Hahaha, tegenwoordig kan iedereen toch even via internet ofzo kijken of er niks uitvalt???quote:Op maandag 6 maart 2006 09:40 schreef Koenholio het volgende:
Godverdegloeiende tering zeg!
Sta ik om half 7 op, ga ik netjes mijn bed uit, eet mijn boterham, stap op de fiets, fiets door de sneeuw naar het perron, zie tot mijn blijdschap dat de trein netjes op tijd is ondanks de sneeuw, ben ik netjes op tijd op school (8.45).... JOEPIE! DE EERSTE 4 UUR GAAN NIET DOOR!!![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb geen zin om twee keer naar school te reizen op 1 dag.
Jammer, Ernie.
En er was vroegah ook nog zoiets als telefoon.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:43 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hahaha, tegenwoordig kan iedereen toch even via internet ofzo kijken of er niks uitvalt???![]()
Telefoonquote:Op maandag 6 maart 2006 09:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En er was vroegah ook nog zoiets als telefoon.
Gelukkig ben ik al heel lang niet meer bij mijn school geweest; klote stagequote:
Nog 4 weken, dan ben ik afgestudeerd ingenieurquote:Op maandag 6 maart 2006 09:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik nog een week of 2 stageen dan nog 2 tentamens halen en dan hopelijk klaar
![]()
![]()
En dan na 4 jaar HBO lekker AOW trekken
Algemene ouderdomswet?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik nog een week of 2 stageen dan nog 2 tentamens halen en dan hopelijk klaar
![]()
![]()
En dan na 4 jaar HBO lekker AOW trekken
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog 4 weken, dan ben ik afgestudeerd ingenieur(Ze laten ook iedereen ingenieur worden tegenwoordig
)
En dan de grote, boze wereld van het werken in
Precies, dan hadden die plebejers maar moeten opbellen.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:40 schreef Koenholio het volgende:
En ik heb geen zin om twee keer naar school te reizen op 1 dag.
quote:Jammer, Ernie.
Ja, ik ben al 55 en bijna klaar met HBOquote:
Dat is wel een goed puntje om even over na te denkenquote:Op maandag 6 maart 2006 09:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mijn opleiding vind ik al 2,5 jaar dermate kut dat ik er niet verder in wil... Daar ik geen zin meer heb om te studeren wordt het of; Werken met mijn HBO diploma, maar dan andere richting dan waarin ik geleerd heb of; 1 jaar lekker rustig aan doen, en werken bij mijn bijbaan wat ik wel leuk werk vind omdat je er niet bij na hoeft te denken
of; Solliciteren bij de politieopleiding op HBO niveau.
Maar daar moet ik me nog even in beraadslagen.
Waar werk je ? Buiten in de plantsoenendienst zekerquote:Op maandag 6 maart 2006 10:11 schreef TheThirdMark het volgende:
Ook gehad vanochtend.
Rij je om 0600 naar je werk toe, moet je gewoon om 0700 beginnen, bellen ze om 0800 op dat je toch naar huis kunt ivm onwerkbaar weer, ben je pas om 1000 thuis ivm de file etc etc
En uw klacht is?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:11 schreef TheThirdMark het volgende:
Ook gehad vanochtend.
Rij je om 0600 naar je werk toe, moet je gewoon om 0700 beginnen, bellen ze om 0800 op dat je toch naar huis kunt ivm onwerkbaar weer, ben je pas om 1000 thuis ivm de file etc etc
Alsof er ook maar één opleiding is die dat kutsysteem effectief gebruikt.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:44 schreef buzzer het volgende:
SHit happens, dat hadden ze dan wel wat eerder op Blackboard mogen zetten dan..
Idd.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Alsof er ook maar één opleiding is die dat kutsysteem effectief gebruikt.
Lolz nee dank ja. Heb er wel eerst 8 jaar studie voor moeten doen voor ik dit mochtquote:Op maandag 6 maart 2006 10:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Waar werk je ? Buiten in de plantsoenendienst zeker
Je leidt vonken?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Lolz nee dank ja. Heb er wel eerst 8 jaar studie voor moeten doen voor ik dit mocht![]()
Vonkenier
quote:
Voor kabels knopen acht jaar opleiding?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:20 schreef TheThirdMark het volgende:
Lolz Vonkenier, Vonkentrekker. Oftewel: Monteur Laagspannings Netten.
Werk voor diverse Nutsbedrijven als Kabel-Lasser.
Oh ok.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:20 schreef TheThirdMark het volgende:
Werk voor diverse Nutsbedrijven als Kabel-Lasser.
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:25 schreef TheThirdMark het volgende:
Ja, 3x 240 + 1x de nul. Alleen dan alle 3 de fases afgezekerd met 240A (ampere)
Laat mij toch, voel ik mij ook een keer interessant.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Je gaat een a-technisch ingestelde n00b zoals mij met vakthermen doodgooien
![]()
![]()
Beetje met dure termen gooien, he? Wacht maar tot ik jou een keer afzekerquote:Op maandag 6 maart 2006 10:25 schreef TheThirdMark het volgende:
Ja, 3x 240 + 1x de nul. Alleen dan alle 3 de fases afgezekerd met 240A (ampere)
Ik lees in je fotoboek dat je je X-BOx hebt laten ombouwen...quote:Op maandag 6 maart 2006 10:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Laat mij toch, voel ik mij ook een keer interessant.![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik lees in je fotoboek dat je je X-BOx hebt laten ombouwen...
WAarom in godsnaam door te lassen, softwarematig is het veiligst (en je kan je garantie behouden en je loopt niet de kans dat je je xbox kunt weggooien)
quote:Mijn broer besteld 1 deze weken die chip voor het modificeren van de X. Zal je wel even mailen bij welk bedrijf dat moet (zit in Engeland). Zal je dan meteen een site doormailen over hoe je hem erop moet solderen. Is niet al te moeilijk
Bert kent iedereen, het staat op de foto's.quote:
WTF solderen is voor mij hetzelfde als lassenquote:
Je kan er maar beter zeker van zijn dat iets vastzitquote:Op maandag 6 maart 2006 10:37 schreef TheThirdMark het volgende:
Lolz. Dan doe of ik iets fout of jouw verbindingen op je printplaat zijn vrij lomp
VBO electro was een volgens mij maar tweejarig. De praktijkkant in ieder geval.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:20 schreef TheThirdMark het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
VBO electro was een volgens mij maar tweejarig. De praktijkkant in ieder geval.
Vaak blijven zitten?
Kun jij niet gewoon een andere avatar nemen?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:32 schreef The_Terminator het volgende:
Kappen met die offtopic slowchat. Heb net een pagina aan onzin verwijderd.
Nou zeg, alsof jij zo'n mooie avatar hebt...quote:Op maandag 6 maart 2006 12:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon een andere avatar nemen?
Nu denk ik dat elke lekker wijf zo chagerijnig is.
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik d8 zelfs dat het een bitch was. Maar toen ik die nick zag wist ik dat het gewoon niet waar kon zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 12:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ookquote:Op maandag 6 maart 2006 12:20 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik d8 dat het topic over jou ging, ernie![]()
Dit vraagt om iemand die initiatief neemt...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook![]()
![]()
Klaag maar een eind weg over mij. Ik zal er geen minuut minder van slapen.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:50 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dit vraagt om iemand die initiatief neemt...![]()
Wie heeft het over klagen?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klaag maar een eind weg over mij. Ik zal er geen minuut minder van slapen.![]()
Dat het om iemand vraagt die het initiatief neemt he, precies waar we gebleven waren toen jij over klagen begonquote:Op maandag 6 maart 2006 16:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik niet, waar heb jij het dan over?
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat het om iemand vraagt die het initiatief neemt he, precies waar we gebleven waren toen jij over klagen begon
Nu niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wederom hetzelfde antwoord als in dat andere topique![]()
Topic-lock-mode ONquote:Op maandag 6 maart 2006 17:02 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Terminator hiervan vindt![]()
In het gunstigste geval ja. Dan kan je onze onzin nog nalezen. Als het verwijderd wordt zie je er nix meer vanquote:
Dat zou natuurlijk zonde zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 17:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
In het gunstigste geval ja. Dan kan je onze onzin nog nalezen. Als het verwijderd wordt zie je er nix meer van![]()
Zonde van mijn tijd ja die ik in mijn zeer grappige berichten heb gestokenquote:
Nou, zo grappig was het nou ook weer nietquote:Op maandag 6 maart 2006 17:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zonde van mijn tijd ja die ik in mijn zeer grappige berichten heb gestoken![]()
Afgaande op je "quote:Op maandag 6 maart 2006 17:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, zo grappig was het nou ook weer niet
Inderdaad wel aardig, om op deze wijze mijn middag te spenderen.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
Afgaande op je "" smilies heb je je tog aardig vermaakt, is het niet?
![]()
Mja, zomaar iets wat spontaan in mij opkomt he. aangezien ik tog geen avater heb, heb jij geen leuke Bert avatar?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Inderdaad wel aardig, om op deze wijze mijn middag te spenderen.![]()
"en daar rijdt Meneer Aart, in zijn 850 in volle vaart. hij wuift naar ons en zegt 'tot zo', Let it snow, Let it snow, Let it snow"quote:Op maandag 6 maart 2006 09:40 schreef Koenholio het volgende:
Jammer, Ernie.
met zijn 850 in volle vaart klink rap-technisch gezien stukken beter natuurlijkquote:Op maandag 6 maart 2006 17:24 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
"en daar rijdt Meneer Aart, in zijn 850 in volle vaart. hij wuift naar ons en zegt 'tot zo', Let it snow, Let it snow, Let it snow"![]()
Ik zie het al wel voor mequote:Op maandag 6 maart 2006 17:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Mja, zomaar iets wat spontaan in mij opkomt he. aangezien ik tog geen avater heb, heb jij geen leuke Bert avatar?![]()
![]()
Zie je ernie en bert al onder me elkaar staan, en dat een stuk of 20 keer?![]()
De fok-terroristen![]()
hmm jammerquote:Op maandag 6 maart 2006 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie het al wel voor me
Maar helaas heb ik geen plaatje van Bert.
Jij ziet echt hele andere dingen in dat plaatje dan ikquote:Op maandag 6 maart 2006 17:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
hmm jammer![]()
*na het eten opzoek gaat![]()
maar hij moet net zo vrolijk als die van jou zijn![]()
Hij straalt echt iets uit van: Hoi ! ik ben ernie, wil je met mijn piemel spelen?
Vandaar dat ik eerst zo een gruuwlijke hekel aan jou had![]()
Ja is dat zo? Wat waren jouw beweegredenen dan om uitgerekend hem ! als avatar te nemenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij ziet echt hele andere dingen in dat plaatje dan ik![]()
Daar heb ik ook al last van.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog 4 weken, dan ben ik afgestudeerd ingenieur(Ze laten ook iedereen ingenieur worden tegenwoordig
)
En dan de grote, boze wereld van het werken in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |