prcs, ik dacht laat ik eens een orgineel topic openen.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik vroeg me al af wanneer zoiets zla komen![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ben ik de eerste, ben ik de eerste deze maand?
nee het komt omdat het al voorbij is spuit 11quote:Op maandag 6 maart 2006 12:04 schreef gateway het volgende:
ik hoor hem niet?
Bel de gemeente/politie/brandweer/GGD/ziekenhuis/112/dierenarts/burgemeester etc etc.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:07 schreef renz0r het volgende:
De alarmen gingen hier al om 11.59u af!
Veeeeeeeeeeels te vroeg
Maar deze is wel goed he?quote:
Nou, lachenquote:
begint hier idd net pasquote:Op maandag 6 maart 2006 12:09 schreef pos het volgende:
Amsterdam: 8 min te laat.
Dan is het vast geen oefening hoor, zou maar een schuilkelder gaan zoekenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:09 schreef pos het volgende:
nee man, er valt nog zooooooooooveel over te discussieren, en napraten over deze toch elke maand blijkbaar weer ingrijpende gebeurtenis in veel levens!!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:10 schreef Godlike02 het volgende:
HW na het alarm kan dit topic toch dicht?
Dan zullen er toch geen nieuwe meldingen meer zijn
Nou ik vind het eigenlijk wel verstandig om dit even op het forum te bespreken. Voor hetzelfde geld doet ie het ergens niet, of issie te laat.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee man, er valt nog zooooooooooveel over te discussieren, en napraten over deze toch elke maand blijkbaar weer ingrijpende gebeurtenis in veel levens!!.
Hoe durven ze je om 12u wakker te maken!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:26 schreef Syll het volgende:
En ik werd er van wakker. Stom ding.
Ja, vind ik ook!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hoe durven ze je om 12u wakker te maken!
Schorrie morrie!
jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 6 maart 2006 12:32 schreef Syll het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook!
Ik ga een klacht indienen! Wegens het verstoren van mijn nachtrust!
Idd, viel me op.. Ik dacht om 12.00u "Goh, is het eindelijk eens afgelopen met die kut tests?" Maar nee hoor, ruim 5 minuten te laat gewoon! Achterlijke idiotuhhh!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:09 schreef pos het volgende:
Buiten komen juist niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, lachen.
Als dit al spannend genoeg in je leven is om een topic over te openen moet je toch eens vaker buiten komen.
Anders lees je het topic even doorquote:Op maandag 6 maart 2006 14:26 schreef Evil_Jur het volgende:
Waarom elke keer hier een topic over openen?
Waarom niet?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:26 schreef Evil_Jur het volgende:
Waarom elke keer hier een topic over openen?
Vloeibaar aluminium en daar zijn best wat risico's aan verbonden.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:31 schreef TheThirdMark het volgende:
Hmn dat is toch helemaal niet nodig? Leuk natuurlijk dat ze het doen, maar lijkt mij overbodig.
Of werken ze daar veel met chemicalien ofzo?
Vloeibaar? Lekker is datquote:Op maandag 6 maart 2006 18:45 schreef Toad het volgende:
[..]
Vloeibaar aluminium en daar zijn best wat risico's aan verbonden.
Jamba heeft er eentje.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:44 schreef cheukert het volgende:
Ik zoek een .mid bestandje voor mn mobiel. Luchtalarm als ringtone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |