Misschien een domme opmerking, maar hielp het voor die hond dat je om 17:00 ging slapen? Zou geen hond voor mij zijn , ik ga pas vanaf 17:00 leven.quote:Op maandag 6 maart 2006 04:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Vroeg, ik heb een hond te logeren gehad met extreme verlatingsangst, dus gisterenmiddag om 1700 al gaan slapen. (zo`n beestje kan geen moment alleen zijn, ook `s nachts niet: dus dat vreet energie)
En nu weer wakker en fit
Naast SuperDad, in bedquote:Op maandag 6 maart 2006 04:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar is SuperMom als je haar nodig hebt![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 maart 2006 04:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jongelui, ik ga slapen. Als ik morgen wakker wordt zullen de streams al wel uit staan. Ik wens julliue allemaal nog veel plezier.
slaap lekker en tot morgenquote:Op maandag 6 maart 2006 04:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jongelui, ik ga slapen. Als ik morgen wakker wordt zullen de streams al wel uit staan. Ik wens julliue allemaal nog veel plezier.
Truste B_S_O_Lquote:Op maandag 6 maart 2006 04:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is een asielhondje, doe nog wel eens wat voor een dierenasiel.quote:Op maandag 6 maart 2006 04:31 schreef melke het volgende:
[..]
Aaah zielig dat zo'n hondje zoiets heeft he. Was hij lief? Een nieuwe vriend erbij?
Aaah echt zielig.. Ik snap niet dat mensen dat dieren kunnen aandoen. Daar zouden zware straffen op moeten staan!quote:Op maandag 6 maart 2006 04:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is een asielhondje, doe nog wel eens wat voor een dierenasiel.
Maar heel treurig eigenlijk, heeft een groot deel van zijn leven in een schuur opgesloten gezeten, en hierdoor nu op 8 jarige leeftijd onzindelijk en extreme verlatingsangst
Een klein foxhondjequote:Op maandag 6 maart 2006 04:31 schreef Manu82 het volgende:
Hey Peter wat voor hond is het eigenlijk?
Is ze nou gek geworden, een beetje slapen midden in de nachtquote:
precies, dat hadden we niet afgesprokenquote:Op maandag 6 maart 2006 04:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is ze nou gek geworden, een beetje slapen midden in de nacht![]()
Campingsequote:Op maandag 6 maart 2006 04:46 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ga Campinglife kijken en dan slapen![]()
![]()
Heb je Koefnoen al gezien?quote:Op maandag 6 maart 2006 04:43 schreef Manu82 het volgende:
hier
Ik heb je helemaal nog niet kunnen kussenquote:
Thanks, nee, nog niet gezien, hele avond al naar gekekenquote:Op maandag 6 maart 2006 04:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb je Koefnoen al gezien?
Staat inmiddels online http://www.avro.nl/v61_programmas/koefnoen.asp
Vergeet zaterdag niet. maar ik stuur je nog wel een mailtje.quote:Op maandag 6 maart 2006 04:50 schreef M-en-A het volgende:
[afbeelding]
Nog even een blik op de jacuzzi van vannacht.
En nu ga ik slapen. Truste allemaal![]()
![]()
![]()
We zullen zien Yolandequote:Op maandag 6 maart 2006 04:51 schreef Yolande het volgende:
Truste allemaal ik ga ook even wat anders doen. Als ik jullie morgen niet meer zie, het ga jullie goed en misschien tot BB6![]()
![]()
![]()
![]()
En ik maar zwaaien....quote:Op maandag 6 maart 2006 04:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb je helemaal nog niet kunnen kussen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 04:52 schreef Yolande het volgende:
[..]
Vergeet zaterdag niet. maar ik stuur je nog wel een mailtje.![]()
Daaag MAquote:Op maandag 6 maart 2006 05:03 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
ik krijg een mailtje van Yolande
![]()
Edit: nu ben ik hier echt weg voor dit moment![]()
![]()
Ik zie je weerquote:Op maandag 6 maart 2006 04:54 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, nu gaat het even te snel, iedereen slaap lekker en we zien elkaar morgen of anders bij de buren![]()
Hoi zusje, wat aardig van je.quote:Op maandag 6 maart 2006 05:17 schreef Yolande het volgende:
[..]
Broertje voor jou kom ik eventjes terug. Hallo![]()
![]()
Normale tijd als ik naar mijn werk moet.quote:
Hoi Sjet.quote:
Mag ik vragen wat je dan voor 'n werk doet? Post? Bakker?quote:Op maandag 6 maart 2006 05:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
Normale tijd als ik naar mijn werk moet.![]()
Dank je zus, Ik ga dit nog missen de komende tijd vrees ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 05:20 schreef Yolande het volgende:
[..]
Tuurlijk voor mijn tweelingbroertje heb ik heel wat over![]()
![]()
![]()
Goedemorgen Manu.quote:Op maandag 6 maart 2006 05:21 schreef Manu82 het volgende:
Ok we zijn afgelost denk ik dan!
Muerte goedemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yolande, Sjet en Melke slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |