Nou ja, er werd absoluut over nagedacht en SunChaser werkte toch onder de naam FOK!tv. HighLander had zelfs nog een mooie pagina gemaakt waar de filmpjes op vertoond werden.quote:
Van SBtv of van FOK!tv?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:56 schreef Ronhui het volgende:
De filmpjes die ik er van had gezien, die waren wel leuk!
ik was dus niet zo slim... misschien leuk als je 12 bent (gemiddelde leeftijd van de presentatoren en gasten is dat ook). Ik hoop toch dat mijn kinderen later wat meer verstand hebben dan om dit leuk te vinden...quote:Op maandag 6 maart 2006 13:01 schreef Ronhui het volgende:
Van Fok!tv, SBtv zal ik waarschijnlijk uit voorzorg wel over slaan
True, maar net als bij FOK!radio was het niet meer dan "met toestemming van".quote:Op maandag 6 maart 2006 12:55 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nou ja, er werd absoluut over nagedacht en SunChaser werkte toch onder de naam FOK!tv. HighLander had zelfs nog een mooie pagina gemaakt waar de filmpjes op vertoond werden.
Maar het initiatief was van Sun inderdaad
Dat is zo. Maar FOK! was volgens mij zeer serieus bezig om te kijken of het goed aangepakt kon worden.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
True, maar net als bij FOK!radio was het niet meer dan "met toestemming van".
Nou, ik ben bezig om http://radio.fok.nl weer up to date te brengen. Dus het komt we hopenlijk snel tussen te staanquote:Op maandag 6 maart 2006 14:07 schreef Skaai het volgende:
TripleM![]()
Kon dit item niet naar volgende week worden verplaatst ofzo, ik moet werken maar wil luisteren
Ow.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:10 schreef tonks het volgende:
Ik laat je mij noooit meer bellen NOLIAS
Lijkt me moeilijk in een vrijwilligersorganisatie...quote:Op maandag 6 maart 2006 14:31 schreef netto_m het volgende:
Denk dat ik vanavond weer ga luisteren.
FOK! tv, had ik al eens over nagedacht, maar als het gedaan gaat worden dan moet het serieus en iig semi-professioneel aangepakt worden.
Goh, die pagina heb ik nooit gezien.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:55 schreef Nolius het volgende:
HighLander had zelfs nog een mooie pagina gemaakt waar de filmpjes op vertoond werden.
Jawel joh! Die pop-up:quote:Op maandag 6 maart 2006 17:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Goh, die pagina heb ik nooit gezien.
![]()
Loopt dat nog een beetje datg Eyestream? Echt veel nieuws is er niet te vinden, als ik het zo zie?quote:
ja, loopt heel goed, we zijn bezig met t komende seizoen.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:33 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Loopt dat nog een beetje datg Eyestream? Echt veel nieuws is er niet te vinden, als ik het zo zie?
Ik zit ook al te wachten idd...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
vroeger begon het toch om 20:00??
Schijnt zo ja...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
vroeger begon het toch om 20:00??
verbinding was niet optimaal ook, maar dat lijkt opgelost.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:19 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij is de boel stuk daar...
Whehe ik luister idd ook absoluut niet voor de muziekquote:Op maandag 6 maart 2006 20:22 schreef flugeltje het volgende:
Hé beebjes.... Ik luister vooral voor jullie hoor. Die muziek hoeft niet zo van mij
Heb jullie verdorie al een hele week moeten missen, zeg 'ns iets
Hell noquote:Op maandag 6 maart 2006 20:23 schreef tonks het volgende:
Flugel voor Fa
Usersquote:Op maandag 6 maart 2006 20:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hell no![]()
Volgens de users heb ik eigenhandig HBB al om zeep geholpen, laat staan wat er met fok gebeurd als ik FA zou zijn
Ik ben verzuurde ex-userquote:
quote:
Ze zeggen hetquote:
Daar heb jij niets over te zeggen, je bent er niet eens...quote:
Ow jaquote:Op maandag 6 maart 2006 20:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar heb jij niets over te zeggen, je bent er niet eens...![]()
Ben aan het werk.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:36 schreef SunChaser het volgende:
Waarom ben je er niet eigenlijk?
Dat, en waarom zou mij die hele sugardingesn gedoe boeien? Er zijn volgsn mij 5.000 sugarbashtopics op Fokquote:Op maandag 6 maart 2006 20:50 schreef flugeltje het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik dit sugababes gebeuren niet echt superinteressant vind? Ik hoor er bijna niks van....
Jammer dat het niet luktequote:Op maandag 6 maart 2006 20:48 schreef SunChaser het volgende:
Super indo meldt zich
Als je ouder dan 18 bent dan lijkt het me eerder logisch dat je het niet superinteressant vind.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:50 schreef flugeltje het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik dit sugababes gebeuren niet echt superinteressant vind? Ik hoor er bijna niks van....
Het is al wat beter gewordenquote:
Beetje bullshit natuurlijk. De FOK!TV items werden vanuit de FOK! PR geregeld er zou zelfs een FOK!TV blokje komen op de fp... tja, om die rede is FOK!TV onder meer gestopt. Maar om dan te zeggen dat het niet vanuit FOK! kwam plots... beetje vaag Breuls.quote:
Het is wel echt een heul andere show dan vorige weekquote:Op maandag 6 maart 2006 21:25 schreef Tha_T het volgende:
Ik vind het op zich wel een toffe uitzending maar toch mist Nolius. Sorry martijn
Say what?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:26 schreef SunChaser het volgende:
Was t egsprek een beetje te volgen, ik kreeg er zelf weinig van mee
ik mis de synergie tussen de twee.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:25 schreef Tha_T het volgende:
Ik vind het op zich wel een toffe uitzending maar toch mist Nolius. Sorry martijn
Ik laat verder in het midden welke uitzending beter isquote:Op maandag 6 maart 2006 21:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is wel echt een heul andere show dan vorige week
Preciesquote:
het is toch van 20:00-23:00? en later begonnen dus ook langer doorgaan lijkt me.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:28 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij hebben ze nog een half uur voor Nikki, Blinky, Yvonne en een hoop platen, ben benieuwd wat er geschrapt gaat worden...
Om yvon kunnen ze niet heen vrees ikquote:Op maandag 6 maart 2006 21:28 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij hebben ze nog een half uur voor Nikki, Blinky, Yvonne en een hoop platen, ben benieuwd wat er geschrapt gaat worden...
Ze zouden eerder stoppen begreep ik...quote:Op maandag 6 maart 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is toch van 20:00-23:00? en later begonnen dus ook langer doorgaan lijkt me.
Die moet 'lekken' over de crewmeetquote:
Weet je dat wel heel zeker Sun? Volgens mij ging daar wel wat meer aan vooraf maar goed, dit gaat via de mailquote:Op maandag 6 maart 2006 21:37 schreef SunChaser het volgende:
Typsich trouwens dat Sugababes TV een heuse slowchatserie heeft in FTR TV en dat 1 EyeStream TV topic werd gesloten en ik 2 maanden geband werd.
Nou, je had het over het imago van de site en begon spontaan over breezersletten en zo..quote:Op maandag 6 maart 2006 21:24 schreef SunChaser het volgende:
Waar dis ik SB dan? Omdat ik zeg dat t Cu2 voor tienertjes is?
MMM gaf anders toe dat dat imago klopt.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nou, je had het over het imago van de site en begon spontaan over breezersletten en zo..
way 2 go..!
Zou het zin hebben om te reageren op je stelling via de voicemail aangezien de telefoon daar eruitligt?quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:52 schreef SunChaser het volgende:
Geen moeilijke vragen stellen aan Nikky, TripleM. Ze heeft LOM-schoolniveau.
Niet alleen het imago klopt..quote:Op maandag 6 maart 2006 21:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
MMM gaf anders toe dat dat imago klopt.
Alles doet het weerquote:Op maandag 6 maart 2006 21:47 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zou het zin hebben om te reageren op je stelling via de voicemail aangezien de telefoon daar eruitligt?
Tov!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:01 schreef Blinky het volgende:
[..]
Alles doet het weer
Later op de avond iig al...
Wil je die naam wel even normaal schrijven?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
MMarsssssu was toch de loser van vorige week?
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wil je die naam wel even normaal schrijven?![]()
Heb je toch nog iets van me geleerd..quote:
Het zit er nu weer eenduidig goed inquote:Op maandag 6 maart 2006 22:08 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heb je toch nog iets van me geleerd..
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:11 schreef flugeltje het volgende:
Stop dan met muziek draaien als je nog zoveel wilt doen voor je van de zender gemieterd wordt
Op zich maken ze zelf uit wanneer ze van de zender gaan lieve flugelquote:Op maandag 6 maart 2006 22:11 schreef flugeltje het volgende:
Stop dan met muziek draaien als je nog zoveel wilt doen voor je van de zender gemieterd wordt
We zijn geen Rob Stenders die iedere dag weer op een ander tijdstip kaptquote:Op maandag 6 maart 2006 22:12 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Op zich maken ze zelf uit wanneer ze van de zender gaan lieve flugel
True, true. Als de gasten maar op tijd komen en er niemand op de verkeerde knopjes duwtquote:Op maandag 6 maart 2006 22:17 schreef Nolius het volgende:
[..]
We zijn geen Rob Stenders die iedere dag weer op een ander tijdstip kapt
En maar hopen dat het internet er niet uit gaat...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:20 schreef Tha_T het volgende:
[..]
True, true. Als de gasten maar op tijd komen en er niemand op de verkeerde knopjes duwt
Woensdag tussen 20.00 en 22.00quote:Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind t evenwicht van FOK!radio beter zonder Nolius erbij. Geef die jongen een eigen programma![]()
Dat gebeurt alleen als er mods gaan friturenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:22 schreef classpc het volgende:
[..]
En maar hopen dat het internet er niet uit gaat...
Ik vind dat Nolius bij FOK!radio hoort. Net zoals dat jij voorheen ook bij FOK!radio hoorde.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind t evenwicht van FOK!radio beter zonder Nolius erbij. Geef die jongen een eigen programma![]()
Dat kan niet er zitten vrienden in mn huiskamerquote:Op maandag 6 maart 2006 22:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wil je die naam wel even normaal schrijven?![]()
Martijn een eigen programma bij Sugababeradio. TripleM, is dat iets voor de toekomst?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik vind dat Nolius bij FOK!radio hoort. Net zoals dat jij voorheen ook bij FOK!radio hoorde.
Vertelquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:20 schreef Tha_T het volgende:
[..]
True, true. Als de gasten maar op tijd komen en er niemand op de verkeerde knopjes duwt
Yvon zegt alles onder controle te hebbenquote:
fok radio zonder yvonne en zonder noliusquote:Op maandag 6 maart 2006 22:33 schreef flugeltje het volgende:
Is het nu afgelopen?
Maar wel met mijquote:Op maandag 6 maart 2006 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
fok radio zonder yvonne en zonder nolius
Ja precies. Ik mis t zelf niet, t schrijven wel, t voorlezen niet. Maar ja, Nolius dwong me altijdquote:
Op jouw aandringen zeker?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja precies. Ik mis t zelf niet, t schrijven wel, t voorlezen niet. Maar ja, Nolius dwong me altijd
Publiekelijk? Kan toch mooi in dit topic dacht ik zoquote:Op maandag 6 maart 2006 22:40 schreef flugeltje het volgende:
Wie opent er een topic voor Yvonne waar ze toch haar roddels kwijt kan?
Mee eens welquote:Op maandag 6 maart 2006 22:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Publiekelijk? Kan toch mooi in dit topic dacht ik zo
Ja kijk, ik dacht dat je gewoon live zatquote:Op maandag 6 maart 2006 22:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik was nooit live he. Ik sprak zondags voicetracks in en die speelde Nolius af
Kudt-ho's? ;')quote:Op maandag 6 maart 2006 22:18 schreef SunChaser het volgende:
Je spreekt t uit als Kuddho's Martijn, geen Qudoos
Heel FOK! is Yvonne's platformquote:Op maandag 6 maart 2006 22:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Publiekelijk? Kan toch mooi in dit topic dacht ik zo
Ja, het ging meer over dat ze geen kado had voor een vriendin omdat die haar verjaardag niet vierde. Wat niet echt een reden is je beste vriendin geen kado te geven, maar oke.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:41 schreef neo2000 het volgende:
Hee.. het internet is niet meer STUQ!![]()
Ligt het nou aan mij of was Blinqui's stelling (de stelling welke eigenlijk vaak geen stelling is) dit keer helemaal onbegrijpelijk..? ik miste gewoon heel de stelling..!
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja precies. Ik mis t zelf niet, t schrijven wel, t voorlezen niet. Maar ja, Nolius dwong me altijd
We kunnen maandag weer eentje van je verwachten?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:27 schreef Seborik het volgende:
Eigenlijk wil ik Sunchaser best terug als columnist.
Jep! Ga zo snel mogelijk weer verder. Maar ik heb er weer een paar uitzendingen bijgezet gisterenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:52 schreef Tha_T het volgende:
Ik zie dat je de uitzendingen aan het bijwerken bent nolius. Goed werk![]()
En deze uitzending staat nu ook online om na te luisterenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:52 schreef Tha_T het volgende:
Ik zie dat je de uitzendingen aan het bijwerken bent nolius. Goed werk![]()
Heb hem al 2 weken lokaal staan ofzoquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:15 schreef Nolius het volgende:
[..]
En deze uitzending staat nu ook online om na te luisteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |