zie dit: Win een limited edition Xbox 360!quote:Op maandag 6 maart 2006 11:08 schreef QueenR het volgende:
tvptje
struik wat is dat toch met jou en elke keer dezelfde icoon hebben als iemand anders? Ben eens orgineel joh(of heb ik weer iets gemist en is B deze keer niet orgineel)
Raadsel dat jij niet meedoet Gijs...quote:Op maandag 6 maart 2006 11:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zie dit: Win een limited edition Xbox 360!
dus....
gijs.... ik doe dat toch niet.... dat gamen....quote:
Bellen,......... met de helpdesk van Xbox... zie xbox.nl !quote:Op maandag 6 maart 2006 11:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... ik doe dat toch niet.... dat gamen....![]()
hoe zeg ik trouwens mijn live abbo opheb dat nog steeds
![]()
ah ok ik snap hetquote:Op maandag 6 maart 2006 11:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zie dit: Win een limited edition Xbox 360!
dus....
Jij kreeg het ook even benauwd....... !! hequote:
Ik heb last van mn bloeddruk nuquote:Op maandag 6 maart 2006 11:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij kreeg het ook even benauwd....... !! he
Als we maar bestaanquote:Op maandag 6 maart 2006 11:31 schreef Snakey het volgende:
Jullie staan centraal vanaf nu, zie hier. Nieuw topictype![]()
oh wacht...quote:Op maandag 6 maart 2006 11:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... ik doe dat toch niet.... dat gamen....![]()
hoe zeg ik trouwens mijn live abbo opheb dat nog steeds
![]()
Ik zal je eens centraal zetten !quote:Op maandag 6 maart 2006 11:31 schreef Snakey het volgende:
Nou dat ligt er aan Gijs.... is een instelling in je Xbox... kan zijn dat die standaard op stilzwijgend verlengen staat.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh wacht...![]()
ik lees net dat je er geen drol voor hoeft te doen
dusssss
ja gijs.... onwijs...quote:Op maandag 6 maart 2006 11:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bellen,......... met de helpdesk van Xbox... zie xbox.nl !
Maar Gijs je genoot toch ook van Rainbow Six met ons
neh... ik doelde op die prijsvraagquote:Op maandag 6 maart 2006 11:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou dat ligt er aan Gijs.... is een instelling in je Xbox... kan zijn dat die standaard op stilzwijgend verlengen staat.
Ohh,... ja precies alleen die icon en even posten in het games.fok reactie gebeuren....quote:
donequote:Op maandag 6 maart 2006 11:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohh,... ja precies alleen die icon en even posten in het games.fok reactie gebeuren....
Als je wint koop ik Ghost Recon 3 voor jequote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je wint koop ik Ghost Recon 3 voor je
kan het niet vindenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:31 schreef Snakey het volgende:
ah hebbesquote:Op maandag 6 maart 2006 11:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net iets onder de helft !
Onzin voor je leven!
quote:
neequote:Op maandag 6 maart 2006 12:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Je moet ookm posten in het games.fok.nl topic?
Nog een paar weken en dan dequote:
Waar ben je?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Je moet ookm posten in het games.fok.nl topic?
Ja ik vind het spannend....quote:Op maandag 6 maart 2006 13:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nog een paar weken en dan de
[afbeelding]
Ben erg benieuwd hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 13:04 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja ik vind het spannend....![]()
Hoe is het met je lieverd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |