abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 maart 2006 @ 11:35:13 #1
132711 Negator
You are all just puppets
pi_35768221
Open brief aan Hare Majesteit de Koningin der Neederlanden

Geachte Majesteit,

de laatste tijd valt mij iets verontrustends op. Ik, een blond hyperintelligent meisje van 16, merk de laatste tijd een nieuwe vorm van discriminatie op. Het gaat hier om de zogenaamde Breezah-slet. Het stereotypische gedrag wat hier bij past is een blonde, heftig opgemaakte, sexy geklede jonge meid die na het drinken van enkele Bacardi Breezers seksuele handelingen verricht bij mannen die daar gretig aftrek van maken. Zoals het geval altijd is bij discriminatie zitten er een paar rotte appels tussen het Breezer drinkend publiek dat het verpest voor de rest. Niet iedere blonde meid die een Breezer nuttigt voor haar dorst is gelijk een slet.

Ik begrijp dat aantrekkelijke dames aangesproken worden door leuke kerels. Maar het idee dat geschetst wordt in de media geeft weer dat een meisje met een Breezer in de hand altijd seksuele handelingen wil verrichten ongeacht de kwaliteiten van de jongeman die de handelingen komt claimen. De hedendaagse jonge meid kan door dit geschetste beeld geen Breezers meer drinken in het openbaar zonder lastig gevallen te worden door kansloze dertig plussers die niet serieus genomen worden door hun leeftijdsgenoten (al overkomt mij dit nooit, alleen vriendinnen).

Ook op internet is het raak met de beledigende opmerkingen jegens jonge meiden. Op diverse fora worden foto’s geplaatst met Breezer drinkende jonge dames in sexy poses. Deze foto’s worden vaak vergezeld van een bekritiserende, doch meestal rechtvaardige, opmerking (zie figuur 1.). Zo zijn er ook foto’s van mijn vriendinnen op internet gezet met een rake opmerking. Ikzelf sta gelukkig nooit op die foto’s, maar dat komt omdat ik veelal geweerd wordt door fotografen. Volgens mijn vriendinnen komt dit door mijn intellectuele capaciteiten. Ik heb derhalve, als enige van de groep, nog nooit met iemand gezoend.

Figuur 1. Alsof elke Breezer drinkende dame
in een driehoekige kist wordt begraven…

Zelf heb ik ook een account geopend op een populaire Breezah-site. Dit om reacties te ontlokken zodat ik die naar u kon sturen als voorbeeld. Helaas verneem ik geen zinnige reacties op mijn geplaatste foto’s. Wel kreeg ik reacties als: “je bent een gore aidshoer, 13.hiv” en “bòh, das een hendig sjieke slip”. Kortom, niet echt vriendelijke reacties. Toen heb ik zelf maar wat reacties geplaatst bij mannelijke leeftijdsgenoten, maar van een weder reactie ontbreekt elk spoor. Toch verneem ik van vriendinnen dat het probleem wel degelijk bestaat en vandaar deze informerende brief.

Derhalve hoop ik dat u het imago van de Breezer omhoog kan krikken zodat niet meteen iedere vrouw die met een Breezer loopt aangezien wordt voor een slet. Mijn voorstel is dat u tijdens de eerstvolgende publieke verschijning een Breezer drinkt in plaats van een glaasje water. Dit zal weergeven dat het ook mogelijk is om een Breezer te drinken zonder meteen seks te willen alsmede dat intellectuele, succesvolle vrouwen ook hip kunnen zijn.

U moet wel begrijpen dat mijn vriendinnen, die overigens wel in de categorie Breezah-slet vallen, mij willen helpen. Althans, ze proberen het. Laatst werd ik door enige van mijn vriendinnen uitgenodigd voor een zogenaamde Lollipop-party om mannen te ontmoeten. Dat aanbod heb ik maar afgeslagen, ze weten dondersgoed dat ik geen lollies lust.

Hoogachtend,
een bitter anoniempje.

Ps. Een elektronisch antwoord kan gestuurd worden naar Swi3ti3gurl89@sugababes.nl
Take me to the promised land...
  maandag 6 maart 2006 @ 11:42:12 #2
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_35768473
ze zal je wel begrijpen hoor, want ik hoorde dat bea ook niet vies is van een BrEeZeR
pi_35768678
Dan krijg je als reactie:

W@t VurVelUndDd!11!!
M@aR tRekK jUhH duRr MarR niXx Van A@n Ho¤r.. Ho HoOr

maandag 6 maart 2006 @ 11:49:33 #4
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_35768713
wat heeft de koningin ermee te maken??
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_35768754
Geachte bitter anoniempje,

hierbij wil ik u mededelen dat ik uw onrust begrijp. Ik denk dat u er misschien zelf moet proberen om ervoor te zorgen dat de naam van die blonde Bacardi Breezer drinkende jongen vrouwen niet zo wordt gebruikt. Neem uzelf als voorbeeld. Een intellectuele vrouw die nog nooit heeft gekust met het andere geslacht.
Richt zelf een site op voor jonge vrouwen die het lekker vinden om Bacardi Breezer te drinken, maar nooit met jongens kussen.

Ik moet u er ook op wijzen dat het wel degelijk te maken heeft met de opvoeding. Ik zal mijn kleindochter nooit alcoholische versnaperingen geven voor haar achttiende verjaardag. Puur vanwege de hedendaagse maatschappij. De verloedering van het volk is gewoon een probleem.

Ik snap het wel vanuit het mannelijke oogpunt en vanuit het FOK-oogpunt, want die jonge vrouwen zijn zo naief om het allemaal niet te snappen.

Als al die bitches nou gewoon aan de baco gaan en een lekkere grote blow erbij nemen hoor je niemand meer whinen over breezersletjes. Het gaat niet meer om de breezers!! Het gaat om ondoordachte acties van jongen wijven die gewoon niet goed nadenken.
Want ja, je bent stoer als je dronken bent natuurlijk!!
En daar hoort ook alle breezertalk bij, vervorm alle letters maar zodat het voor de normale Nederlander niet meer goed te lezen is.
Vind je het logisch dat erover geklaagd wordt.
Allemaal erg klote voor je, maar distantieer je gewoon van die blonde dozen. Als je teveel met dat soort omgaat, ga je er zelf ook op lijken en de gebruiken overnemen!

Hoogachtend,
een uitermate bezorgd iemand van een hogere rang
I'm not perfect, but who are we kidding, neither are you.
  maandag 6 maart 2006 @ 11:51:02 #6
13250 Lod
Sapere aude!
pi_35768762
quote:
Op maandag 6 maart 2006 11:49 schreef greatgonzo het volgende:
wat heeft de koningin ermee te maken??
Lezen voor dat je een antwoord geeft
Ze vraagt aan de koningin of die een keer een Breezer kan gaan drinken om het imago op te krikken.
GNU Terry Pratchett
pi_35769356
ghehe erg leuke OP
Vicariously I live while the whole world dies
pi_35769562

lekker faxen heel de dag echt genot
pi_35769731
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding]
disposable fucksluts!
  maandag 6 maart 2006 @ 12:43:59 #10
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_35770575
Negator

Geachte Breezer Negator,

Bedankt voor het verspillen van mijn tijd schrijven van een enerverende brief. Ik leef met uw mee en dank u voor uw bezorgdheid over de samenleving.

Toch wil ik u het volgende advies geven:
Praat met de mensen erover, dit kan uw redding zijn. Zoals een goed vorstin betaamd help ik graag mijn medemens en heb wat research gedaan, te weten:
Speciaal voor u.
Deze mensen zijn getraind/opgeleid om naar uw onzin problemen te luisteren.

Volgens onze bevindingen lijdt u aan een identiteitscrisis. (Geslacht: M).
Maar zoals een goed vorstin betaamd zullen wij (J.P en Ik) uw klacht ritueel verbranden serieus behandelen. .

Met vriendelijke groet,
Uw vorstin
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
  maandag 6 maart 2006 @ 12:44:28 #11
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_35770591
Whehehehe, grappig.
  maandag 6 maart 2006 @ 12:47:20 #12
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35770668
quote:
[afbeelding]

Dat zijn gewoon geile wijven. Dat heeft NIETS met br33z3rt te maken.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  maandag 6 maart 2006 @ 12:49:40 #13
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_35770743
Je vermeende intelligentie blijkt niet echt uit je zinsbouw.

Ik stel derhalve ook voor dat je toch maar enkele breezers tot je neemt om je vervolgens rectaal te laten verloederen door een willekeurig manspersoon met een structurele chromosomale afwijking.
pi_35770877
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:47 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon geile wijven. Dat heeft NIETS met br33z3rt te maken.
Jij arm, naief, onwetend mannetje
  maandag 6 maart 2006 @ 13:13:43 #15
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35771581
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:53 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Jij arm, naief, onwetend mannetje
Post mij dan eens een foto van een in jou ogen lekker hollands wijf, welke geen br33z3rt is.
pi_35771670
word -Sandstorm-
Dat zijn gewoon een stel lekkere (jonge) wijven... Waarschijnlijk worden ze wel genomen door een stel marokkanen maarja daar komen ze ook wel op terug..
Die linker is gewoon goed te doen
I'm not perfect, but who are we kidding, neither are you.
  maandag 6 maart 2006 @ 13:17:16 #17
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_35771704
Ik heb niks tegen een mokkel die een breezertje drinkt. Maar als dat mokkeltje net van de basisschool komt en aan een Breezer loopt te lurken en er bij loopt alsof ze net gewerkt heeft in de Warmoestraat...ja dan heeft ze wat mij betreft het predikaat BrEeZaHhH SleT. Zo goed?
pi_35771821
quote:
Op maandag 6 maart 2006 11:50 schreef arjen_d het volgende:
Brief
Waar is het koninklijk meervoud??
Piet van Kuijk niet, maar ik wel joah...
  maandag 6 maart 2006 @ 13:28:34 #19
143105 megapauper
cq. superheld
pi_35772013
quote:
[afbeelding]
goed voorbeeld van geen breezahs. Die linkse is trouwens helemaal top
pi_35772308
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:28 schreef megapauper het volgende:

[..]

goed voorbeeld van geen breezahs. Die linkse is trouwens helemaal top
Wat dat ben je zelf? Pauper
  maandag 6 maart 2006 @ 15:03:43 #21
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_35774933
Whehehe !!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 6 maart 2006 @ 15:06:02 #22
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35775009
Mogen jullie die linkse met zn allen delen. Dan eis ik de rechter voor mezelf op
  maandag 6 maart 2006 @ 15:06:42 #23
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_35775036
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mogen jullie die linkse met zn allen delen. Dan eis ik de rechter voor mezelf op
Kleine tietjes !
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 6 maart 2006 @ 15:09:38 #24
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35775133
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:06 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Kleine tietjes !
Ik zie het probleem niet
  maandag 6 maart 2006 @ 15:10:59 #25
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_35775174
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:09 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet
Tietjes, klein
pi_35782014
quote:
[afbeelding]
Die linker
  maandag 6 maart 2006 @ 19:01:46 #27
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_35783134
Ja, zulke reacties krijg je als je zo'n topic in ONZ plaatst. Probeer het eens in General Talk. Dan praat ik ook mee.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  maandag 6 maart 2006 @ 19:18:07 #28
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_35783845
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Wat dat ben je zelf? Pauper
Mag je tegenwoordig niet meer over anderen zeggen dat ze top zijn?
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')