Geld ook alleen als je meedoet met de PGR 100. heeft verder niks met de xbox te maken die fok weg geeft... maar goed...quote:Op maandag 6 maart 2006 13:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En wat als je nou geen Xbox (Live) hebt.
Je bent gewoon jaloers dat jij hem niet kunt winnenquote:
Verwijder m zou ik zeggen!quote:
In dat geval ben ik van mening dat post-count en registratie datum ook mee moeten tellen!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:11 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Of verhoogd zo'n opmerking mijn kans op winnen niet?
In dat geval moet crew ook mee mogen doenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
In dat geval ben ik van mening dat post-count en registratie datum ook mee moeten tellen!
of aantal PPDquote:Op maandag 6 maart 2006 14:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
In dat geval ben ik van mening dat post-count en registratie datum ook mee moeten tellen!
Wat een nonsens!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dat geval moet crew ook mee mogen doen.
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ppd is posts per dag.... n00bs![]()
nee jullie zijn lief jullie hebben je eigen icon nog
Anders klik je eens op zo'n [willekeurig icoon] en lees de tekst die dan tevoorschijn komt!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:
damn zeg. en hoe lang gaan die icoontjes blijven? het zijn er wel héél veel.
tot ze mij die 360 geven!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:
damn zeg. en hoe lang gaan die icoontjes blijven? het zijn er wel héél veel.
als jij hem wint mag ik dan bij jou komen spelen?quote:
mja.... jou ava moet zo blijven die is lekker!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
Wat een lelijke shit, je avatar is persoonlijk en zoJullie verloederen jezelf door hier aan mee te doen..
Ja pap..quote:Op maandag 6 maart 2006 14:55 schreef cerror het volgende:
Laat die kleine kutgamertjes toch voor wat het is.
Ja, weet ik. Ik wil jullie dat kleine pleziertje dan ook niet ontnemen door een x-box icoon te nemen.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja.... jou ava moet zo blijven die is lekker!
Jouw avatar is lelijk, ze heeft haar ondergoed nog aanquote:Op maandag 6 maart 2006 15:01 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ik wil jullie dat kleine pleziertje dan ook niet ontnemen door een x-box icoon te nemen.
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jouw avatar is lelijk, ze heeft haar ondergoed nog aan![]()
Oh jij bent nog niet zo oud dat je al weet wat er onder zit?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]Niet zo zeiken. Zo blijft er nog wat te raden over.
Nee nooitquote:Op maandag 6 maart 2006 16:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Whehehe, heel fok straks met dezelfde usericoon.![]()
Welk usericoonquote:Op maandag 6 maart 2006 16:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Whehehe, heel fok straks met dezelfde usericoon.![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:04 schreef -jos- het volgende:
Dit is serieus diep triest dat iedereen met zo'n nep-icoontje gaat lopen hier![]()
Das toch geen voetbal logo man, das een zwervers logo!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zegt iemand met een voetbal logo
Dat moet je toch even uitleggenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:06 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Das toch geen voetbal logo man, das een zwervers logo!
Dat is FC knuddequote:Op maandag 6 maart 2006 16:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja en?
Meest scorend team van de eredivisie?
Nou zo'n 360 is wel hendig sjiek en misschien vinden je vrienden je dan niet meer zo'n bohgek.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:02 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad, alsof ik me avater ga veranderen :/ das helemaal niet leuk
Moetje een tweaker zijn om een xbox 360 te winnen ?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef Dirktator het volgende:
Wel leuk met die prijsvraag dat je de echte Tweakers er zo uit kunt pikken!
je weet gewoon niet meer hoe je je ava moet veranderenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef Dirktator het volgende:
l33t wh00t, l4m3r ik ben echt geen tweaker, jij n00bquote:Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef Dirktator het volgende:
Crew mag toch niet meedoen?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou zo'n 360 is wel hendig sjiek en misschien vinden je vrienden je dan niet meer zo'n bohgek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |