Hahaha, tegenwoordig kan iedereen toch even via internet ofzo kijken of er niks uitvalt???quote:Op maandag 6 maart 2006 09:40 schreef Koenholio het volgende:
Godverdegloeiende tering zeg!
Sta ik om half 7 op, ga ik netjes mijn bed uit, eet mijn boterham, stap op de fiets, fiets door de sneeuw naar het perron, zie tot mijn blijdschap dat de trein netjes op tijd is ondanks de sneeuw, ben ik netjes op tijd op school (8.45).... JOEPIE! DE EERSTE 4 UUR GAAN NIET DOOR!!![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb geen zin om twee keer naar school te reizen op 1 dag.
Jammer, Ernie.
En er was vroegah ook nog zoiets als telefoon.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:43 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hahaha, tegenwoordig kan iedereen toch even via internet ofzo kijken of er niks uitvalt???![]()
Telefoonquote:Op maandag 6 maart 2006 09:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En er was vroegah ook nog zoiets als telefoon.
Gelukkig ben ik al heel lang niet meer bij mijn school geweest; klote stagequote:
Nog 4 weken, dan ben ik afgestudeerd ingenieurquote:Op maandag 6 maart 2006 09:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik nog een week of 2 stageen dan nog 2 tentamens halen en dan hopelijk klaar
![]()
![]()
En dan na 4 jaar HBO lekker AOW trekken
Algemene ouderdomswet?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik nog een week of 2 stageen dan nog 2 tentamens halen en dan hopelijk klaar
![]()
![]()
En dan na 4 jaar HBO lekker AOW trekken
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog 4 weken, dan ben ik afgestudeerd ingenieur(Ze laten ook iedereen ingenieur worden tegenwoordig
)
En dan de grote, boze wereld van het werken in
Precies, dan hadden die plebejers maar moeten opbellen.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:40 schreef Koenholio het volgende:
En ik heb geen zin om twee keer naar school te reizen op 1 dag.
quote:Jammer, Ernie.
Ja, ik ben al 55 en bijna klaar met HBOquote:
Dat is wel een goed puntje om even over na te denkenquote:Op maandag 6 maart 2006 09:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mijn opleiding vind ik al 2,5 jaar dermate kut dat ik er niet verder in wil... Daar ik geen zin meer heb om te studeren wordt het of; Werken met mijn HBO diploma, maar dan andere richting dan waarin ik geleerd heb of; 1 jaar lekker rustig aan doen, en werken bij mijn bijbaan wat ik wel leuk werk vind omdat je er niet bij na hoeft te denken
of; Solliciteren bij de politieopleiding op HBO niveau.
Maar daar moet ik me nog even in beraadslagen.
Waar werk je ? Buiten in de plantsoenendienst zekerquote:Op maandag 6 maart 2006 10:11 schreef TheThirdMark het volgende:
Ook gehad vanochtend.
Rij je om 0600 naar je werk toe, moet je gewoon om 0700 beginnen, bellen ze om 0800 op dat je toch naar huis kunt ivm onwerkbaar weer, ben je pas om 1000 thuis ivm de file etc etc
En uw klacht is?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:11 schreef TheThirdMark het volgende:
Ook gehad vanochtend.
Rij je om 0600 naar je werk toe, moet je gewoon om 0700 beginnen, bellen ze om 0800 op dat je toch naar huis kunt ivm onwerkbaar weer, ben je pas om 1000 thuis ivm de file etc etc
Alsof er ook maar één opleiding is die dat kutsysteem effectief gebruikt.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:44 schreef buzzer het volgende:
SHit happens, dat hadden ze dan wel wat eerder op Blackboard mogen zetten dan..
Idd.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Alsof er ook maar één opleiding is die dat kutsysteem effectief gebruikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |