SuperrrrrrrrrBongquote:
Jaja, Mama Bong is weer naar Mama Bong huisquote:Op maandag 6 maart 2006 11:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
SuperrrrrrrrrBong![]()
Mama Bong alweer naar Mama Bong huis?
Ze hebben daar niet zo'n goede cappers als hier.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:28 schreef M-en-A het volgende:
Leuk om te zien.... Op MW jatten ze voor de streamverslagen foto's en o.a. mijn filmpje van hier zonder bronvermelding![]()
Mediajatters streamverslagen zonder bronvermeldingen
Hoi M&Aquote:Op maandag 6 maart 2006 11:29 schreef M-en-A het volgende:
En natuurlijk.... vergeet ik het toch bijna.... goedemorgen iedereen![]()
Mijn cap van Anita naar de wc staat er ook.... compleet met dezelfde url (FBC_HBB-cap1054.jpg)...quote:Op maandag 6 maart 2006 11:28 schreef M-en-A het volgende:
Leuk om te zien.... Op MW jatten ze voor de streamverslagen foto's en o.a. mijn filmpje van hier zonder bronvermelding![]()
Mediajatters streamverslagen zonder bronvermeldingen
Dat zal het zijn denk ik. Maar viel wel gelijk op toen ik daar even aan het kijken was of hun misschien een oorzaak wisten te bedenken waarom er vannacht zo weinig te doen was..... Foto's kunnen nog wel is dubbel zijn, maar dezelfde filmpjes wordt al wat verdachter, hahahaquote:Op maandag 6 maart 2006 11:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Ze hebben daar niet zo'n goede cappers als hier.![]()
Goedensmorgens deze morgen.![]()
Klopt FB had ik ook al gezien en ze hebben ook caps van Henk Jansen gebruikt.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mijn cap van Anita naar de wc staat er ook.... compleet met dezelfde url (FBC_HBB-cap1054.jpg)...
De basterds.... we gooien die site platquote:Op maandag 6 maart 2006 11:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Klopt FB had ik ook al gezien en ze hebben ook caps van Henk Jansen gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |