ja is best goed aan te horen hè!quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:36 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens op aanraden van de meeste van jullie naar een paar nummers van We are Scientists geluisterd en het klinkt superVooral Nobody Move klinkt erg lekker. De zanger heeft een lekkere stem en ziet er ook goed uit
![]()
Ga het cdtje maar eens aanschaffen denk ik
Zeker goed aan te horen jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja is best goed aan te horen hè!
ik ken nog geen titels van nummers, maar m'n halve mp3 speler staat er wel mee vol![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik ken nog geen titels van nummers, maar m'n halve mp3 speler staat er wel mee vol![]()
mja, best een beetje lastig, vooral omdat het ook geen nut heeft om ff om het beeldschermpje te kijken, aangezin dat ding er onverklaarbare tekens van maaktquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:42 schreef mordradead het volgende:
[..]Daar heb ik ook altijd last van omdat ik zo'n beetje altijd vanaf m'n mp3 speler luister, dus als ik een nummer hoor dan weet ik over het algemeen wel van welke artiest het is alleen geen flauw idee welk nummer het is.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:05 schreef DonStefano het volgende:
Doornroosje is lekker op de indie-tour voor aankomende maand! Mystery Jets, Infadels, The Veils en Magnapop... en dat allemaal in een maand![]()
Ik had dat vanmiddag juist totaal niet, hoewel slechts 2 nummers snel beluisterd. Maar als jullie het beide erg goed vinden zal ik het nog maar eens proberen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:16 schreef Z het volgende:
Overigens Daisy, ben ik nogal onder de indruk van Jandek.
Klinkt goed! Ik ga deze mevrouw eens in de gaten houdenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:39 schreef de_man_in_beige het volgende:
...een late tvp, die ik even nuttig zal maken door een mooie (legale) mp3 te linken:
Something of an End
Dit is een nummer van My Brightest Diamond, de "groep" (eigenlijk was het gewoon 1 dame) die het voorprogramma van Sufjan Stevens verzorgde in Europa. De dame in kwestie is Shara Worden, één van de twee achtergrond zangeressen van Sufjan. Vooral de zuiverheid van haar stem live viel op, maar zeker ook de kracht van de nummers zelf. Hun album komt uit in augustus.
[afbeelding]
Ik was al bijna geneigd om Talpa eindelijk eens op mijn tv in te stellen, maar toen bedacht ik me dat ik dan toch niet thuis zal zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:06 schreef Ascaroth het volgende:
Morgen Death Cab for Cutie in Barend en van Dorp. Of zoals Frits het zei "Dedf Keb for Kjoedtie".
Daar ga ik mooi eens naar kijken! Had liever een kaartje voor het uitverkochte concert gehad natuurlijk, maar ach...quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:06 schreef Ascaroth het volgende:
Morgen Death Cab for Cutie in Barend en van Dorp. Of zoals Frits het zei "Dedf Keb for Kjoedtie".
Haha. Ik zal dat programma eens opzetten. Heb het sinds ze weg zijn bij RTL geen enkele keer meer bekeken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:06 schreef Ascaroth het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:12 schreef JelleS het volgende:
Krijg je ze weer 1 sec in het begin te zien en moet je dan nog een uur lang oninteressant gelul aanhoren voordat de muziek weer komt?
Heb het niet gezien.. vertelquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:31 schreef pfaf het volgende:
Nu schiet me ineens het voorval van Caesar te binnen. Dat was het beset B&vD optreden ooit.
Dat zal DCFC vast niet kunnen overtreffen.
Ben ook wel benieuwd, vertel meer over dat voorval.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:31 schreef pfaf het volgende:
Nu schiet me ineens het voorval van Caesar te binnen. Dat was het beset B&vD optreden ooit.
Dat zal DCFC vast niet kunnen overtreffen.
Jandek is voor mij vooralsnog nog totaal ondefinieerbaar, maar daardoor ontzettend intrigerend. Hier trouwens een aardig artikel over Jandek.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:16 schreef Z het volgende:
Overigens Daisy, ben ik nogal onder de indruk van Jandek, en met de Halo Benders weet ik het nog niet helemaal.
Voor de promotie van hun laatste album ( Caesar IV ) mochten ze spelen bij B&vD, maar dat liep niet helemaal zoals ze daar gehoopt hadden. De dame en heren van Caesar hadden namelijk besloten om eigenwijs, puberaal en heerlijk irritant C.I.A. te spelen. De boxen hielden het nauwlijksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |