abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35773245
Stel
je bent een vrouw, getrouwd en in het kostbare "bezit" van 3 kinderen.Je man behandelt je als een voetveeg, dat weet je en heel soms ga je er tegen in wetende dat dat toch geen zin heeft. Je kunt niet bij hem weg omdat je financieel volledig van hem afhankelijk bent en je kinderen niet bij hem achter wilt laten.

Stel
als je je jongste zoon naar zijn zwemles brengt kom je een andere man tegen, zomaar. Je vindt het een leuke man maar hij is net als jou getrouwd en heeft kinderen. Je begint in het uurtje dat je moet wachten een gesprek over ditjes en datjes.Het uur vliegt voorbij. Je denkt "Jammer dat zo'n leuke man getrouwd is"

Stel
elke week kom je die man weer tegen, soms met vrouw maar vaker zonder. Je merkt dat hij je vaak bekijkt en als je terugkijkt kijkt ie snel weer voor zich. Je ziet dat hij teleurgesteld is als jij een keer niet naast hem komt zitten maar puur uit zelfbehoud wat afstand behoudt want je merkt dat hij je meer doet dan toegestaan.

Stel
na een paar maanden blijkt hij niet meer met zijn dochter naar zwemles te gaan. In zijn plaats gaat nou zijn vrouw.Je ziet hem alleen nog tijdens het diploma zwemmen waar hij zijn ogen niet van je af kan houden.

Stel
je vindt die man écht heel erg leuk en het is blijkbaar wederzijds. Is het dan niet tijd voor iets van een écht gesprek?? Zodat het duidelijk is tussen jullie en hij je niet meer hoeft te ontlopen?? Er kan gen sprake zijn van een verhouding o.i.d omdat dat teveel kapot maakt maar is het geen zonde van iets dat zo leuk is als deze "vriendschap" zomaar te beeindigen??

Ik weet heus wel dat ik hier nare reacties op zal krijgen maar ik wou gewoon ff mijn hart luchten en waar kan dat beter dan op een anoniem forum
  maandag 6 maart 2006 @ 14:12:16 #2
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_35773323
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:09 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:
Stel
je bent een vrouw, getrouwd en in het kostbare "bezit" van 3 kinderen.Je man behandelt je als een voetveeg, dat weet je en heel soms ga je er tegen in wetende dat dat toch geen zin heeft. Je kunt niet bij hem weg omdat je financieel volledig van hem afhankelijk bent en je kinderen niet bij hem achter wilt laten.

Stel
als je je jongste zoon naar zijn zwemles brengt kom je een andere man tegen, zomaar. Je vindt het een leuke man maar hij is net als jou getrouwd en heeft kinderen. Je begint in het uurtje dat je moet wachten een gesprek over ditjes en datjes.Het uur vliegt voorbij. Je denkt "Jammer dat zo'n leuke man getrouwd is"

Stel
elke week kom je die man weer tegen, soms met vrouw maar vaker zonder. Je merkt dat hij je vaak bekijkt en als je terugkijkt kijkt ie snel weer voor zich. Je ziet dat hij teleurgesteld is als jij een keer niet naast hem komt zitten maar puur uit zelfbehoud wat afstand behoudt want je merkt dat hij je meer doet dan toegestaan.

Stel
na een paar maanden blijkt hij niet meer met zijn dochter naar zwemles te gaan. In zijn plaats gaat nou zijn vrouw.Je ziet hem alleen nog tijdens het diploma zwemmen waar hij zijn ogen niet van je af kan houden.

Stel
je vindt die man écht heel erg leuk en het is blijkbaar wederzijds. Is het dan niet tijd voor iets van een écht gesprek?? Zodat het duidelijk is tussen jullie en hij je niet meer hoeft te ontlopen?? Er kan gen sprake zijn van een verhouding o.i.d omdat dat teveel kapot maakt maar is het geen zonde van iets dat zo leuk is als deze "vriendschap" zomaar te beeindigen??

Ik weet heus wel dat ik hier nare reacties op zal krijgen maar ik wou gewoon ff mijn hart luchten en waar kan dat beter dan op een anoniem forum
Er kan volgens jou geen sprake zijn van een verhouding, dus dan lijkt het me dat een vriendschap uit den boze is. Zet hem van je af
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 6 maart 2006 @ 14:13:34 #3
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35773367
Het klinkt goed. En als een jaar of 16. Zonder enige hinder door kennis van het hebben van kinderen en dergelijke verantwoordelijkheden zou ik zeggen "doen". Die verantwoordelijkheid enzo kennen de twee hoofdrolspelers zelf iig wel.
  maandag 6 maart 2006 @ 14:14:18 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35773391
Stel?
Eh nee... Geen gesprek nodig of wat dan ook. Want volgens mij vind jij hem alleen maar leuk omdat hij aardig voor je is en je leuke aandacht geeft...

En anders moet je 'tits' genoeg hebben om eerst bij je man weg te gaan en dan pas te gaan kijken of je ergens een ander man kan vinden...
Ook als je alleen maar wilt uitspreken dat je hem zo leuk vindt. Want ook dan is je eigen huwelijk al lang stuk en moet je dus het lef hebben om weg te gaan...
pi_35773414
gewoon doen. als je dat gesprek heb gehad, weet je alles tenminste zeker, nouja, stel dat jij degene ben waar het over gaat.
interessant...
pi_35773443
Hey, heb je je vent al eens goed de waarheid verteld? Lijkt me dat je daar moet beginnen om te kijken of er nog iets van je huwelijk te redden valt.
Nou...da's lekker dan...
pi_35773466
Zit jij in deze situatie en heb je een smoes nodig om bij je man weg te komen? In dat geval zou ik zeggen, het zijn 2 aparte problemen hier en bij je huidige man weggaan staat los van het feit dat je iemand anders leuk vindt.
Maar als het echt een 'stel..' is dan moet de man een keuze maken, heeft hij op dit moment een goeie relatie met zijn huidige vrouw en is dit een liefde tussendoor dan kan hij deze vrouw maar beter nooit meer zien en haar uit zijn gedachten verbannen, waarom iets kapot maken voor iets wat misschien beter is? Je moet pas weggaan als je het met je huidige partner niet meer red.
-
pi_35773512
quote:
Je denkt "Jammer dat zo'n leuke man getrouwd is"
Vond je het niet meer jammer dat je zelf getrouwd bent?
  maandag 6 maart 2006 @ 14:18:56 #9
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35773545
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

TS is de man in het verhaal, denk ik.
  maandag 6 maart 2006 @ 14:19:53 #10
102387 FUFR
schwung!
pi_35773578
klinkt alsof je een smoes zoekt om vreemd te gaan

dus jouw relatie is kut dus moet die van hem ook maar naar de klote?

je bent een egoist!
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_35773658
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:15 schreef phunter het volgende:
Hey, heb je je vent al eens goed de waarheid verteld? Lijkt me dat je daar moet beginnen om te kijken of er nog iets van je huwelijk te redden valt.
Ja mijn "vent" heb ik al regelmatig de waarheid verteld. Hij weet ook van die man. Voor hem is het geen bedreiging omdat ik volgens hem toch niet bij hem weg ga.
Mijn huwelijk is niet meer te redden daarvoor is er teveel gebeurd en is er teveel gezegd. Het is nu uitzitten tot de kinderen groot genoeg zijn om het zonder mij te redden.
  maandag 6 maart 2006 @ 14:24:02 #12
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35773695
Lekkere instelling voor de kinderen ook, zo'n koude oorlog.
pi_35773707
Joh, weg bij 'em. Alimentatie vergoed een hoop hoor !!!
Nou...da's lekker dan...
  Moderator maandag 6 maart 2006 @ 14:24:36 #14
5428 crew  miss_sly
pi_35773713
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:22 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Ja mijn "vent" heb ik al regelmatig de waarheid verteld. Hij weet ook van die man. Voor hem is het geen bedreiging omdat ik volgens hem toch niet bij hem weg ga.
Mijn huwelijk is niet meer te redden daarvoor is er teveel gebeurd en is er teveel gezegd. Het is nu uitzitten tot de kinderen groot genoeg zijn om het zonder mij te redden.
Slecht idee, volgens mij, om het huwelijk uit te zitten.
Op eigen benen leren staan, financieel dan maar wat inleveren en gaan voor een stukje eigen geluk waar je nog steeds recht op hebt, ook al heb je kinderen. Die krijgen zo ook niet echt een goed voorbeeld van hun ouders.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_35773720
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:16 schreef splendor het volgende:
Zit jij in deze situatie en heb je een smoes nodig om bij je man weg te komen? In dat geval zou ik zeggen, het zijn 2 aparte problemen hier en bij je huidige man weggaan staat los van het feit dat je iemand anders leuk vindt.
Maar als het echt een 'stel..' is dan moet de man een keuze maken, heeft hij op dit moment een goeie relatie met zijn huidige vrouw en is dit een liefde tussendoor dan kan hij deze vrouw maar beter nooit meer zien en haar uit zijn gedachten verbannen, waarom iets kapot maken voor iets wat misschien beter is? Je moet pas weggaan als je het met je huidige partner niet meer red.
Ik heb geen smoes nodig om bij mijn man weg te komen omdat ik niet bij hem weg kan ook al zou er sprake zijn van een andere man.
En die man hoeft geen keuze te maken, ik wil gewoon weer gezellig bij hem kunnen zitten zonder die verdomde spanning.
pi_35773732
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja, maar dat was niet mijn eerste gedachte...Ben door en door slecht weet 't
pi_35773740
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:18 schreef Polen het volgende:

[..]

TS is de man in het verhaal, denk ik.
pi_35773753
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:19 schreef FUFR het volgende:
klinkt alsof je een smoes zoekt om vreemd te gaan

dus jouw relatie is kut dus moet die van hem ook maar naar de klote?

je bent een egoist!
En terecht! Als je ongelukkig bent moet je soms egoistisch zijn om dat te veranderen. Of vindt jij andermans geluk belangrijker dan het jouwe?
Big dick.
pi_35773755
Je kan altijd zelfstandig verder.
Dat je opeens financieel onafhankelijk van je man wordt en een stuk minder geld te besteden hebt... wil niet zeggen dat het onmogelijk is .
  maandag 6 maart 2006 @ 14:26:45 #20
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35773758
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:24 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Ik heb geen smoes nodig om bij mijn man weg te komen omdat ik niet bij hem weg kan ook al zou er sprake zijn van een andere man.
En die man hoeft geen keuze te maken, ik wil gewoon weer gezellig bij hem kunnen zitten zonder die verdomde spanning.
Samenvattend is je situatie uitzichtloos en blijft dat, wat je ook doet.
Dus ofwel kies je ervoor aan die uitzichtloosheid te werken of het maakt geen zier uit wat je doet en doe je het.
pi_35773784
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:24 schreef Polen het volgende:
Lekkere instelling voor de kinderen ook, zo'n koude oorlog.
Idd, ik jank mezelf elke nacht in slaap omdat het zo'n uitziichtloze situatie is. Ik ga weg zonder de kinderen (wat voor mij dus geen optie is omdat ze vreselijk aan mij hangen) of ik blijf bij mijn man..Kiezen tussen 2 slechte opties
  maandag 6 maart 2006 @ 14:27:53 #22
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_35773790
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:24 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je weg bij hem. Er is niemand die je tegen kan houden. Als je daar eenmaal in gelooft dan zal je leven alleen maar beter kunnen worden en is die man waarschijnlijk niet eens meer interessant. Het gaat in deze topic niet om die man, maar om jou

Succes
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_35773794
Dus jij bent te schijterig om bij je man weg te gaan, nee, te gierig, want dan heb je geen geld meer?!

Kom op, die kinderen is een lulsmoes, want denk je dat het goed voor je kinderen is als ze in zo'n gezin als nu leven?!
pi_35773795
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:22 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Onderneem zelf een actie door op zoek te gaan naar woonruimte oid.
Dit lijkt me ook geen gezonde relatie voor jullie kinderen. Zeker als 'je vent' zich gedraagd als een boer die je behandeld als een hond. Als ik als lees hoeveel macht hij al heeft over je dan schrik ik.
Maar staar je niet blind op een andere getrouwde man want voor hetzelfde geldt is het voor die man gewoon een leuk praatje en denk jij hier veel meer achter.
♥ K, N, R en F ♥
pi_35773807
meid zoek ajb een huis en een baan
regel met je vent een goede bezoek regeling en probeer dit goed aan je kinderen uit te leggen.

kinderen hangen wel vaker aan ouders/moeders vooral maar leren pas hiermee om te gaan als de ouders hun daar de ruimte voorgeven.

ik zou echt niks maar dan ook niks met het ventje uit hetzwembad beginnen
hou het maar op hoi en doeg.

kom voor je zelf op maar ga er niet bij vreemd (dat is vrij laag en niks oplossend)

[ Bericht 81% gewijzigd door IrisVrede op 06-03-2006 14:34:55 (ben weer eens kort door het bochtje) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')