quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:11 schreef Scorpie het volgende:Wat ik me nou afvraag he, is die man werkelijk zo fantastisch om huis en haard achter te laten?
Zou je niet eerst eens zelfstandig (scheiden) gaan wonen en daarna je leven op orde zetten om dan een move te doen?
Besides dat, er zijn miljoenen vrouwen voor jou gescheiden, moet jou ook lukken!
Nee dat is die man niet waard.
En als mijn man mee zou werken zou het allemaal een stuk eenvoudiger zijn om te scheiden. Het is voor hem toch ook niet leuk om bij een vrouw te blijven die niet meer van hem houdt? En ja dat heb ik hem gezegd maar dan lacht ie alleen maar onbenullig.
Ik zal wat achtergrondinformatie geven. Ik leerde mijn man kennen toen ik 16 was (hij was 20)In mijn ogen was hij dus al een echte man. Mijn ouders waren gescheiden en ik was thuis de jongste. Ik scheelde 6 jaar met mijn jongste broer en 12 met mijn oudste. Mijn moeder was een overbezorgde moeder en op 16 jarige leeftijd wil je alles behalve op je vingers gekeken te worden door je moeder. Ik weet niet of ik echt verliefd was op mijn man, ik vond hem wel reuze interessant. Ik was 18 toen ik zwanger raakte van mijn oudste, er was iets mis gegaan met het condoom (de pil kon ik niet verdragen) maar ondanks de valse start was ik er toch blij mee.
Een jaar later werd ik weer zwanger, mijn man wilde het niet en praatte net zolang op mij in tot ik het ermee eens was. Ik heb toen een abortus ondergaan. Ondertussen waren mijn man en ik getrouwd en ging het allemaal zijn gangetje. Toen ik een paar jaar later weer zwanger werd wilde ik hoe dan ook het kindje houden en hij gelukkig ook. Het bleken er 2 te zijn en zijn na 21 weken zwangerschap geboren. De avond dat ik mijn kindjes verloor heeft hij van de gelegenheid gebruik gemaakt en is ouderwets gaan stappen, terwijl ik in het ziekenhuis lag bij te komen. Hij had beloofd nog langs te komen savonds maar had uiteraard belangrijkere dingen te doen.
Ik ben toen een tijdje met mijn oudste bij mijn moeder gaan wonen, maar hij deed zijn uiterste best om me terug te winnen en omdat ik ergens diep van binnen nog steeds wat voor hem voelde ben ik naar hem terug gegaan. Mijn 2e zoon werd geboren na 30 weken zwangerschap en dat was zijn lievelingetje. Hij lijkt ook sprekend op zijn vader trouwens. Toen raakte ik dwars door het spiraal weer zwanger. Al vanaf het begin zat het niet goed, verloor constant bloed en had allerlei vage pijntjes.
Hij wilde weer dat ik het weg liet halen omdat hij perse geen 3e kind wilde.Ik kon hem 1000 maal zeggen dat het een ongeluk was maar hij was er van overtuigd dat ik hem er in had geluisd. Hij heeft tijdens die zwangerschap ook geen woord tegen me gezegd, behalve dan het hoognodige. Hij ging niet mee naar controles en ook toen ik met 28 weken opgenomen moest worden omdat mijn bloeddruk te hoog werd ging hij niet mee. Hij kwam wel op bezoek savonds maar dat was vooral om zijn gal te spuien over allerlei stomme dingen. Over een rekening die niet betaald was, over het huis dat niet schoongemaakt werd..Het ging zo slecht met me dat ik werd doorgestuurd naar een academisch ziekenhuis aan de andere kant van het land. Hij ging NIET mee want hij moest nog van alles doen . Achteraf bleek hij onze andere kinderen te hebben gedumpt bij mijn moeder zodat hij "er ff uit kon gaan". Mijn moeder vond het goed voor 1 avond maar de volgende dag moest hij ze maar weer ophalen omdat het ook zijn verantwoordelijkheid was. Hij kwam toen naar Groningen om daar over te klagen tegen mij. Ook begon hij weer te schelden dat het mijn schuld was en dat ik maar naar hem had moeten luisteren en dat kind weg had moeten laten halen.. Hij is toen weer teruggegaan naar ons huis. Pas toen mijn jongste werd gehaal dmet een keizersnee is hij weer naar het ziekenhuis gekomen. Hij heeft de baby nooit opgezocht in het ziekenhuis (omdat het wéér een jongen was) en ook toen hij weer naar het streekziekenhuis mocht heeft ie hem alleen opgezocht omdat zijn ouders er wat van zeiden.
Sinds die tijd zegt hij tegen iedereen die enaar vraagt hoeveel kinderen we hebben :3 maar ik heb er maar 2 gewild....
Er zijn nog veel meer dingen die ik over hem kwijt wil maar dat zeg ik later wel als er behoefte aan is . Ik moet nu naar de school van mijn jongste voor een 10minuten gesprek. Daar is papa uiteraard ook niet bij omdat hij eenklusje heeft buiten de deur..