Hoe weet je dat? Dan wordt het dus idd woensdag dat die op de mat valtquote:Op maandag 6 maart 2006 10:47 schreef jorienvdherik het volgende:
dimension plus heeft hem morgen ook al,
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:54 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja, kom op..... GR:AW..... kutspel.![]()
Hij staat nu bij dimplus voor morgenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dan wordt het dus idd woensdag dat die op de mat valt
Talkin to me?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:59 schreef jorienvdherik het volgende:
dus ga maar alvast schrijven
ik ga vanavond beginnen aan een cod 2 review
Godver.. mn hart sloed weer over!!quote:Op maandag 6 maart 2006 10:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij staat nu bij dimplus voor morgen
http://www.dimplus.nl/link.asp?pid=781000
Gaat het nog wel goed met je hart dan?quote:
Ja dan hebben ze hem nu binnen... kan niet anders.... morgen op de deurmat.... Gijs wat doe jequote:
Rightquote:Op maandag 6 maart 2006 11:22 schreef =HellFire= het volgende:
En toen viel de game zo sjankerhard tegen.![]()
Gijs ook al geeft iedereen het een 1,.... heb het gezien.... ziet er fantastisch uit manquote:
De wanneer komt die uit en waar ik de postbode hel ! Spannendste stuk van een release !quote:
Vlak erna gevolgd door "Spel op de tafel leggen.. peukie roken.. uit de seal halen ... peukie roken.. boekje bladeren... peukie roken.. zou ik hem starten? Wacht ff op donker.. telefoon uit... cola naast je... start.. filmpje kijken... menu bladeren.. "quote:Op maandag 6 maart 2006 11:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De wanneer komt die uit en waar ik de postbode hel ! Spannendste stuk van een release !
quote:
Zelfzekerheid is goed, maar zal je niet reddenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]Is het al 1 april grapjas?
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zelfzekerheid is goed, maar zal je niet redden
Eh,... ik moet er toch niet bij vertellen dat je dat cijfer om moet draaien he?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ook al geeft iedereen het een 1,.... heb het gezien.... ziet er fantastisch uit manIk ga je ownen !
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:37 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Eh,... ik moet er toch niet bij vertellen dat je dat cijfer om moet draaien he?![]()
Maar goed, hopelijk kan ik ook snel aan de retail komen, zal ik jullie eens wat laten zien..
Neequote:Op maandag 6 maart 2006 11:37 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Eh,... ik moet er toch niet bij vertellen dat je dat cijfer om moet draaien he?![]()
Maar goed, hopelijk kan ik ook snel aan de retail komen, zal ik jullie eens wat laten zien..
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm, weet niet meer zeker of ik dit spel haal...
als ik dan toch via xbox live wil gaan gamen, kan ik denk beter cod2 halen
PROESTquote:Op maandag 6 maart 2006 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Helaasch, GR:AW wint het absoluut op dat gebied.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
En terecht.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
NeeJe bent na mij de grootste hyper van dit spel
cod2 heeft de meest verschrikkelijke live implementatie tot nu toequote:Op maandag 6 maart 2006 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ubisoftquote:Op maandag 6 maart 2006 11:51 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
En terecht.. Is gewoon goeie game. Ubisoft mag weer trots op haar zelf zijn.
Ja was tegen jou, Review is als member bij xbox arena. Voor credits zodat je later een goedkoop spel kan halenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:00 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Talkin to me?If so, ja, review moet er uiterlijk 10 maart wel opstaan idd.
Maar eh, CO2 review? Waar, waarvoor en nu pas nog?
Okequote:Op maandag 6 maart 2006 11:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding] Nee dat kan je beter niet, de live mogelijkheden van CoD2...die zijn er vrijwel niet, er is altijd lag en er is geen normaal hostings systeem, CoD2 stinkt online, precies de reden waarom je er niemand over hoort
Ah, heeft XBArena dat systeem al? Okee..quote:Op maandag 6 maart 2006 12:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja was tegen jou, Review is als member bij xbox arena. Voor credits zodat je later een goedkoop spel kan halen
Gcshop's release is nog niet aangepast..... zou Struik hem later krijgen?quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 6 maart 2006 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlak erna gevolgd door "Spel op de tafel leggen.. peukie roken.. uit de seal halen ... peukie roken.. boekje bladeren... peukie roken.. zou ik hem starten? Wacht ff op donker.. telefoon uit... cola naast je... start.. filmpje kijken... menu bladeren.. "![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gcshop's release is nog niet aangepast..... zou Struik hem later krijgen?
Oh neequote:Op maandag 6 maart 2006 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
* Toch geen tijd heeft tot zaterdag*
Heb toch maar even een mailtje verstuurd naar GCquote:Op maandag 6 maart 2006 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
* Toch geen tijd heeft tot zaterdag*
Verwachte hem pas donderd\ag. Moet ik weg. Vrijdagavond auto ophalen enzoquote:Op maandag 6 maart 2006 12:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh nee![]()
Je hebt savonds toch vrij? Of allemaal feestjes?
Lekker boeien.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Verwachte hem pas donderd\ag. Moet ik weg. Vrijdagavond auto ophalen enzo
Zou het?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:23 schreef Chocobo het volgende:
Als Futurezone hem heeft heef Dimplus hem ook... B. morgen gamen we![]()
Waarom stel je de release voor jezelf met een dag uitquote:Op maandag 6 maart 2006 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zou het?
Ik weet het niet hoor Gijs.. ik moet het voor mijzelf nog even op DOnderdag houden dan![]()
Waaromquote:Op maandag 6 maart 2006 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zou het?
Ik weet het niet hoor Gijs.. ik moet het voor mijzelf nog even op DOnderdag houden dan![]()
Omdat het dan alleen maar mee kan vallen natuurlijk!quote:Op maandag 6 maart 2006 13:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom stel je de release voor jezelf met een dag uit
Elke shop heeft hem nu ondertussen (echt gamewinkels dan) dus opsturen zal ook wel gebeuren vandaagquote:Op maandag 6 maart 2006 14:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat het dan alleen maar mee kan vallen natuurlijk!
En vanuit groningen duurt dat 2 dagen als het tegenzitquote:Op maandag 6 maart 2006 14:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Elke shop heeft hem nu ondertussen (echt gamewinkels dan) dus opsturen zal ook wel gebeuren vandaag
Heb nog geen mail terug van GCquote:Op maandag 6 maart 2006 14:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Elke shop heeft hem nu ondertussen (echt gamewinkels dan) dus opsturen zal ook wel gebeuren vandaag
Nee joh Gijs.....quote:Op maandag 6 maart 2006 14:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
En vanuit groningen duurt dat 2 dagen als het tegenzit
Gijs hou nou opquote:Op maandag 6 maart 2006 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee he, moet jij eens opletten dan
Moet de grens over he!!
Die ranking achievments zijn totaal 104 punten waard, echt nep. Je moet dus nummer 1 gaan staanquote:Solo champion (Multiplayer):
Ranked number 1 on the solo leaderboard
World Champion (Multiplayer):
Ranked number 1 on the universal leaderboard
Team champion (Multiplayer):
Ranked number 1 on the team leaderboard
Unyielding (Multiplayer):
Got 30 kills before being killed in multiplayer
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:25 schreef lordteddybeer het volgende:
Mensen die hem hebben besteld bij de ubisoft store hebben hem al binnen:
[afbeelding]
Wel vind ik dit stom, die Chuppa67 heeft alle ranking al gehaald:
http://live.xbox.com/nl-NL/profile/profile.aspx?pp=0&GamerTag=Chuppa67
[..]
Die ranking achievments zijn totaal 104 punten waard, echt nep. Je moet dus nummer 1 gaan staan
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:44 schreef masterdave het volgende:
gdemon= gruwelijk domme en meest onzinnige nepgamerd
Buk maarquote:
nee dank je ik doe niet aan goatsequote:
Futerezonequote:Ik moest net in de stad zijn dus dacht laat ik even kijken. Overal te koop! Hehehehe...dus niet! Die Futurezone is ook echt een klote zaak zeg. Ik weet meteen weer waarom ik er al nooit meer kwam. Door de telefoon tegen mensen zeggen dat ze hem 's middags hebben en dan kom je er: 'Nee, morgen pas waarschijnlijk'. Verder ook nergens. Hoorde wel dat hij bij Ubisoft al lang op kantoor ligt. Ik wacht nu wel waar hij het goedkoopst wordt! FRS was helemaal lachen...de 30e! Wat wel opviel was dat er een klein legertje van gamers alle winkels langsging. Heb wel een paar keer dezelfde gasten als een gek zien rond lopen. Echt lachen!
Dus Ubisoft... ik denk dat de hype wel gelukt is... hopen dat de game het waard is
Launch dag was rustig voor me.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja dat rondrennen ook, herkenbaar
Toen met de 360 launchdag..
ben vandaag in de stad geweest, niemand had emquote:Op maandag 6 maart 2006 17:34 schreef Lampie_ het volgende:
Heeft iemand anders nog Dixons filialen gebeld? Of Bart Smit ofzo?
Vrouwtje bij BS zei ook dat ze MORGEN verwacht.
1 winkel zei de 30ste dus die winkel liep ik nee knikkend uit.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:50 schreef Lampie_ het volgende:
Niet gevraagd wanner? Zijn genoeg shops die morgen GRAW al hebben.
ik wacht wel, scheelt me weer een treinkaartjequote:Op maandag 6 maart 2006 18:04 schreef Chocobo het volgende:
Dimplus ook morgen... Inet bestellingen komen woensdag op je mat vallen. Ophalen kan morgen al !
Woensdag is de dag Gijsquote:Op maandag 6 maart 2006 18:04 schreef Chocobo het volgende:
Dimplus ook morgen... Inet bestellingen komen woensdag op je mat vallen. Ophalen kan morgen al !
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:04 schreef Chocobo het volgende:
Wordt de bestelling pas verzonden als ik betaald heb?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:01 schreef Frasier het volgende:
Ja ik heb 'm ook besteld via Dimension Plus alleen kreeg ik vanmiddag een mailtje met alle bankgevens en dergelijke en daar stond ook heel leuk dat ik 'm binnen een week thuis kan verwachten.
Leuk als ie dus morgen gewoon in de winkel te koop is. Zit dus met een dilemma, ik moet het geld voor de 16e overmaken dus ik denk dat ik daar nog even mee wacht.
Ja mijn Oblivion ookquote:Op maandag 6 maart 2006 19:30 schreef -Struikrover- het volgende:
Orderstatus GCshop; betaald, in behandeling
Yep, gewoon in zo'n bubbelenvelop, past door de brievenbusquote:Op maandag 6 maart 2006 22:55 schreef Frasier het volgende:
Ik heb 'm nu ook betaald bij Dimension Plus. Eventueel een dag later spelen maakt natuurlijk ook niet uit.
Wordt dat ding trouwens gewoon in een verpakking gestuurt die door de brievenbus kan? Niet dat ik alsnog de volgende dag langs het postkantoor moet om 'm op te halen.
Jij ook morgen? Of helemaal niet.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou check jij deze laatste release trailer dan maar even:
http://media.xbox360.ign.com/media/736/736206/vids_1.html
Oh,.. en erg coole MP maps als ik het zo zie,... veel dek en schut plekjes !
http://features.teamxbox.(...)er-Maps-Part-III/p1/
[afbeelding]
Ik ook Gijsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:14 schreef Chocobo het volgende:
Een hoop gamers zullen hem vandaag wel gamen ! Ik morgen iiig, dat is zeker !
Tzijn de meeste coole maps die ik ooit gezien heb in een MP.. wat een afwisseling en detail!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou check jij deze laatste release trailer dan maar even:
http://media.xbox360.ign.com/media/736/736206/vids_1.html
Oh,.. en erg coole MP maps als ik het zo zie,... veel dek en schut plekjes !
http://features.teamxbox.(...)er-Maps-Part-III/p1/
[afbeelding]
Airstrikes aanvragen voor snipers !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tzijn de meeste coole maps die ik ooit gezien heb in een MP.. wat een afwisseling en detail!
Kan me indenken dat er wel favo plekken zijn voor snipers.. maar die ken je op den duur ook wel
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad .KADENG... IN JE KONT!! schreeuwen
Ik ben gewoon plaatsvervangen blij voor jequote:
Yeah right.. heel erg en zoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:16 schreef =HellFire= het volgende:
Jammer dat ik altijd veel te moe ben 's avonds om te gamen.
Wat? Heel erg moe of vind je het heel erg (maar niet heus...?)quote:
Klopt helemaal en zo denk ik vaak ook, maar soms is er een tijd van gamen en een tijd van slapen. Slapen moet je om te gamen, je gamet niet om vervolgens te gaan slapen. Tenzij je een kutspel speelt. Maar die moet je niet spelen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:39 schreef Bastard het volgende:
Hoe moe ik ook ben.. gamen doe ik toch vaak wel erbij.. en helemaal als ik een goed spel heb.
Is mijn ontspanning als ik een zware werkdag heb gehad.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:40 schreef Bastard het volgende:
Kreeg Sms van Gijsje79.. die heeft m NU in zn handen
Ben soms op zo met 2 kinderen om me heen, maar een avondje gamen ontspant me heerlijk !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:39 schreef Bastard het volgende:
Hoe moe ik ook ben.. gamen doe ik toch vaak wel erbij.. en helemaal als ik een goed spel heb.
Is mijn ontspanning als ik een zware werkdag heb gehad.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb em ook nu!
gelukkig niet , ik woon in utrecht, bij de bart smit gekochtquote:
Ohh,.. ik dacht dat je Dimplus zei !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gelukkig niet , ik woon in utrecht, bij de bart smit gekocht
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:00 schreef Chocobo het volgende:
Gijsje79 2100G Online G.R.A.W. wordt gespeeld Training Normal 0 pts
Onder werktijd ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:00 schreef Chocobo het volgende:
Bring it on. Moet ik em eerst kopen though.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
=HellFire= jij mag mijn kogels gaan koppen kerel
Het spel klinkt een stuk minder aantrekkelijk nu het vergeleken wordt met jouw natte dromen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:38 schreef Lampie_ het volgende:
Heb net de trainingmissie gedaan, mijn god wat is dit toch vet zeg. Ik wist dat dit spel vet zou zijn maar hij is dus echt VELE malen beter dan ik had gedacht. Dit is net zoals een natte droom, echt waar.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:38 schreef Lampie_ het volgende:
Heb net de trainingmissie gedaan, mijn god wat is dit toch vet zeg. Ik wist dat dit spel vet zou zijn maar hij is dus echt VELE malen beter dan ik had gedacht. Dit is net zoals een natte droom, echt waar.
Jepquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:58 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Kun je hem trouwens tegen elkaar spelen op de 360 zelf?
Is goed.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben gewoon plaatsvervangen blij voor je![]()
Spreek je vanavond wel via voicechat op live ofzo
Zwarte balken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:51 schreef Wessiej het volgende:
Wel balen van de zwarte balken in de game, lichte framedrops in de sp als het te druk wordt en dat ik al een vastloper heb gehad.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:00 schreef Chocobo het volgende:
Wat heeft dit te maken met Ghost recon.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:28 schreef Xrenity het volgende:
Was deze al scherp voorbij?
[afbeelding]
WOW.
Prachtigquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:28 schreef Xrenity het volgende:
Was deze al scherp voorbij?
[afbeelding]
WOW.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begin na 10x proberen wel erg geïrriteerd te raken
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
oepsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:32 schreef twi het volgende:
[..]
PrachtigMaak jij het Brothers in Arms 3 topic af?
Want heel erg "Advanced Warfighterig" ziet het er niet uit
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:34 schreef gijsje79 het volgende:
Spoilers gebruiken, sommige mensen zitten nog te wachten dat deze game op hun mat verschijnt.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:40 schreef twi het volgende:
Leuker qua MP dan The Outfit?
En ook echt 16 man co-op, of zit daar een luchtje aan? Kan je gewoon joinen terwijl een co-op potje aan de gang is, of is dat teveel gevraagd?quote:
gewoon 16 man, ik weet niet of joinen in progress kanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:30 schreef twi het volgende:
[..]
En ook echt 16 man co-op, of zit daar een luchtje aan? Kan je gewoon joinen terwijl een co-op potje aan de gang is, of is dat teveel gevraagd?
damn, kan niet wachten manquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
allemaal nederlanders die het spelen, nergens anders toch nog te krijgen haha
echt wel.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
allemaal nederlanders die het spelen, nergens anders toch nog te krijgen haha
Wat je wil.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:24 schreef Frasier het volgende:
Zie je in 1st person view je wapen?
Ik heb er zelf geen last van.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:38 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
ok, als alles goed verloopt heb ik hem donderdag binnen..
Maare, is het waar dat er frame drops zijn? Ik haat het namelijk als een game iets trager/stroever begint te lopen..Ik dacht dat ik er vanaf was als ik een console zou aanschaffen.. Maar valt eigenlijk wel een beetje tegen...
Zo heeeeeel afentoe een framedrop, niet echt storendquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:38 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
ok, als alles goed verloopt heb ik hem donderdag binnen..
Maare, is het waar dat er frame drops zijn? Ik haat het namelijk als een game iets trager/stroever begint te lopen..Ik dacht dat ik er vanaf was als ik een console zou aanschaffen.. Maar valt eigenlijk wel een beetje tegen...
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is z'n vraag juist. Zie je in de FPS mode je wapen in je scherm.
Was ook al gezegd geloof ik voordat het spel uitkwam dat het zoals GR2 zou worden, dus geen wapen, ik ga nu tukken ik kijk morgen wel even hoe het zitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Heb er zelf ook niet na gekeken, maar in deel 2 zag je hem ook niet.
Ik heb er wel geteld 1 merkbare gehad so far, in een uurtje of 4-5 spelenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zo heeeeeel afentoe een framedrop, niet echt storend
Geloof het niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is z'n vraag juist. Zie je in de FPS mode je wapen in je scherm.
Ik zie het ja, je denderd door de SP heen zo te zienquote:
Had die optie al uitgezet dat je je tegenstanders ziet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie het ja, je denderd door de SP heen zo te zien
Merk het vanavond wel
Zit er ook in.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar dan haal je niet je achievments denk ik
Ja maar niet dat je dan die achievments haalt voor je missies apart denk ik.. die zal je echt alleen moeten spelen?quote:
Dit wordt mijn eerste GRquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Had die optie al uitgezet dat je je tegenstanders ziet.
Je zal het wel cool vinden.
Vond deel 2 nog wel wat leuker heb dan nog niet online gespeeld.
Co op lijkt me wel fantastisch.![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:50 schreef Retuobak het volgende:
Het is ook mijn eerste GR, en werkelijk waar het is een geweldige game
Met afstand de beste 360 game so far (en de mooiste game die ik ooit heb gespeeld period)
Tja een Groninger.. al veranderd de lucht in een paarse kleur vinden ze het nog prima.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dit wordt mijn eerste GRen ik vind je cooltjes
whahahahahahahaquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tja een Groninger.. al veranderd de lucht in een paarse kleur vinden ze het nog prima.
Kartelrandenquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:09 schreef masterdave het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik um wil vragen van me vriendin voor me verjaardag 15 maart, is ie het echt waard?! is de besturing moeilijk? Is online vet? Is het laggy? Is het echt mooi gemaakt?ik heb namelijk een pokkehekel aan kartelranden zoals bij PGR3.
Is hij het waard - jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:09 schreef masterdave het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik um wil vragen van me vriendin voor me verjaardag 15 maart, is ie het echt waard?! is de besturing moeilijk? Is online vet? Is het laggy? Is het echt mooi gemaakt?ik heb namelijk een pokkehekel aan kartelranden zoals bij PGR3.
Ik dank u zeer, dan denk ik dat de keuze gemaakt isquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:11 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Is hij het waard - ja
Is de besturing moeilijk - in het begin eventjes ja, maar het went heel snel
Is online vet - Ja, werkelijk waar geweldig
Is het laggy - Neen
Is het echt mooi gemaakt - Ja, het is de mooiste game die ik ooit heb gespeeld en zelfs op een SDTV _geen_ karteltjes.
PLOFquote:
Ik heb een 32" Samsung HDReady tv, dus component op 720p, en ik zie kartelranden, en die zie je altijd, behalve op je tv, want tv beeld is niet scherp genoeg, de omgeving daarentegen is wel mooi, maar de auto's zijn behoorlijk kartelig.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
KartelrandenHeb je wel een RGB kabel? Video settings correct?
Ah,... nou ik zie ze nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:17 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik heb een 32" Samsung HDReady tv, dus component op 720p, en ik zie kartelranden, en die zie je altijd, behalve op je tv, want tv beeld is niet scherp genoeg, de omgeving daarentegen is wel mooi, maar de auto's zijn behoorlijk kartelig.
klopt.. dat spel heeft ook gaan AA....quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:21 schreef Retuobak het volgende:
Auto's zijn met PGR3 ook bij mij gewoon kartelig hoor.
Toen ik een die HD VGA kabel kocht was ik er van af. Ik heb de zelfde tv denk ik.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:17 schreef masterdave het volgende:
Ik heb een 32" Samsung HDReady tv, dus component op 720p, en ik zie kartelranden, en die zie je altijd, behalve op je tv, want tv beeld is niet scherp genoeg, de omgeving daarentegen is wel mooi, maar de auto's zijn behoorlijk kartelig.
Waar heb je hem besteld?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:10 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb hem nog steeds niet, word denk pas vrijdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..
Misschien komt die vandaag nogquote:
Post is al geweest, en de bestelstatus staat nog steeds op "Wordt Verwerkt"quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien komt die vandaag nogOf is de post al geweest?
Die xboxic luiquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:18 schreef Retuobak het volgende:
Wij gingen trouwens wel lekker gisteren he Gamedemon?
ja maar dan is het minder tof om te zeggen dat je won he als het 3 tegen 3 is, hopelijk komen ze met 6 man vanavond, wordt het mischien nog lastigquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:24 schreef Retuobak het volgende:
En vanavond hebben we met een beetje mazzel ook nog pkwarts aan onze zijde
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:28 schreef Lampie_ het volgende:
Mijn god, die derde missie..Absofuckinlutely. Ik schrok zowaar van de eerste keer en ik schrik vrijwel nooit! SuperVET.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 tegen 4 of 5 dus, ik ga mijn handgranaten vast oppoetsenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:27 schreef Retuobak het volgende:
Als het goed is zijn er straks nog 1 of 2 meer van Xboxic met de game
bart smit/ Eplaza hadden ze gister, zal wel uitverkocht zijn nu, ze hadden er niet veelquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is ie al ergens in een winkel te koop, heb geen zin om te wachten.
Need a hand, of moet ik bij Xboxic?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
3 tegen 4 of 5 dus, ik ga mijn handgranaten vast oppoetsen
tegen die xboxic lui heb ik geen hand nodig, maar je mag van mij bij xboxic om de score wat op te hogen hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Need a hand, of moet ik bij Xboxic?.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tegen die xboxic lui heb ik geen hand nodig, maar je mag van mij bij xboxic om de score wat op te hogen hoor
ok wat jij wilt... voorspel de score eens vanavond... 50-2?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:41 schreef Retuobak het volgende:
Nee niks ervan Gamedemon, Hellfire komt op fok! en niet op Xboxic, Hellfire is bij ons!
DAMNNN ik zit ook ziek thuis... wel wat van thuis uit aan het werken, maar had hem vandaag ook willen spelen.... ook bol.com wordt verwerktquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:45 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Post is al geweest, en de bestelstatus staat nog steeds op "Wordt Verwerkt"
Zit ik ziek thuis dacht ik eens lekker te gaan knallenMisschien morgen dan maar
![]()
Patsertje.......quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ok wat jij wilt... voorspel de score eens vanavond... 50-2?
Kerel gister met Retuobak zonder enige moeite 50-16 gescoort , wij met z'n 2en tegen 3 man.quote:
Ik zal je straffenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kerel gister met Retuobak zonder enige moeite 50-16 gescoort , wij met z'n 2en tegen 3 man.
Hellfire erbij en het word helemaal mooi
Die gasten wouden gelijk weer co op gaan doen
Omdat je pas 2 weken na levering hoeft te betalen, en dat komt me op dit moment wel ff goed uitquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
Wie bestelt er dan bij bol.com
Die gasten zijn er nooit snel bij.
Och, ik maai er 4 neer binnen 4 seconden.....geen granaten nodigquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
3 tegen 4 of 5 dus, ik ga mijn handgranaten vast oppoetsen
Jah maar de volgende keer bestel ik hem daar niet meer. Want ik zal hem vandaag NOG niet ontvangen... Zal morgen of overmorgen worden *$@*$#@(quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:31 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Omdat je pas 2 weken na levering hoeft te betalen, en dat komt me op dit moment wel ff goed uit![]()
Die 5 euro boeit me niet.... Ik wou het spel gewoon meteen binnen hebben. Heb goede ervaring met bol.com alleen dit was mijn eerste pre-order.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:50 schreef Bastard het volgende:
En dat is nou waarom ik niet moeilijk doe over 5 euro.
Daarom, als je wil preorderen, dat doen bij een gamesite zoals gcshop.nl (ook goedkoop) of dimplus.nlquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:53 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Die 5 euro boeit me niet.... Ik wou het spel gewoon meteen binnen hebben. Heb goede ervaring met bol.com alleen dit was mijn eerste pre-order.
Voorlopig? Dus je ervaring van gisteren kan dus nog veranderen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:56 schreef twi het volgende:
Boeiend, voorlopig heb ik me gisteren uitstekend vermaakt met The Outfit.
Sorry, ik kon mij niet beheersen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:59 schreef twi het volgende:
Joh ga jij effe lekker op grammaticaneuker.nl kijken
Klopt,... die zeg maar 'echte' gameshops zijn vaak toch altijd het snelst !quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:50 schreef Bastard het volgende:
En dat is nou waarom ik niet moeilijk doe over 5 euro.
Mag ik ook fok joinenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:41 schreef Retuobak het volgende:
Nee niks ervan Gamedemon, Hellfire komt op fok! en niet op Xboxic, Hellfire is bij ons!
Yeaahhh VET heftug spelletje hoor!! Ik ownidge jullie allemaal ROFLOL!!!111quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:11 schreef Sjotime het volgende:
Spel is binnen,...Vanavond eens rustig de tutorial doen en de SP lekker starten !
acceptgiro. Maar heb ze gisteren al een mailtje gestuurd dat de prijs in mijn orderstatus niet klopte. Dus het is overduidelijk dat ik op de hoogte ben van de bestelling, en hem dus wil hebben.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:43 schreef twi het volgende:
Dan stuur je die van bol.com toch gewoon terug, wanneer je 'm binnen krijgt? Eerst 'm in de winkel ophalen, dan als je 'm hebt direct 'm per mail afzeggen bij bol.com, en als ze 'm toch opsturen, stuur je 'm gewoon terug en vermeldt ze dat het een verkeerde bestelling is.
Of heb je vooruitbetaald i.p.v. acceptgiro?
Alsof ze dat bijhoudenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:46 schreef nicket84 het volgende:
[..]
acceptgiro. Maar heb ze gisteren al een mailtje gestuurd dat de prijs in mijn orderstatus niet klopte. Dus het is overduidelijk dat ik op de hoogte ben van de bestelling, en hem dus wil hebben.![]()
quote:Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
U kunt uw bestelling annuleren zolang de annuleerbutton in uw bestelstatus zichtbaar is. Zodra deze is verdwenen, kunt u de bestelling eventueel nog retour sturen.
quote:Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Bol.com accepteert de volgende retouren, mits binnen 7 werkdagen teruggestuurd en vergezeld van de originele factuur/pakbon:
- Elk boek in oorspronkelijke, onbeschadigde staat
- Elke cd, cd-rom, DVD, video, game en softwareartikel in ongeopende verpakking
etc. etc.
Het gaat mij er niet om of ik hem eerder heb, 2 weken later pas betalen komt me gewoon ff goed uitquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:56 schreef twi het volgende:
Als je het spel meteen binnen wilt hebben moet je 'm niet bij de Wehkamp, bol.com of de FRS bestellen, maar gewoon bij Dimension Plus.
En als je 'm nog eerder wilt hebben, moet je de stad afcrossen naar winkels die 'm verkopen,dan heb je 'm 1 (!!!!!!) dag eeder.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:11 schreef Sjotime het volgende:
Spel is binnen,...Vanavond eens rustig de tutorial doen en de SP lekker starten !
Ziet er mooi maagdelijk uit zo he? Zie het als een maagdenvliesjequote:
Bij de Dynabyte heb ik ook gewoon met de (gratis verkrijgbare) klantenpas 10 % kortingquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:06 schreef kepler het volgende:
ik zag hem liggen vandaag bij de Bart Smit
maar ik ga hem pas vrijdag/donderdag halen bij de Makro. Lang leve 10% personeelskorting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |