Nee maar Femme heeft er een besteld.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:23 schreef longinus het volgende:
Heb ik wat gemist of heeft Danny een nieuwe auto gekocht.
Nog meer kloonkansquote:Op maandag 6 maart 2006 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Google is een toffe kandidaat.
Dan kan je mooi met je Google Account inloggen. En dan kan er een search gaan komen.
Er is al een search, alleen jij kan er niet bij.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Google is een toffe kandidaat.
Dan kan je mooi met je Google Account inloggen. En dan kan er een search gaan komen.
Dan moeten we Donner en tha gang eerst leren hoe het moetquote:Op maandag 6 maart 2006 13:22 schreef ScienceFriction het volgende:
De PvdA gaat Fok! overnemen om Fok! een "sociaal gezicht" te geven...
Praat voor jezelfquote:Op maandag 6 maart 2006 13:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ons overnemen? Wij nemen de rest over
Zie het steun Danny topicquote:Op maandag 6 maart 2006 14:10 schreef ThE_ED het volgende:
Wat voor merchandise zou er eigenlijk komen? Geen hetepoepshirts lijkt me?
Ik denk een sleutelhanger, diverse piercingssets, een eigen tattoo persoon die van die toffe tribals maakt met FOK er in verwerkt. Ik denk een eigen kledinglijn voor Knorretje, Danny zijn eigen golfclub, Yvonne haar eigen biermerk enzoquote:Op maandag 6 maart 2006 14:10 schreef ThE_ED het volgende:
Wat voor merchandise zou er eigenlijk komen? Geen hetepoepshirts lijkt me?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |