Ik ben altijd wel een blije zwaaiende kussende Jostiquote:Op maandag 6 maart 2006 03:55 schreef melke het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk ben je anders ook gewoon blij![]()
Vind de Hoteliersquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 03:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel een blije zwaaiende kussende Josti![]()
FF kijken of ik er een kan vinden, misschien 2quote:
Tsja.... voordat ik daar ben......quote:Op maandag 6 maart 2006 03:54 schreef Morwen het volgende:
100 euro voor degene die nu over de schutting springt en in de Jacuzi, zegt Ferri![]()
Jaaaaquote:Op maandag 6 maart 2006 04:06 schreef melke het volgende:
Doka hoe sluiten we onze laatste week samen af ? Romantisch avondje uit?![]()
Wil je dat nooit meer doen zonder voorafgaande schriftelijke waarschuwing a.u.b.quote:
Henk, je hebt een gave, daar moet je iets mee doenquote:
Nou hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 04:08 schreef MissHobje het volgende:
Woehaaaaaaaaaaaa nu begint het hier te sneeuwenleuk
![]()
Het kan ook een opleving zijn hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Henk, je hebt een gave, daar moet je iets mee doen![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 04:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wil je dat nooit meer doen zonder voorafgaande schriftelijke waarschuwing a.u.b.
Het komt weer te dicht bijquote:Op maandag 6 maart 2006 04:09 schreef doka het volgende:
En nu ga ik slapen en over melke en morwen dromen![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 04:09 schreef doka het volgende:
Over M&M's dus eigenlijkquote:Op maandag 6 maart 2006 04:09 schreef doka het volgende:
Stuur eens een beetje naar mijquote:Op maandag 6 maart 2006 04:08 schreef MissHobje het volgende:
Woehaaaaaaaaaaaa nu begint het hier te sneeuwenleuk
![]()
Tenzij jij alles voor jezelf gaat houdenquote:Op maandag 6 maart 2006 04:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan zakt het vast nog wel iets verder af hoor![]()
quote:
dank jequote:
Zuidelijke puntje van Nederland graagquote:Op maandag 6 maart 2006 04:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Indicatie van richting![]()
stuurt zo lastig anders
Dromen over mij zijn leuker hequote:Op maandag 6 maart 2006 04:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar Little woman werd niet lief meer
dan ben ik bang dat ik nachtmerries krijg
Jammerquote:Op maandag 6 maart 2006 04:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Vrees dat mijn adem niet zover gaat komen![]()
Ow, the weather outside is frightfull but the fire is so delightfullquote:Op maandag 6 maart 2006 04:18 schreef Yolande het volgende:
Jeetje de laatste avond mogen we geen plezier meer hebben met de jongens.![]()
![]()
quote:
En Sneeuw heb ik ook al niet hier in Capellequote:Op maandag 6 maart 2006 04:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow, the weather outside is frightfull but the fire is so delightfull
And since we've no place te go, let it snow let it snow, let it snow![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vermoed zomaar van nietquote:Op maandag 6 maart 2006 04:20 schreef Manu82 het volgende:
Heeft iemand hier Little woman gelezen?
Heb je dat met de fiets gedaan? Dat is dan een lange tocht geweestquote:Op maandag 6 maart 2006 04:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]en is ook een kuteind vanaf valkenburg, is eens maar nooit weer
Ik ook niet hier in Leiden, maarrrrrrrrrrrrr we hebben sneeuw op de streams. Jodelahitiequote:Op maandag 6 maart 2006 04:22 schreef Yolande het volgende:
[..]
En Sneeuw heb ik ook al niet hier in Capelle![]()
![]()
Hoi Peter, ben je er ook weerquote:
O, dan laat ik ze voor de verandering maar eens uitquote:Op maandag 6 maart 2006 04:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Peter, ben je er ook weer![]()
Welkom, er is weinig aan de streams helaas![]()
ja, was daar ooit spontaan op vakantie gegaan en dan ook nog op een mountainbike en dan denk je dat het een beetje heuvelachtig is, zit je tien km langs een rechte weg te rijdenquote:Op maandag 6 maart 2006 04:22 schreef melke het volgende:
[..]
Heb je dat met de fiets gedaan? Dat is dan een lange tocht geweest![]()
De beelden laten mijn ogen zien in deze laatste nacht , TRANENquote:Op maandag 6 maart 2006 04:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
O, dan laat ik ze voor de verandering maar eens uit![]()
Ze zijn er duidelijk klaar meequote:Op maandag 6 maart 2006 04:23 schreef henk.jansen het volgende:
Regie als ik jullie in dienst had, was het je laatste nacht.
Nu ook zeker voor jullie![]()
![]()
![]()
Je hebt verschillende route's. Jij hebt de platte geredenquote:Op maandag 6 maart 2006 04:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, was daar ooit spontaan op vakantie gegaan en dan ook nog op een mountainbike en dan denk je dat het een beetje heuvelachtig is, zit je tien km langs een rechte weg te rijden![]()
quote:
Dat kun je wel stellen ja, wat een bout zooitje, nu begrijp ik wat er de hele avond is geweestquote:
Aaah zielig dat zo'n hondje zoiets heeft he. Was hij lief? Een nieuwe vriend erbij?quote:Op maandag 6 maart 2006 04:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Vroeg, ik heb een hond te logeren gehad met extreme verlatingsangst, dus gisterenmiddag om 1700 al gaan slapen. (zo`n beestje kan geen moment alleen zijn, ook `s nachts niet: dus dat vreet energie)
En nu weer wakker en fit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |