Ja hihi jij bent echt wel een boefjequote:Op maandag 6 maart 2006 13:40 schreef iDex het volgende:
grappig is dat niet iedereen het regelement gelezen heeft. want iedereen vergeet het belangrijkste ding. ik ga dat niets vertellen is best grappig nu zo
haha die grap is ook nog niet gemaaktquote:Op maandag 6 maart 2006 13:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zou ik nooit aan mee doen aan zoiets
En wat als je nou geen Xbox (Live) hebt.quote:De manier om je voor deze actie aan te melden is door bepaalde 'gamer pictures' aan te nemen op Xbox Live.
Geld ook alleen als je meedoet met de PGR 100. heeft verder niks met de xbox te maken die fok weg geeft... maar goed...quote:Op maandag 6 maart 2006 13:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En wat als je nou geen Xbox (Live) hebt.
Je bent gewoon jaloers dat jij hem niet kunt winnenquote:
Verwijder m zou ik zeggen!quote:
In dat geval ben ik van mening dat post-count en registratie datum ook mee moeten tellen!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:11 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Of verhoogd zo'n opmerking mijn kans op winnen niet?
In dat geval moet crew ook mee mogen doenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
In dat geval ben ik van mening dat post-count en registratie datum ook mee moeten tellen!
of aantal PPDquote:Op maandag 6 maart 2006 14:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
In dat geval ben ik van mening dat post-count en registratie datum ook mee moeten tellen!
Wat een nonsens!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dat geval moet crew ook mee mogen doen.
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ppd is posts per dag.... n00bs![]()
nee jullie zijn lief jullie hebben je eigen icon nog
Anders klik je eens op zo'n [willekeurig icoon] en lees de tekst die dan tevoorschijn komt!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:
damn zeg. en hoe lang gaan die icoontjes blijven? het zijn er wel héél veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |