Jij bent zeker de indie-hipste thuisquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:25 schreef Z het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een topic willen openen wat "I Love You But I've Chosen Indie" zou heten. Heul lang geleden was dat natuurlijk.
Nee. TMF is voor bagger.Voor hip-hop, dance/trance, uitermate slechte pop en andere rotzooi.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:30 schreef Z het volgende:
Dat is toch gewoon emo-pop-punk, dat past daat toch wel?
er komen steeds meer clips van redelijk goede bandjes op TMF.. opgefucked met die goeie muziek daar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:28 schreef lienelien het volgende:
Ik zag gisteren een clip van Fall Out Boy op TMF.
Dat kán toch niet...![]()
ja, dat zeg ik alquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:40 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
er komen steeds meer clips van redelijk goede bandjes op TMF.. opgefucked met die goeie muziek daar.
Vast haha.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:35 schreef -Dries- het volgende:
Past idd goed. Kzag laatst Street Spirit van Radiohead op TMF. Dát was pas gaar. Kon me ogen echt niet geloven 0_0 Maja, twas een top 10 meest depressing songs ofzo
Ik dacht, ik herhaal het nog evenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, dat zeg ik al
Maar verder blijft TMF uitermate vervelend, stom en irritant.
Afblijven, dus.![]()
Neh, TMF moet gewoon niet meer mijn tv terroriseren.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:53 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik dacht, ik herhaal het nog even![]()
MTV moet eigenlijk met meer komen ze moeten het verdelen! TMF de bagger MTV de shit ofzo![]()
Liever niet. Da's net zo hopeloos als een discussie over wat in welke mate een hype is (geweest).quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:16 schreef cafca het volgende:
Ja, laten we eens een discussie gaan houden wat wel en geen indie is![]()
Ha, die discussie is niet nodig. Het valt me op dat jullie hier praten over indie alsof het een genre zoals jazz, pop of metal is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:16 schreef cafca het volgende:
Ja, laten we eens een discussie gaan houden wat wel en geen indie is![]()
@ Z : ben je nog wat meer te weten gekomen over Texas-Wound gitaarelementen? (2 de rest: nee, dat is geen nieuw Indie-bandje)
hier zitten ook nog een hoop gitaar-freaks: Het Gitaristentopic #44quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:20 schreef Z het volgende:
Geen discussie nodig in dit geval. Nog niets gevonden over de Texas-Wound pickups, ik wacht nog op antwoord van Zanderrr, die weet een hoop van gitaren.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:22 schreef SilverRocket het volgende:
[..]
Ha, die discussie is niet nodig. Het valt me op dat jullie hier praten over indie alsof het een genre zoals jazz, pop of metal is.
*proest!*quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
(bladiebladiebladie..) maar er komt wel vaak genoeg Indie op TMF voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |