Ja echt zo nutteloos, kunnen ze zelf ook nog ff uitslapenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:06 schreef Italo het volgende:
Hier de afgelopen 2 weken hetzelfde gehad, idd lekker vroeg boren en breken en om 11:00 zijn ze klaar, begin dan 's middags
Das gelukkig niet in mijn straat, hier rijdt af en toe een Maikuuul hendig sjiek op zn brommertje wat te hard door de straat, mag verder niet klagen hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 11:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
en de auto's rijden te hard door jouw straat. ik heb medelijden met je kutleven![]()
Ok, doei!quote:Op maandag 6 maart 2006 11:13 schreef Tommeke het volgende:
Weet ik, maar ik had gewoon ff zin om te zeiken, ik ga nu maar naar college toe! groetjes!
Het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:17 schreef Rekkie het volgende:
Werktijden aanpassen omdat de snotaap van de buren kan uitslapen?
op een maandag morgen nog wel. het gaat nergens meer overquote:Op maandag 6 maart 2006 11:17 schreef Rekkie het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:17 schreef Rekkie het volgende:
Precies.....quote:Op maandag 6 maart 2006 11:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
op een maandag morgen nog wel. het gaat nergens meer over![]()
Kutkind, dat je huis 2 jaar lang ik de steigers mag komen te staanquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:32 schreef Italo het volgende:
Hehe, bouwvakkers zijn klaar bij de buren, ik kan weer lekker uitslapen![]()
wacht maar tot je in de grote mensen wereld een baan vindquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:35 schreef B_BOY het volgende:
iemand die half 8 een niet christelijke tijd noemt. wat ben jij voor lamlul.
Sommige mensen werken onregelmatig incl. nachtdienstenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:35 schreef B_BOY het volgende:
Normaal gezien ben ik dan allang richting college, maar op de enige dag in de week dat ik kan uitslapen is dat wel vroeg, dunkt mij...quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:35 schreef B_BOY het volgende:
ja en de hele wereld treedt op zn sloffen naar buiten en fluistert tot een uurtje of 10 omdat jij zonodig op maandag wil uitslapenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Normaal gezien ben ik dan allang richting college, maar op de enige dag in de week dat ik kan uitslapen is dat wel vroeg, dunkt mij...
Denk het niet makkerquote:Op maandag 6 maart 2006 11:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ze waren een CV-ketel op aan het hangen, aan het verloop van de boor-tijd te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |