of ze dat vol houden..
quote:hakenkruis punniken of is dat wel erg flauw??
Op zaterdag 01 december 2001 23:54 schreef Spablauw het volgende:
Verzin een battle voor Ed!!
Eentje waaraan hij verplicht mee moet doen!!
quote:Zeg dat nou nog niet, dan komt hier een slotje op
Op zaterdag 01 december 2001 23:54 schreef Jappie het volgende:
Is dit misschien een idee?
quote:Dacht meer aan ratten, slangen , maden en honden en dan op grote hoogte!!
Op zaterdag 01 december 2001 23:56 schreef cptmarco het volgende:[..]
hakenkruis punniken of is dat wel erg flauw??
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 23:57 schreef calvobbes het volgende:[..]
Zeg dat nou nog niet, dan komt hier een slotje op
En dat mag pas om 0.22! Door cynix...
quote:Lamaar... cynix is toch al te laat
Op zondag 02 december 2001 00:30 schreef Jappie het volgende:
En nu deze nog!!!!![]()
![]()
quote:Teveel... maar ben nu wel al aardig verslaafd
Op zondag 02 december 2001 00:34 schreef Jappie het volgende:
Hoeveel heb je vandaag nou verloren?
quote:* proest *
Op zondag 02 december 2001 00:37 schreef thecrook het volgende:
De ultieme Battle:Bouw Kelly weer om tot man binnen 24 uur
en dan mogen ze alleen wat bestellen bij een slager, via internet!
*Wat een geweldig topic*
Waar ik me wel erg aan stoor is dat er teveel berichten off topic gaan.
Om even deze topic een nieuwe impuls te geven zal ik een berichtje van mijn mobiele telefoon quoten.
quote:Ik stel voor om een battle te houden waarop de bewoners een wedstrijd houden wie het langst kan blijven staan zonder ergens tegen aan te leunen. Ze mogen wel rondlopen, eten en gebruik maken van het toilet. Maar niet zitten.
Vanaf morgen geldt voor de BB prijsvraag DECEMBER-BATTLE-MAAND met kans op grotere prijzen. Jouw Battle idee wordt bepalend voor BB. INFO? Yorin txt 516.
*Wat een geweldig topic*
Waar ik me wel erg aan stoor is dat er teveel berichten off topic gaan.
/quote]
Geeft niets hoor, gebeurt wel vaker als je een topic plaatst wat al bestaat.
quote:Jappiiiiiiiiieeeeeee, doet 's lief, het is zondag.
Op zondag 02 december 2001 10:07 schreef Jappie het volgende:
[quote]Op zondag 02 december 2001 02:49 schreef Showtime het volgende:*Wat een geweldig topic*
Waar ik me wel erg aan stoor is dat er teveel berichten off topic gaan./quote]
Omdat u het bent Tante Bep zal ik me vandaag verder voorbeeldig gedragen.
en niet te vergeten, om boven in een goed blaadje te komen natuurlijk.
quote:Jappie, wanneer een dergelijk onderwerp meer omvattend besproken kan worden doordat de uitkomst van het onderwerp een nieuwe wending aan neemt. Dan is het toegestaan dat er een nieuw topic over geopend wordt.
Op zondag 02 december 2001 10:07 schreef Jappie het volgende:
Wellicht dat jij kan aantonen om jou beredenatie te beargumenteren waar op het forum reeds is besproken over een battle die de kijker kan verzinnen die doorslaggevend kan zijn voor het verdere verloop van big-brother.
quote:Vergeeft u mijn Tante Bep, dit is namelijk het eerste topic van mijn lieve lieve lieve lieve zus en die moet natuurlijk in ere gehouden worden.
Ik kreeg deze week een smsje van Big-Brother op mijn mobieltje waarin stond dat December stond voor Battle Maand. Hieraan heeft big-brother een prijsvraag verbonden waarbij jou battle idee bepalend kan zijn voor Big-Brother waarmee tevens grote prijzen zijn te winnen. Voor meer info verwijs ik je door naar Yorin txt 516.
[edit]Ik heb zojuist jouw topic doorgelezen Jappie waaruit ik concludeer dat jij al een soortgelijk topic had geopend wat bij het maken van dit topic over het hoofd is gezien. Met aanvulling van mijn informatie omtrent het feit dat big-brother een bevestiging heeft gegeven aan mij dat er daadwerlijk wat wordt gedaan met het battle idee van de kijker zullen wij de topics van elkaar onderscheiden.
Aan mijn edit kan je zien dat er in de eerste post onder Showtime in eerste instantie nog niet sprake was van de informatie uit mijn ontvangen sms waaruit ik jou eerste reply kan begrijpen. Het feit dat jij erop doelde dat big-brother wat met de battles moest gaan doen is dit misschien wel hun antwoord.
[Dit bericht is gewijzigd door Showtime op 02-12-2001 12:07]
Beste bewoners............()
......maar wanneer jullie bovenkomen om naar adem te happen zijn jullie gediscwalificeerd en dienen jullie per direct het huis te verlaten. Gertjan, jij kunt je duikapparatuur in de dagboekkamer op komen halen, de rest van de bewoners mag alvast naar het battlefield.
Hummie
ook hierin vraag ik om zelf ideeen te spuien over Battles, er zit maar een klein nuanceverschilletje in. n.l. dat je het voor je eigen eer doet.....nu kun je er dus kennelijk ook nog een prijs mee winnen, maar dat heb je pas later toegevoegd.
Ik denk dat mensen over het algemeen niet twee keer dezelfde ideeen willen posten, dus voor wat ideeen kun je ze misschien in het topic van jouw ongetwijfeld hele lieve zuster quoten.
Daar ik echter de grote en hardheid van Tante Beps mattenklopper ken zal ik hier verder niet meer op reageren.
quote:Jou reactie wekt bij mij geen onvrede maar eerder een komische reactie op daar jij mij erop wijst soortgelijke berichten in deze topic te quoten, wat ik uiteraard niet van plan ben.
Op zondag 02 december 2001 12:04 schreef Jappie het volgende:
Kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat dit topic de lading dekt Suggesties voor Battles??ook hierin vraag ik om zelf ideeen te spuien over Battles, er zit maar een klein nuanceverschilletje in. n.l. dat je het voor je eigen eer doet.....nu kun je er dus kennelijk ook nog een prijs mee winnen, maar dat heb je pas later toegevoegd.
Ik denk dat mensen over het algemeen niet twee keer dezelfde ideeen willen posten, dus voor wat ideeen kun je ze misschien in het topic van jouw ongetwijfeld hele lieve zuster quoten.
![]()
Daar ik echter de grote en hardheid van Tante Beps mattenklopper ken zal ik hier verder niet meer op reageren.
Het feit dat Jappie al een soortgelijk topic had geopend zal ik mijn eerste aangepaste post quoten in zijn topic.
Zodat ik niet verder dit topic zodanig onredelijk zal manipuleren om hem te behouden voor mijn lieve lieve lieve lieve zus.
Cynix Slotje aub?
quote:LOL
Op zondag 02 december 2001 11:56 schreef Roache_ het volgende:
Willen alle bewoners zich klaarmaken voor de battle:Beste bewoners............()
......maar wanneer jullie bovenkomen om naar adem te happen zijn jullie gediscwalificeerd en dienen jullie per direct het huis te verlaten. Gertjan, jij kunt je duikapparatuur in de dagboekkamer op komen halen, de rest van de bewoners mag alvast naar het battlefield.Hummie
en aangezien ik al helemaal "zusjes" niet voor het hoofd wil stoten ( zusjes zijn namelijk altijd lief , ik heb er zelf drie ) volgen hieronder wat ideeen uit het oorspronkelijke topic en gaan we daarna vrolijk verder in deze.
Cynix ®
Niet weg te krijgen
Ik wil wel weer een 24-uurs dansmarathon.
Of laat ze weer eens iets bouwen van hout of van lego, gaat geheid fout en kan leuke ruzies opleveren.
Jappie
1) Paalzitten.
2) Turks worstelen.
3) Een paar dagen geleden hoorde ik de bewoners geloof ik iets zeggen over touwtrekken, dit vind ik echter te beperkt en zou aangevuld moeten worden met wat andere onderdelen die bij elkaar iets van een 30 minuten duren.
dot
2 vrouwen per team zo snel mogelijk een tent op laten zetten (en dan niet zo'n makkijke koepeltent natuurlijk).
Dark
Iets bouwen van Lego ofzo, lijkt me wel weer leuk, Cynix.
Allebei de teams kunnen op hetzelfde moment beginnen en diegene die het eerst klaar is wint en dan natuurlijk iets moeilijks, dat wel een paar dagen in beslag neemt.
Van mij hoeven ze niet zo vaak te battelen, hoe langer het 1 of andere team in arm zit, des te beter.
Anders gaan ze te snel wennen aan het idee dat het niet zo erg is om in arm te zitten (het duurt dan maar een dag of twee)
Het onthouden van postcodes of het oefenen van een circusact is voor mij ook wel voor herhaling vatbaar.
Welk team zou het langst kunnen blijven staan??????? (om beurten)
In the US of A kunnen diverse mafketels met dat geintje een auto winnen of zoiets en dat houden ze uren vol, zo kun je wel een weekje volkrijgen.
Remark:
BB Cook-Off (Kook battle)
Laat ze beiden voor elkaar een 5 gangen diner maken. Doe er 2 strenge chef koks bij die de bewoners flink aanpakken tijdens het koken (eens kijken of Pascal er echt wat van kan). De chefs mogen natuurlijk niet zelf koken, alleen instructies geven. (ik zie graag wat scenes a la Lenny Henry in Chef!).
Jurering door een restaurant recensent, bijv. Johannes van Dam.
Pjederdy
Dat 'iets bouwen' idee is wel leuk. En dan met een moeilijke tekening erbij. Had Frenkieboy niet gezegd dattie dat graag zou doen? Wat natuurlijk altijd leuk is zijn physieke battles waarbij diverse vechtsporten in voorkomen. Ook moeten het battles zijn waar een beetje kan worden valsgespeeld of waar met taktiek wordt gewerkt. Spelletjes battle, 100 kilo aardappelen schillen, dat zenuwenspel uit de 100.000 guldenshow (met die stroomstok).
[hijgend geluid van hond die stok van heel ver heeft opgehaald on] alstublieft!!! [/hijgend geluid van hond die stok van heel ver heeft opgehaald off]
[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 02-12-2001 12:55]
quote:Kijk dat lijkt mij nou een leuke battle.
Op zondag 02 december 2001 11:56 schreef Roache_ het volgende:
Willen alle bewoners zich klaarmaken
Toch zal ik van dit topic moeten afzien omdat jou concept er als eerste was en de topic door ons over het hoofd is gezien.
Het feit dat jij jou geweldige topic opoffert om mijn zus een dienst te leveren vind ik terecht dat juist jouw topic nieuw leven in geblazen moet worden.
Tevens is dit topic naar mijn idee al teveel van het onderwerp afgegaan en in de jouwe niet.
Dus Cynix, verlijdt ons van deze marteling en verwijder deze topic van het forum af zodat wij rustig verder kunnen gaan in dit topic. ---> Suggesties voor Battles??
quote:De apparatuur die de werking van de baarmoeder meet teneinde het verste ejaculaat vast te stellen staat in de dagboekkamer, Kelly mag al vast naar het battlefield.
Op zondag 02 december 2001 12:50 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Kijk dat lijkt mij nou een leuke battle.
Draaf ik nu door of ben ik eigenlijk over de schreef gegaan?
(ach ja, je moet toch wat voor de kijkcijfers!)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 02-12-2001 13:59]
Hier nog effe een serieuse gooi naar de prijs:
Neem die stoel uit de "Tandenborstelshow" draai de bewoners flink dol en laat ze vervolgens een zo lang mogelijk stuk rechtuit rennen, diegene die het verst weet te komen zonder te vallen wint de Battle voor zijn/haar team.
quote:Ja da's een leuke maar het geeft een hoop schade vrees ik als Ed uit die stoel komt lazeren.
Op zondag 02 december 2001 13:48 schreef Jappie het volgende:
Daar posten in het andere topic onmogelijk is geworden.Hier nog effe een serieuse gooi naar de prijs:
Neem die stoel uit de "Tandenborstelshow" draai de bewoners flink dol en laat ze vervolgens een zo lang mogelijk stuk rechtuit rennen, diegene die het verst weet te komen zonder te vallen wint de Battle voor zijn/haar team.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |