Hoe weet je dat? Dan wordt het dus idd woensdag dat die op de mat valtquote:Op maandag 6 maart 2006 10:47 schreef jorienvdherik het volgende:
dimension plus heeft hem morgen ook al,
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:54 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja, kom op..... GR:AW..... kutspel.![]()
Hij staat nu bij dimplus voor morgenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dan wordt het dus idd woensdag dat die op de mat valt
Talkin to me?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:59 schreef jorienvdherik het volgende:
dus ga maar alvast schrijven
ik ga vanavond beginnen aan een cod 2 review
Godver.. mn hart sloed weer over!!quote:Op maandag 6 maart 2006 10:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij staat nu bij dimplus voor morgen
http://www.dimplus.nl/link.asp?pid=781000
Gaat het nog wel goed met je hart dan?quote:
Ja dan hebben ze hem nu binnen... kan niet anders.... morgen op de deurmat.... Gijs wat doe jequote:
Rightquote:Op maandag 6 maart 2006 11:22 schreef =HellFire= het volgende:
En toen viel de game zo sjankerhard tegen.![]()
Gijs ook al geeft iedereen het een 1,.... heb het gezien.... ziet er fantastisch uit manquote:
De wanneer komt die uit en waar ik de postbode hel ! Spannendste stuk van een release !quote:
Vlak erna gevolgd door "Spel op de tafel leggen.. peukie roken.. uit de seal halen ... peukie roken.. boekje bladeren... peukie roken.. zou ik hem starten? Wacht ff op donker.. telefoon uit... cola naast je... start.. filmpje kijken... menu bladeren.. "quote:Op maandag 6 maart 2006 11:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De wanneer komt die uit en waar ik de postbode hel ! Spannendste stuk van een release !
quote:
Zelfzekerheid is goed, maar zal je niet reddenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]Is het al 1 april grapjas?
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zelfzekerheid is goed, maar zal je niet redden
Eh,... ik moet er toch niet bij vertellen dat je dat cijfer om moet draaien he?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ook al geeft iedereen het een 1,.... heb het gezien.... ziet er fantastisch uit manIk ga je ownen !
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:37 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Eh,... ik moet er toch niet bij vertellen dat je dat cijfer om moet draaien he?![]()
Maar goed, hopelijk kan ik ook snel aan de retail komen, zal ik jullie eens wat laten zien..
Neequote:Op maandag 6 maart 2006 11:37 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Eh,... ik moet er toch niet bij vertellen dat je dat cijfer om moet draaien he?![]()
Maar goed, hopelijk kan ik ook snel aan de retail komen, zal ik jullie eens wat laten zien..
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm, weet niet meer zeker of ik dit spel haal...
als ik dan toch via xbox live wil gaan gamen, kan ik denk beter cod2 halen
PROESTquote:Op maandag 6 maart 2006 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Helaasch, GR:AW wint het absoluut op dat gebied.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
En terecht.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
NeeJe bent na mij de grootste hyper van dit spel
cod2 heeft de meest verschrikkelijke live implementatie tot nu toequote:Op maandag 6 maart 2006 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ubisoftquote:Op maandag 6 maart 2006 11:51 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
En terecht.. Is gewoon goeie game. Ubisoft mag weer trots op haar zelf zijn.
Ja was tegen jou, Review is als member bij xbox arena. Voor credits zodat je later een goedkoop spel kan halenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:00 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Talkin to me?If so, ja, review moet er uiterlijk 10 maart wel opstaan idd.
Maar eh, CO2 review? Waar, waarvoor en nu pas nog?
Okequote:Op maandag 6 maart 2006 11:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding] Nee dat kan je beter niet, de live mogelijkheden van CoD2...die zijn er vrijwel niet, er is altijd lag en er is geen normaal hostings systeem, CoD2 stinkt online, precies de reden waarom je er niemand over hoort
Ah, heeft XBArena dat systeem al? Okee..quote:Op maandag 6 maart 2006 12:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja was tegen jou, Review is als member bij xbox arena. Voor credits zodat je later een goedkoop spel kan halen
Gcshop's release is nog niet aangepast..... zou Struik hem later krijgen?quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 6 maart 2006 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlak erna gevolgd door "Spel op de tafel leggen.. peukie roken.. uit de seal halen ... peukie roken.. boekje bladeren... peukie roken.. zou ik hem starten? Wacht ff op donker.. telefoon uit... cola naast je... start.. filmpje kijken... menu bladeren.. "![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gcshop's release is nog niet aangepast..... zou Struik hem later krijgen?
Oh neequote:Op maandag 6 maart 2006 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
* Toch geen tijd heeft tot zaterdag*
Heb toch maar even een mailtje verstuurd naar GCquote:Op maandag 6 maart 2006 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
* Toch geen tijd heeft tot zaterdag*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |