Precies....geen aandacht aan geven dan waait het vanzelf over.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:47 schreef PC eend het volgende:
Mensen chill, die rellende mod gewoon negeren
Tuurlijk, desnoods achter elk zin of reactie de naam TANJA ff laten vallenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:44 schreef Danaa het volgende:
Nee tog flugeltje, geen slotje heh? We gaan het redden tot het eind! Toch Tan en derrest!!![]()
er word idd ge SC in dit topic met mensen die Tanja hebben gesteund (via websites oa) (of oa via boekwerkenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er wordt dus wél geslowchat in dit topic, er wordt wél gereld in dit topic er wordt inmiddels óók gezwaaid en gekust in dit topic... En als ik de laatste pagina's zo eens bekijk zie ik geen verschil meer met de SC topics...
Het was ook alleen om de zaken weer even op scherp te zetten...quote:Op maandag 6 maart 2006 19:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
er word idd ge SC in dit topic met mensen die Tanja hebben gesteund (via websites oa) (of oa via boekwerken) en het als je dan al zo snel gaat dreigen met een slotje vind ik dat verkeerd aangezien al deze mensen iets met Tanja hebben en en oprecht (denk ik) in elkaar geinteresserd zijn en het "hoe gaat het vandaag met jou" en het gezwaai al achterwege blijft. Daarnaast is in andere topics ook zo af en toe redelijke off topic SC......
Zeg dan gewoon dat je je verveeltquote:Op maandag 6 maart 2006 19:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het was ook alleen om de zaken weer even op scherp te zetten...
Als jullie dit topic nog aan een ander forum willen verkopen zul je e.e.a. toch écht aan moeten passen. Geloof me
Dat ook jaquote:
En wat een aanwinsten zijn dat.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:53 schreef Manu82 het volgende:
er word idd ge SC in dit topic met mensen die Tanja hebben gesteund (via websites oa)
Over mijn lijk, ik blijf tenminste tot BB10 gewoon Tanja verdedigen in Tanja topicsquote:Op maandag 6 maart 2006 19:53 schreef Annelies-G het volgende:
Tanjaaaaaaaaaa ze gaan je tweede huis vandaag afbreken
praat je nu over jezelf dan?????quote:Op maandag 6 maart 2006 19:57 schreef APK het volgende:
[..]
En wat een aanwinsten zijn dat.
Ik snap niet dat iemand als Tanja, die zowel gevoel voor humor heeft als een gemeen secreet kan zijn, dergelijk volk aantrekt.![]()
You tell him girlquote:Op maandag 6 maart 2006 19:59 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
praat je nu over jezelf dan?????
Hier konden ze er anders ook wat vanquote:Op maandag 6 maart 2006 20:02 schreef Jappie het volgende:
Nee...das duidelijk....![]()
[FB ONZ ] Nu met reeksenstop en ruggengraatloze mods.
![]()
Psssst...ze zijn daar nog wel gewoon open......quote:Op maandag 6 maart 2006 20:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hier konden ze er anders ook wat van
Eerst Gert, toen tanja...
Om maar niet te spreken van mijn zo succesvolle scanmanreeks
Waarom heb ik toch altijd het idee dat ik hier van alles misquote:Op maandag 6 maart 2006 20:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Psssst...ze zijn daar nog wel gewoon open......![]()
korskovquote:Op maandag 6 maart 2006 20:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom heb ik toch altijd het idee dat ik hier van alles mis![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:59 schreef golfer het volgende:
Gewoon laten sluiten dan in SHO.
Naamtopics zijn sowieso zo 2005.![]()
Je meent utquote:
En nee, ik ga niet naar SHOquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |