Hoe weet je dat? Dan wordt het dus idd woensdag dat die op de mat valtquote:Op maandag 6 maart 2006 10:47 schreef jorienvdherik het volgende:
dimension plus heeft hem morgen ook al,
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:54 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja, kom op..... GR:AW..... kutspel.![]()
Hij staat nu bij dimplus voor morgenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dan wordt het dus idd woensdag dat die op de mat valt
Talkin to me?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:59 schreef jorienvdherik het volgende:
dus ga maar alvast schrijven
ik ga vanavond beginnen aan een cod 2 review
Godver.. mn hart sloed weer over!!quote:Op maandag 6 maart 2006 10:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij staat nu bij dimplus voor morgen
http://www.dimplus.nl/link.asp?pid=781000
Gaat het nog wel goed met je hart dan?quote:
Ja dan hebben ze hem nu binnen... kan niet anders.... morgen op de deurmat.... Gijs wat doe jequote:
Rightquote:Op maandag 6 maart 2006 11:22 schreef =HellFire= het volgende:
En toen viel de game zo sjankerhard tegen.![]()
Gijs ook al geeft iedereen het een 1,.... heb het gezien.... ziet er fantastisch uit manquote:
De wanneer komt die uit en waar ik de postbode hel ! Spannendste stuk van een release !quote:
Vlak erna gevolgd door "Spel op de tafel leggen.. peukie roken.. uit de seal halen ... peukie roken.. boekje bladeren... peukie roken.. zou ik hem starten? Wacht ff op donker.. telefoon uit... cola naast je... start.. filmpje kijken... menu bladeren.. "quote:Op maandag 6 maart 2006 11:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De wanneer komt die uit en waar ik de postbode hel ! Spannendste stuk van een release !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |