Waarom niet eigenlijk?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:44 schreef Litso het volgende:
Ik mag toch hopen dat Fok niet ook over wordt genomen
Meer commercie, minder eigen identiteit. Dat verlies je dan waarschijnlijk. Ik zou m'n god niet weten hoe dat er dan concreet uitziet, maar dat zou een reden kunnen zijnquote:
Omdat het bij Danny waarschijnlijk veel makkelijker inlikken is dan bij een hoge mediapief die centen wil zienquote:
Misschien zijn d'r dan dingen die opeens mogelijk worden ofzo, met bijvoorbeeld een groter budgetquote:Op maandag 6 maart 2006 13:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Meer commercie, minder eigen identiteit. Dat verlies je dan waarschijnlijk. Ik zou m'n god niet weten hoe dat er dan concreet uitziet, maar dat zou een reden kunnen zijn.
Waar denk je aan? Volgens mij is er namelijk wel voldoende kennis in huis om leuke dingen te doen mte FOK!, alleen schiet het niet helemaal op met de searchquote:Op maandag 6 maart 2006 13:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien zijn d'r dan dingen die opeens mogelijk worden ofzo, met bijvoorbeeld een groter budget.
Merchandise en dergelijkenquote:Op maandag 6 maart 2006 13:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waar denk je aan? Volgens mij is er namelijk wel voldoende kennis in huis om leuke dingen te doen mte FOK!, alleen schiet het niet helemaal op met de search.
Welke search gebruikte herald laatst dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waar denk je aan? Volgens mij is er namelijk wel voldoende kennis in huis om leuke dingen te doen mte FOK!, alleen schiet het niet helemaal op met de search.
T-shirts met de tekst: Fok! hot shit.quote:
Buttons, caps, pennen!quote:Op maandag 6 maart 2006 13:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
T-shirts met de tekst: Fok! hot shit.
condooms, dog tags, een online mmorpg genaamt Fok!quote:
Buttplugs, kankerkachelsquote:Op maandag 6 maart 2006 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
condooms, dog tags, een online mmorpg genaamt Fok!
zelfs maikuuul zn bromding is niet mer veiligquote:
of nog geFOKt! ?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:01 schreef longinus het volgende:
Stikker op je auto met "opgeFOK!t"
ey, ik denk dat ik ook maar moddereter wordt dan. Voordat Fok! echt een commercieel suc6 wordt.quote:
idd ... ff een foto van mn monstercock naar yvonne mailenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ey, ik denk dat ik ook maar moddereter wordt dan. Voordat Fok! echt een commercieel suc6 wordt.
Klopt, de zo geheten vaste reedsch zittende ploeg krijgt een toffe BMW, en de nieuwe mensen een fiat pindaquote:Op maandag 6 maart 2006 14:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ey, ik denk dat ik ook maar moddereter wordt dan. Voordat Fok! echt een commercieel suc6 wordt.
We hebben het hier dan wel over zoiets:quote:Op maandag 6 maart 2006 14:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd ... ff een foto van mn monstercock naar yvonne mailen
registratiedatum vergelijkt.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt, de zo geheten vaste reedsch zittende ploeg krijgt een toffe BMW, en de nieuwe mensen een fiat pindaVerschil moet er zijn
Aangezien ik niet eens een rijbewijs is zit dat wel goedquote:Op maandag 6 maart 2006 14:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
registratiedatum vergelijkt.
owh, dat zit wel goed dus.
Een BWM staat mij ook erg goed, ik hoop voor jou dat jij een beetje een Fiat Panda hoofd hebt.
Ohw, dan gaan wel lekker carpoolen.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aangezien ik niet eens een rijbewijs is zit dat wel goed
Naar het hoofdkantoorquote:Op maandag 6 maart 2006 14:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ohw, dan gaan wel lekker carpoolen.![]()
Fuck, groningen zie ik staanquote:Op maandag 6 maart 2006 14:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naar het hoofdkantoor![]()
Houd ik je aan![]()
Verhuizen!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Fuck, groningen zie ik staan
Ik ben voor.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt, de zo geheten vaste reedsch zittende ploeg krijgt een toffe BMW, en de nieuwe mensen een fiat pindaVerschil moet er zijn
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:20 schreef BadKeukenTegel het volgende:
De veranderingen zijn al merkbaar. [afbeelding].
Die zetten ze erin als half Fok! Dit plaatje heeftquote:Op maandag 6 maart 2006 14:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
idd ineens een avatar wedstrijd... valt me mee dat de avatar nog niet het VNU logo is
met trekhaak dus.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mag ik mee mag ik mee?
Barra zal lief zijn en zich gedragen!
quote:
Wel in een kinderzitje mits kleiner dan 1.52m ofzo?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
grote mensen mogen altijd voorin zitten
profiel checktquote:Op maandag 6 maart 2006 14:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
grote mensen mogen altijd voorin zitten
hmm, das beter als groningen voor mij, je hebt mazzel.quote:Woonplaats: Epe
Geboortedatum: 1984-03-15
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |