Ik kan me een uitzending herinneren dat KT Tunstall er te gast was, toen zo goed als niemand haar nog kende.. Wat dat betreft wel zonde dat een programma van het kaliber 'cola met de dop eraf' wel leuke artiesten kan trekken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:39 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd, vertel meer over dat voorval.Barend en Van Dorp hebben wel vaker leukere bandjes gehad, maar het komt echt maar zelden voor dat ze de bandnaam in fatsoenlijk Engels weten aan te kondigen.
Heb ook geen aflevering meer gezien sinds hun RTL4-tijd, trouwens.
Toepasselijk, wel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:33 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ze werden gister door Henk uitgemaakt voor Death Crap For Cutie![]()
Yup... Pfaf dweept er al een tijdje meequote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:31 schreef lienelien het volgende:
Iemand bekend met Dirty Pretty Things?
Ik hoorde daar net Bang Bang Your Dead van, en dat klonk goed!![]()
oh, niets van gemerktquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Yup... Pfaf dweept er al een tijdje mee
de nieuwe band van Carl Barat (ex Libertinesquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:31 schreef lienelien het volgende:
Iemand bekend met Dirty Pretty Things?
Ik hoorde daar net Bang Bang Your Dead van, en dat klonk goed!![]()
Ha! ik dacht al dat ik dat hoofd herkende, nu weet ik ook waarvan dusquote:Op zondag 12 maart 2006 15:17 schreef bartrid het volgende:
[..]
de nieuwe band van Carl Barat (ex Libertines)
babyshambles wint met afstand de prijs voor het slechtste album van vorig jaar.....quote:Op zondag 12 maart 2006 15:18 schreef methodmich het volgende:
Carl wil de strijd van Pete winnen met de nieuwe bands. Is natuurlijk weinig voor nodig om Babyshambles te kloppen.
ieh. foutje, zeker?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:25 schreef bartrid het volgende:
[..]
en de lezers van NME hebben Pete Doherty tot meest sexy man verkozen......
dat is óók heel leuk ja! Ken er alleen nog niet veel vanquote:Op zondag 12 maart 2006 15:39 schreef Elusive het volgende:
de nieuwe The Zutons:
http://mfile.akamai.com/1(...)ns/why_love_256k.ram
heerlijk!![]()
heb al zin in het concert in de paradiso volgende maand, wie gaat nog meer? is nog niet uitverkocht trouwens!
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:39 schreef Elusive het volgende:
de nieuwe The Zutons:
http://mfile.akamai.com/1(...)ns/why_love_256k.ram
heerlijk!![]()
heb al zin in het concert in de paradiso volgende maand, wie gaat nog meer? is nog niet uitverkocht trouwens!
Ja, dat is toch zonde eigenlijk. Maar is ook typisch een plaat die het in de zomer weer lekker gaat doen, samen met de nieuwe Bees.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:23 schreef methodmich het volgende:
Ik luister die eerste plaat van The Zutons eigenlijk zelden meer, toch jammer.
quote:Op maandag 13 maart 2006 09:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja, dat is toch zonde eigenlijk. Maar is ook typisch een plaat die het in de zomer weer lekker gaat doen, samen met de nieuwe Bees.
Ik ga zo naar Plato, iemand nog geweldige tips voor die tijd?
1 Tom per 2 maand is genoeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |