abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35774237
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:39 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ga eens naar de sociale dienst van de gemeente. Een uitkering omdat je alleenstaande ouder bent, ligt nu op ongeveer 800 - 1000 euro geloof ik. Tel daar je kinderbijslag per kwartaal bij op + de allimentatiekosten die je man moet betalen.

Tuurlijk is het moeilijk, maar praat er eens over met iemand van de sociale dienst, zij kunnen je vertellen wat je rechten zijn in deze. Verder kun je natuurlijk ook vragen voor oppas in de avonduren, waar je dan bijvoorbeeld wat schoonmaakwerk kan verrichten om wat meer lucht te hebben. Al is het maar om kleren te kunnen kopen voor je kinderen en ze een prak op tafel te zetten.
Alimentatie wordt met uitkering verrekend. Maar voor de rest sluit ik me hier geheel bij aan.

En anders heb je toch wel een vriendin of zo, waar je desnoods tijdelijk heen kan? Krijg je ook sneller een huis denk ik.
pi_35774291
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:39 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ga eens naar de sociale dienst van de gemeente. Een uitkering omdat je alleenstaande ouder bent, ligt nu op ongeveer 800 - 1000 euro geloof ik. Tel daar je kinderbijslag per kwartaal bij op + de allimentatiekosten die je man moet betalen.

Tuurlijk is het moeilijk, maar praat er eens over met iemand van de sociale dienst, zij kunnen je vertellen wat je rechten zijn in deze. Verder kun je natuurlijk ook vragen voor oppas in de avonduren, waar je dan bijvoorbeeld wat schoonmaakwerk kan verrichten om wat meer lucht te hebben. Al is het maar om kleren te kunnen kopen voor je kinderen en ze een prak op tafel te zetten.

Ik heb al gesproken met de Sociale Dienst. de alimentatie wat ik eventueel zou krijgen wordt verrekend met de uitkering dus daar hou ik niks van over.
Ik werk al savonds en in het weekend in de schoonmaak, daarvan zou ik dan een gedeelte mogen houden maar hoeveel weet ik niet precies. Ik zou een uitkering kunnen krijgen maar daar gaat zowiezo een week of 6-8 overheen voor dat allemaal goed loopt. En ik krijg die uitkering pas als ik een eigen huis heb, wat dus gaat betekenen dat ik al direct een huurachterstand oploop...En dat in deze tijd.
pi_35774300
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:40 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Luxe?? Wie heeft het over luxe?? Mijn man verdient genoeg om een gezin te onderhouden maar het is echt geen vetpot hoor. Waarom denk je dat ik er niet van kan sparen??
Omdat jij zelf geen geld verdient? En met luxe bedoel ik, es kijken, vakanties, 2 auto's, een groot huis waar ieder kind een eigen kamer heeft, merkkleding voor je kinderen, etc.

Als je gaat scheiden zal het allemaal wat kariger worden. Heb je daar geen zin in, moet je vooral bij je man blijven en lekker vreemd gaan. Zorg er dan wel voor dat je man er niet achter komt, ewant anders sta je plotseling wel op straat en heb je echt geen nagel meer over om je eigen reet te krabben.
Big dick.
pi_35774316
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:43 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Ik heb al gesproken met de Sociale Dienst. de alimentatie wat ik eventueel zou krijgen wordt verrekend met de uitkering dus daar hou ik niks van over.
Ik werk al savonds en in het weekend in de schoonmaak, daarvan zou ik dan een gedeelte mogen houden maar hoeveel weet ik niet precies. Ik zou een uitkering kunnen krijgen maar daar gaat zowiezo een week of 6-8 overheen voor dat allemaal goed loopt. En ik krijg die uitkering pas als ik een eigen huis heb, wat dus gaat betekenen dat ik al direct een huurachterstand oploop...En dat in deze tijd.
Hmm.

6 weken huurachterstand ---- vs. ---- Gemene man

Ik zou het wel weten.
pi_35774325
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:41 schreef Toeps het volgende:

[..]

Alimentatie wordt met uitkering verrekend. Maar voor de rest sluit ik me hier geheel bij aan.

En anders heb je toch wel een vriendin of zo, waar je desnoods tijdelijk heen kan? Krijg je ook sneller een huis denk ik.
Nee ik heb één goede vriendin die dat voor me zou willen doen maar die heeft zelf ook 3 kinderen en woont in een flatje met 3 slaapkamers. Denk niet dat dat gaat werken.
  maandag 6 maart 2006 @ 14:46:02 #56
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35774352
quote:

[..]

en gaan werken? Heb je een eigen inkomen en wordt het zoeken naar een woning ook wat makkelijker. Collega van me is ook net bij haar man weg en had binnen een maand een flat, via een bemiddelingskantoor. Ze moest wel een flinke borg betalen, maar heeft een schappelijke huur.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 6 maart 2006 @ 14:46:12 #57
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35774359
quote:

[..]

Bovenstaande strookt absoluut niet met je eerdere uitlating dat je financiëel volledig afhankelijk bent van je echtgenoot.
Okay, het wordt gekookte aardappels en brood met pindakaas elke dag gedurende een tijd maar het kán wel.
  maandag 6 maart 2006 @ 14:47:10 #58
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35774387
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:45 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Nee ik heb één goede vriendin die dat voor me zou willen doen maar die heeft zelf ook 3 kinderen en woont in een flatje met 3 slaapkamers. Denk niet dat dat gaat werken.
Even optellen.

1. Je kan naar een blijfvanmijnlijfhuis
2. Je kan naar een vriendin
3. Je hebt een baantje

Lights, anyone?
pi_35774417
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:45 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

U heeft wel eisen he?!

Mijn moeder en ik hebben ook een tijdje bij een gezin met 3 kinderen gewoond. Was harstikke gezellig, ookal moesten we bij elkaar op kamers etcetera.
  maandag 6 maart 2006 @ 14:49:03 #60
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35774448
Ik wil niet al te optimistisch overkomen maar volgens mij is je situatie een stuk minder uitzichtloos dan je in het begin schilderde.
pi_35774466
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:44 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Omdat jij zelf geen geld verdient? En met luxe bedoel ik, es kijken, vakanties, 2 auto's, een groot huis waar ieder kind een eigen kamer heeft, merkkleding voor je kinderen, etc.

Als je gaat scheiden zal het allemaal wat kariger worden. Heb je daar geen zin in, moet je vooral bij je man blijven en lekker vreemd gaan. Zorg er dan wel voor dat je man er niet achter komt, ewant anders sta je plotseling wel op straat en heb je echt geen nagel meer over om je eigen reet te krabben.
We gaan zowiezo nooit op vakantie, en een groot huis hebben we dan wel maar daar ben ik niet aan gehecht, mijn kinderen hebben nooit merkkleding..Dus wat dat betreft maakt het niks uit..
En hij gooit me niet op straat als ik vreemdga, dat heeft ie al gezegd. Het interesseert hem niet wat ik doe zolang ik zijn dingen maar niet dwarsboom, dus niet weggaan als hij al plannen heeft om weg te gaan.
  Moderator maandag 6 maart 2006 @ 14:49:59 #62
5428 crew  miss_sly
pi_35774480
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:49 schreef Polen het volgende:
Ik wil niet al te optimistisch overkomen maar volgens mij is je situatie een stuk minder uitzichtloos dan je in het begin schilderde.
haar situatie is zo uitzichloos als ze hem zelf invult, en dat is gewoonweg totaal uitzichtloos.
heeft volgens mij meer met wilskracht en daadkracht te maken dan met daadwerkelijke uitzichtloosheid.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_35774488
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:46 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

en gaan werken? Heb je een eigen inkomen en wordt het zoeken naar een woning ook wat makkelijker. Collega van me is ook net bij haar man weg en had binnen een maand een flat, via een bemiddelingskantoor. Ze moest wel een flinke borg betalen, maar heeft een schappelijke huur.
Die borg, die doet het hem, ik heb dus geen geld voor mezelf want mijn loon gaat in de huishoud pot
pi_35774518
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:22 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Ja mijn "vent" heb ik al regelmatig de waarheid verteld. Hij weet ook van die man. Voor hem is het geen bedreiging omdat ik volgens hem toch niet bij hem weg ga.
Mijn huwelijk is niet meer te redden daarvoor is er teveel gebeurd en is er teveel gezegd. Het is nu uitzitten tot de kinderen groot genoeg zijn om het zonder mij te redden.
En wat weerhoudt je om nu weg te gaan? Een groot gedeelte van je leven diep ongelukkig zijn lijkt me ook geen optie
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 6 maart 2006 @ 14:51:32 #65
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35774537
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:50 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Die borg, die doet het hem, ik heb dus geen geld voor mezelf want mijn loon gaat in de huishoud pot
Niet als je op eigen benen staat.
  maandag 6 maart 2006 @ 14:52:12 #66
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35774566
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:50 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Nou en, dan stap je naar de bank/vriendin/ouders en leen je die borg. Dat zijn 2 maanden huur. Sorry hoor, maar ik vind dat je je wel heel hulpeloos opstelt terwijl er plenty opties zijn. Je moet wel willen natuurlijk.
pi_35774638
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:46 schreef Polen het volgende:

[..]

Bovenstaande strookt absoluut niet met je eerdere uitlating dat je financiëel volledig afhankelijk bent van je echtgenoot.
Okay, het wordt gekookte aardappels en brood met pindakaas elke dag gedurende een tijd maar het kán wel.
Jullie denken allemaal dat ik een of andere luxepoppetje ben......Het interesseert me niet dat ik elke dag brood met pindakaas moet eten (al lust ik geen pindakaas, mag het ook hagelslag zijn) het gaat me erom dat hij me niet helpt, op geen enkele manier. Hij zorgt ervoor dat er geen geld is om te sparen omdat hij weet dat als ik kan sparen ik zo die borg en die paar maand huur en elektra bij elkaar heb. Hij weet ook dat ik weg WIL maar het gewoon niet kan omdat ik mijn kinderen een dak boven het hoofd wil geven.
  maandag 6 maart 2006 @ 14:56:56 #68
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35774726
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:54 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Jullie denken allemaal dat ik een of andere luxepoppetje ben......Het interesseert me niet dat ik elke dag brood met pindakaas moet eten (al lust ik geen pindakaas, mag het ook hagelslag zijn) het gaat me erom dat hij me niet helpt, op geen enkele manier. Hij zorgt ervoor dat er geen geld is om te sparen omdat hij weet dat als ik kan sparen ik zo die borg en die paar maand huur en elektra bij elkaar heb. Hij weet ook dat ik weg WIL maar het gewoon niet kan omdat ik mijn kinderen een dak boven het hoofd wil geven.
Baan zoeken, dan kan je je borg lenen,huis zoeken en weg bij je man! En dan een leuk leven leiden zoals je dat zelf wilt en maakt. Zo simpel zou het kunnen zijn. Dat heeft niks met luxepoppetjes te maken, maar initiatief nemen en wat van je leven maken ipv in de slachtofferrol te blijven hangen.
  maandag 6 maart 2006 @ 14:57:04 #69
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35774728
quote:

[..]

quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:47 schreef Polen het volgende:

[..]

Even optellen.

1. Je kan naar een blijfvanmijnlijfhuis
2. Je kan naar een vriendin
3. Je hebt een baantje

Lights, anyone?
  Moderator maandag 6 maart 2006 @ 14:57:19 #70
5428 crew  miss_sly
pi_35774732
quote:

[..]

Natuurlijk helpt hij jou niet, waarom zou hij
Hij weet immers dat je niet genoeg ruggegraat hebt om zelf op te stappen, dus blijf je daar, zorg je voor de dingen waarvan hij wil dat je ervoor zorgt en hij hoeft zich nergens zorgen over te maken. lekker gemakkelijk toch?

Je moet jezelf helpen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_35774736
quote:

[..]

Goed, dan neem je een advocaat. Jullie zijn getrouwd, dus hij heeft ook plichten naar jou toe, bijvoorbeeld jou te onderhouden.
pi_35774744
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:52 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Nou en, dan stap je naar de bank/vriendin/ouders en leen je die borg. Dat zijn 2 maanden huur. Sorry hoor, maar ik vind dat je je wel heel hulpeloos opstelt terwijl er plenty opties zijn. Je moet wel willen natuurlijk.
Mijn ouders zijn overleden, broers en zussen heb ik nauwelijks contact mee. De bank kan me niet helpen omdat ik te weinig verdien om terug te betalen.
Ik weet dat het hulpeloos klinkt maar als je alle instanties in hebt geschakeld en iedereen wil je helpen maar je blijft met je kop tegen de muur lopen dan wordt je op een gegeven moment wanhopig.
pi_35774748
Het gaat er niet om hoe je het doet, maar om de keuze zelf.
Vind jij het 'wel ok' om voorlopig nog met je huidige man onder 1 dak te wonen? Word je er niet zo gek ongelukkig van? Nou dan blijf je lekker zitten waar je zit, maar dat houdt ook in dat je geen relatie met een andere man kun aangaan, zeker niet stiekem.
Ben je diep ongeluk en wil je liever weg? Dan doe je dat ook wel, want dan is het alternatief (weinig geld, problemen met huisvesting) een veel kleiner probleem dan diep ongelukkig blijven zitten waar je nu zit.
-
  maandag 6 maart 2006 @ 14:58:00 #74
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_35774758
quote:

[..]

Het gaat er niet om dat je een luxepoppetje bent of niet, het gaat om je houding om wat te willen doen. Op alle suggesties tot nu toe roep jij 'Ja maar... dat kan niet'. Nu kan ik best begrijpen dat het huis verlaten met je kinderen en alles een grote stap is, maar voor dat soort dingen is vooral veel moed en veel actie nodig. Afwachten totdat het je aan komt waaien heeft gewoon geen zin, want dan gebeurt er nooit wat.
pi_35774767
Wil je mijn moeder zijn ? Bij elkaar blijven voor de kinderen, terwijl de kinderen op 10-jarige leeftijd al zeiden "mama, ga weg bij hem". Mijn vader heeft zichzelf van kant gemaakt toen ik 20 was en mijn broer 18, toen was m'n moeder nog steeds bij hem, toen was ze dus 48 en kon ze gaan leven. wat denk je dat ik en mijn broer daarvan vinden ?

Ik weet niet of je zoons of dochters hebt, maar wil je je dochter leren dat een man haar alles mag maken, zolang hij maar betaalt ? Wil je je zoon leren dat hij z'n vriendin/vrouw alles kan maken, zolang hij maar betaalt ? En wanneer de kinderen de deur uit zijn, ga je dan echt weg ? Want dan heb je nog niets. Je hebt dan geen of weinig werkervaring, nog steeds geen huis, niks. Waar trek je de grens ?
  maandag 6 maart 2006 @ 14:58:29 #76
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35774773
En desnoods zou je tijdelijk bij die vriendin kunnen logeren.
  maandag 6 maart 2006 @ 15:01:06 #77
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_35774855
MAM ?!?!?!????
zzz
  maandag 6 maart 2006 @ 15:01:17 #78
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_35774870
quote:

[..]

Je bepaalt toch zeker zelf wat je met je geld doet?? Anderen hebben het ook al gezegd: Je moet niet zo zielig doen! Je hebt genoeg mogelijkheden, je zoekt idd gewoon een excuus om vreemd te gaan.
Ik heb tot mijn 17e mijn kamer moeten delen, niet leuk maar het ging gewoon niet anders.
Weet je wat jij moet doen? Gewoon lekker bij die vent van je blijven, van zijn geld leven en lekker buiten de deur neuken, want blijkbaar vind je dat zo erg helemaal niet, anders was je allang weggeweest.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  maandag 6 maart 2006 @ 15:02:05 #79
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35774886
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:57 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn overleden, broers en zussen heb ik nauwelijks contact mee. De bank kan me niet helpen omdat ik te weinig verdien om terug te betalen.
Ik weet dat het hulpeloos klinkt maar als je alle instanties in hebt geschakeld en iedereen wil je helpen maar je blijft met je kop tegen de muur lopen dan wordt je op een gegeven moment wanhopig.
dan ga je ander werk zoeken waarbij je meer verdient. Of je gaat meer schoonmaken, dan verdien je ook meer. Zoveel hoef je niet te verdienen om 2 maanden borg te kunnen lenen bij de bank, weet dit van zeer dichtbij want mijn beste vriendinnetje is ook bij haar vent weggegaan en nu alleenstaande moeder.

Of je gaat tijdelijk bij je vriendin in, kun je ook sparen voor die borg.

Zoveel mogelijkheden!!!!

Je klinkt niet alleen hulpeloos, je doet ook daadwerkelijk hulpeloos. Overal heb je een antwoord op waarom iets niet zou kunnen. Zoals ik al zei, je zit in de slachtofferrol en verschuilt je achter allerlei smoesjes om maar geen actie te hoeven ondernemen.
  maandag 6 maart 2006 @ 15:03:27 #80
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_35774924
Kleine tip, huur tijdelijk een huisje via-via op een camping. Snel, goedkoop, tijdelijk, mooie omgeving. Op verschillende advertentiesites staan er meer dan genoeg, enige voorwaarde is dat je een adres moet hebben waar je ingeschreven kan staan bij de gemeente.

Waar een wil is, is een weg. .
power to the people
  maandag 6 maart 2006 @ 15:03:37 #81
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_35774931
Jaja, allemaal heel triest en zo, maar andere vrouwen doen het ook. Het is dus te doen. Kun je niet iets meer gaan werken? Hoe oud zijn je kids eigenlijk?

Maak een plan, dan komt het praktisch gezien allemaal wta minder op je af. Er zijn instanties die je daar mee kunnen helpen, volgens mij.

De oplossing voor jouw problemen lijkt me echter niet gaanz itten knoeien in andermands huwelijk- dat dat van jou is stukgelopen is al jammer genoeg. Denk aan jezelf maar vooral ook aan je kids en zorg dat je op eigen benen komt te staan en een gelukkig leven voor jezelf creeert. Dan hoef je dat geluk niet meer te zoeken in een vriendelijke blik van een getrouwde man en zal een eventuele nieuwe partner ooit alleen een leuke aanvulling op je leven zijn.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 6 maart 2006 @ 15:04:03 #82
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35774947
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:58 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wil je mijn moeder zijn ? Bij elkaar blijven voor de kinderen, terwijl de kinderen op 10-jarige leeftijd al zeiden "mama, ga weg bij hem". Mijn vader heeft zichzelf van kant gemaakt toen ik 20 was en mijn broer 18, toen was m'n moeder nog steeds bij hem, toen was ze dus 48 en kon ze gaan leven. wat denk je dat ik en mijn broer daarvan vinden ?

Ik weet niet of je zoons of dochters hebt, maar wil je je dochter leren dat een man haar alles mag maken, zolang hij maar betaalt ? Wil je je zoon leren dat hij z'n vriendin/vrouw alles kan maken, zolang hij maar betaalt ? En wanneer de kinderen de deur uit zijn, ga je dan echt weg ? Want dan heb je nog niets. Je hebt dan geen of weinig werkervaring, nog steeds geen huis, niks. Waar trek je de grens ?
Goeie post.
TS, heb je er uberhaupt wel eens over nagedacht wat je je kinderen meegeeft/ leert als je zo leeft?
  maandag 6 maart 2006 @ 15:04:16 #83
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35774956
Oh! Ik wil in deze storm van goede raad even melden dat je situatie ook wel begrijpelijk is en je opvatting over uitzichtloosheid/onzekerheid ook wel.
  maandag 6 maart 2006 @ 15:05:55 #84
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35775007
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:04 schreef Polen het volgende:
Oh! Ik wil in deze storm van goede raad even melden dat je situatie ook wel begrijpelijk is en je opvatting over uitzichtloosheid/onzekerheid ook wel.
Niet als ze niet open staat voor adviezen van anderen en haar visie niet wil bijstellen. Dan kiest ze gewoon voor deze 'uitzichtloosheid'.
  maandag 6 maart 2006 @ 15:07:40 #85
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35775064
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:05 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Niet als ze niet open staat voor adviezen van anderen en haar visie niet wil bijstellen. Dan kiest ze gewoon voor deze 'uitzichtloosheid'.
Dan nog kan ik me voorstellen dat je kiest voor de veiligheid van het onaangename tegenover het onveilige van het onbekende.
  maandag 6 maart 2006 @ 15:08:14 #86
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_35775083
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:05 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Zoiets mag best wat tijd kosten. Als ze haar visie maar wel wíl veranderen.
power to the people
pi_35775084
Verhaal komt me bekend voor. Ik ken ook iemand die wil dat zijn vrouw kookt voor hem en thuis is als hij belt. Zij werkt niet en hij zit hele werken op de vrachtauto. Zij zijn getrouwd en zij heeft inmiddels een ander gevonden waar ze mee rommelt. Hij heeft ook wat gerommeld met een andere vrouw, maar heeft gezegd dat hij getrouwd wil blijven ook al weet hij wat zijn vrouw achter zijn rug doet. Dat maakt hem niets uit, als er maar eten op tafel staat, zij zijn was wast en het huis schoonmaakt.

Misschien moet je dus ook maar eens vanuit huis proberen om iemand anders te vinden en als het goed klikt je misschien bij die man in kan trekken.
♥ K, N, R en F ♥
pi_35775106
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:01 schreef L.Denninger het volgende:
MAM ?!?!?!????
???
  maandag 6 maart 2006 @ 15:09:26 #89
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_35775128
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:08 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Misschien moet je dus ook maar eens vanuit huis proberen om iemand anders te vinden en als het goed klikt je misschien bij die man in kan trekken.
Welk type man leent zich hier nou weer voor?
power to the people
pi_35775160
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:09 schreef beestjuh het volgende:

[..]

Welk type man leent zich hier nou weer voor?
Een alleenstaande papa of een weduwe?

Maar goed het is een mogelijkheid.
♥ K, N, R en F ♥
pi_35775199
Wat ik me nou afvraag he, is die man werkelijk zo fantastisch om huis en haard achter te laten?
Zou je niet eerst eens zelfstandig (scheiden) gaan wonen en daarna je leven op orde zetten om dan een move te doen?

Besides dat, er zijn miljoenen vrouwen voor jou gescheiden, moet jou ook lukken!

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2006 15:13:53 ]
pi_35775257
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:03 schreef Ripley het volgende:
Jaja, allemaal heel triest en zo, maar andere vrouwen doen het ook. Het is dus te doen. Kun je niet iets meer gaan werken? Hoe oud zijn je kids eigenlijk?
Ik kan wel meer gaan werken maar in de schoonmaak kun je nauwelijks meer dan 20 uur werken. Mijn kinderen zijn 15, 11 en 9.

Maak een plan, dan komt het praktisch gezien allemaal wta minder op je af. Er zijn instanties die je daar mee kunnen helpen, volgens mij. Heb al instanties ingeschakeld, Been there, done that

De oplossing voor jouw problemen lijkt me echter niet gaanz itten knoeien in andermands huwelijk- dat dat van jou is stukgelopen is al jammer genoeg. Denk aan jezelf maar vooral ook aan je kids en zorg dat je op eigen benen komt te staan en een gelukkig leven voor jezelf creeert. Dan hoef je dat geluk niet meer te zoeken in een vriendelijke blik van een getrouwde man en zal een eventuele nieuwe partner ooit alleen een leuke aanvulling op je leven zijn.Geloof me, wat betreft die andere man maak ik me geen illusies meer.Hij vindt het leuk om te flirten, meer niet.( Toch deed het een beetje pijn om te beseffen dat hij zo bij meer vrouwen doet.
  maandag 6 maart 2006 @ 15:16:19 #93
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35775332
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:08 schreef beestjuh het volgende:

[..]

Zoiets mag best wat tijd kosten. Als ze haar visie maar wel wíl veranderen.
Dat is ook wel zo.
pi_35775337
hmm als je nou eens wat meer info verstrekt.
hoe oud zijn je drie kindjes?
hoeveel uur werk je nu?
Wat betaalt je man nu aan het huishouden?
  maandag 6 maart 2006 @ 15:17:03 #95
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35775365
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:07 schreef Polen het volgende:

[..]

Dan nog kan ik me voorstellen dat je kiest voor de veiligheid van het onaangename tegenover het onveilige van het onbekende.
Ja, dat is ook wel weer zo. Maar ik vind dat zo zonde.
pi_35775377
Dan wens ik je veel succes verder met je uitzichtloze leven.

Als hele gezinnen uit Irak en Bosnië en Afrika hierheen kunnen komen, zonder greintje zekerheid, dan moet jij toch wel zo iets relatief simpels als bij je man weggaan kunnen?
  maandag 6 maart 2006 @ 15:19:00 #97
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35775430
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:17 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ja, dat is ook wel weer zo. Maar ik vind dat zo zonde.
True. Ik bedacht me gewoon plots dat het ook wel flink overweldigend kan overkomen zo'n stortvloed aan goede adviezen. Ik sta vollediga achter de hele 'neem je eigen verantwoordelijkheid (serieus)'-campagne in dit topic maar ik kan wel begrijpen. Begrip staat los van mijn mening daarover, uiteraard.
pi_35775439
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:17 schreef Toeps het volgende:
Dan wens ik je veel succes verder met je uitzichtloze leven.

Als hele gezinnen uit Irak en Bosnië en Afrika hierheen kunnen komen, zonder greintje zekerheid, dan moet jij toch wel zo iets relatief simpels als bij je man weggaan kunnen?
Dat zou je toch moeten zeggen.
  maandag 6 maart 2006 @ 15:20:48 #99
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35775507
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:19 schreef Polen het volgende:

[..]

True. Ik bedacht me gewoon plots dat het ook wel flink overweldigend kan overkomen zo'n stortvloed aan goede adviezen. Ik sta vollediga achter de hele 'neem je eigen verantwoordelijkheid (serieus)'-campagne in dit topic maar ik kan wel begrijpen. Begrip staat los van mijn mening daarover, uiteraard.
Je hebt gelijk en het is aardig van je om dat ook ff te melden aan ts
pi_35775991
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:11 schreef Scorpie het volgende:
Wat ik me nou afvraag he, is die man werkelijk zo fantastisch om huis en haard achter te laten?
Zou je niet eerst eens zelfstandig (scheiden) gaan wonen en daarna je leven op orde zetten om dan een move te doen?

Besides dat, er zijn miljoenen vrouwen voor jou gescheiden, moet jou ook lukken!
Nee dat is die man niet waard.
En als mijn man mee zou werken zou het allemaal een stuk eenvoudiger zijn om te scheiden. Het is voor hem toch ook niet leuk om bij een vrouw te blijven die niet meer van hem houdt? En ja dat heb ik hem gezegd maar dan lacht ie alleen maar onbenullig.
Ik zal wat achtergrondinformatie geven. Ik leerde mijn man kennen toen ik 16 was (hij was 20)In mijn ogen was hij dus al een echte man. Mijn ouders waren gescheiden en ik was thuis de jongste. Ik scheelde 6 jaar met mijn jongste broer en 12 met mijn oudste. Mijn moeder was een overbezorgde moeder en op 16 jarige leeftijd wil je alles behalve op je vingers gekeken te worden door je moeder. Ik weet niet of ik echt verliefd was op mijn man, ik vond hem wel reuze interessant. Ik was 18 toen ik zwanger raakte van mijn oudste, er was iets mis gegaan met het condoom (de pil kon ik niet verdragen) maar ondanks de valse start was ik er toch blij mee.
Een jaar later werd ik weer zwanger, mijn man wilde het niet en praatte net zolang op mij in tot ik het ermee eens was. Ik heb toen een abortus ondergaan. Ondertussen waren mijn man en ik getrouwd en ging het allemaal zijn gangetje. Toen ik een paar jaar later weer zwanger werd wilde ik hoe dan ook het kindje houden en hij gelukkig ook. Het bleken er 2 te zijn en zijn na 21 weken zwangerschap geboren. De avond dat ik mijn kindjes verloor heeft hij van de gelegenheid gebruik gemaakt en is ouderwets gaan stappen, terwijl ik in het ziekenhuis lag bij te komen. Hij had beloofd nog langs te komen savonds maar had uiteraard belangrijkere dingen te doen.
Ik ben toen een tijdje met mijn oudste bij mijn moeder gaan wonen, maar hij deed zijn uiterste best om me terug te winnen en omdat ik ergens diep van binnen nog steeds wat voor hem voelde ben ik naar hem terug gegaan. Mijn 2e zoon werd geboren na 30 weken zwangerschap en dat was zijn lievelingetje. Hij lijkt ook sprekend op zijn vader trouwens. Toen raakte ik dwars door het spiraal weer zwanger. Al vanaf het begin zat het niet goed, verloor constant bloed en had allerlei vage pijntjes.
Hij wilde weer dat ik het weg liet halen omdat hij perse geen 3e kind wilde.Ik kon hem 1000 maal zeggen dat het een ongeluk was maar hij was er van overtuigd dat ik hem er in had geluisd. Hij heeft tijdens die zwangerschap ook geen woord tegen me gezegd, behalve dan het hoognodige. Hij ging niet mee naar controles en ook toen ik met 28 weken opgenomen moest worden omdat mijn bloeddruk te hoog werd ging hij niet mee. Hij kwam wel op bezoek savonds maar dat was vooral om zijn gal te spuien over allerlei stomme dingen. Over een rekening die niet betaald was, over het huis dat niet schoongemaakt werd..Het ging zo slecht met me dat ik werd doorgestuurd naar een academisch ziekenhuis aan de andere kant van het land. Hij ging NIET mee want hij moest nog van alles doen . Achteraf bleek hij onze andere kinderen te hebben gedumpt bij mijn moeder zodat hij "er ff uit kon gaan". Mijn moeder vond het goed voor 1 avond maar de volgende dag moest hij ze maar weer ophalen omdat het ook zijn verantwoordelijkheid was. Hij kwam toen naar Groningen om daar over te klagen tegen mij. Ook begon hij weer te schelden dat het mijn schuld was en dat ik maar naar hem had moeten luisteren en dat kind weg had moeten laten halen.. Hij is toen weer teruggegaan naar ons huis. Pas toen mijn jongste werd gehaal dmet een keizersnee is hij weer naar het ziekenhuis gekomen. Hij heeft de baby nooit opgezocht in het ziekenhuis (omdat het wéér een jongen was) en ook toen hij weer naar het streekziekenhuis mocht heeft ie hem alleen opgezocht omdat zijn ouders er wat van zeiden.
Sinds die tijd zegt hij tegen iedereen die enaar vraagt hoeveel kinderen we hebben :3 maar ik heb er maar 2 gewild....
Er zijn nog veel meer dingen die ik over hem kwijt wil maar dat zeg ik later wel als er behoefte aan is . Ik moet nu naar de school van mijn jongste voor een 10minuten gesprek. Daar is papa uiteraard ook niet bij omdat hij eenklusje heeft buiten de deur..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')