Jammer.quote:
Voor mij jaquote:
Zie je nou hoe ze zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 20:18 schreef Jappie het volgende:
Ze zitten er nog vol leedvermaak om te lachen ook ....stelletje ratten!
och lifestyle of Culinesse a gogo kan ook hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 19:58 schreef flugeltje het volgende:
Maar ff serieus... Jullie willen met dit topic naar SHO geloof ik?
Als jullie daar een kans willen maken zal de SC toch echt gehalveerd moeten worden. Elders op fok zijn ze helemaal niet zo dol op SC-reeksen namelijk.
Dat hypocriete is met name zo weerzinwekkend....dit is niet zo maar een "reeks"....dit is immers het grote "waar tann zich onder het gewone voetvolk begeeft" drama in 55+ delen.quote:
Ach we weten hoe het gegaan is met het grote Gert topicquote:Op maandag 6 maart 2006 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat hypocriete is met name zo weerzinwekkend....dit is niet zo maar een "reeks"....dit is immers het grote "waar tann zich onder het gewone voetvolk begeeft" drama in 55+ delen.![]()
Moet je kijken wat er gebeurt als een zekere cloony zich hier zou registreren.![]()
Gert cloony...neh...dat wordt um niet....quote:Op maandag 6 maart 2006 20:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach we weten hoe het gegaan is met het grote Gert topic![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat hypocriete is met name zo weerzinwekkend....dit is niet zo maar een "reeks"....dit is immers het grote "waar tann zich onder het gewone voetvolk begeeft" drama in 55+ delen.![]()
Moet je kijken wat er gebeurt als een zekere cloony zich hier zou registreren.![]()
Maar...dan moeten we wel eerst de kleur van haar voetnagellak weten...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef Pinball het volgende:
Maar kunnen we dit topic dan niet even sluiten tot al die mutsen het vergeten zijn? Overmorgen of zo?
Dat zijn die weer lekker naar waar ze ook vandaan kwamen, en kunnen wij fijn verder Tanja's voeten kussen.
24 jaar en al zo wijsquote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef Pinball het volgende:
Maar kunnen we dit topic dan niet even sluiten tot al die mutsen het vergeten zijn? Overmorgen of zo?
Dat zijn die weer lekker naar waar ze ook vandaan kwamen, en kunnen wij fijn verder Tanja's voeten kussen.
Ze lakt der voeten niet hoor, daar hebben wij vrouwen tenen voor, je hebt dus nog geen voeten van een vrouw gekustquote:Op maandag 6 maart 2006 20:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Maar...dan moeten we wel eerst de kleur van haar voetnagellak weten...
Jouw voeten wil ik ook wel een keer kussen hoor!quote:
Ga jij lekker de hele dag rondlopen met je gelakte "tenen" dan.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:40 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze lakt der voeten niet hoor, daar hebben wij vrouwen tenen voor, je hebt dus nog geen voeten van een vrouw gekust
bijdehandje...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:40 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze lakt der voeten niet hoor, daar hebben wij vrouwen tenen voor, je hebt dus nog geen voeten van een vrouw gekust
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jouw voeten wil ik ook wel een keer kussen hoor!
Zeker als je denkt dat ik 24 ben, dat soort complimenten doet het altijd goed.![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:40 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
En waar denk je dat ik dat geleerd heb Mikequote:
Manwijfquote:Op maandag 6 maart 2006 20:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ze lakt haar tenen ook niet, wel goed opletten
ehhh....hier?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
En waar denk je dat ik dat geleerd heb Mike![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga jij lekker de hele dag rondlopen met je gelakte "tenen" dan.![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
[afbeelding] haat nagellak, smeer het nergens op..
Jij wel tanja? ( ontopic)
Volgens mij wilde ze het niet zeggen toen Peter het (20 keer) vroeg.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je op moet letten
Tanja lakt haar nagels niet, volgens mij
![]()
Ik heb het 2 keer gevraagd, en mijn vraag is 20 keer herhaald hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 21:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ze het niet zeggen toen Peter het (20 keer) vroeg.
Maar nu ben ik ook benieuwd.
Niet gaan mierenneuken tegen mij.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb het 2 keer gevraagd, en mijn vraag is 20 keer herhaald hoor![]()
Hier ben ik het zeker mee eens! Voor de rest verdwijn ik weer even.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:26 schreef bhs het volgende:
Dat was heel wat interessanter geweest dan te eindigen in prei-soep recepten en Limburgse uitgaansgelegenheden bespreken waardoor we langzaam in slaap dreigen te sukkelen...
Je hebt wel gelijk. Nu zal ik dit topic herinneren als een tweewekelijkse bijeenkomst van gescheiden conservatief etende bibliothecaressen met teennagelschimmelinfecties, terwijl het ook de geschiedenis in had kunnen gaan als 'het verboden tanjatopic'.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:26 schreef bhs het volgende:
Hm. Volgens mij was het "beter" geweest als het topic op spectaculaire wijze was omgekomen in het moderator geweld.
Kunnen we alsnog doen natuurlijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:26 schreef bhs het volgende:
Hm. Volgens mij was het "beter" geweest als het topic op spectaculaire wijze was omgekomen in het moderator geweld.
Slaande ruzies, gegooi met logs en e-mail adressen, veel driegementen over het bellen van iemands moeder, ziektes en doodsverwensingen opsommen en klagen over de saaiheid van HBB terwijl we met ons bord op schoot een kloon van Tanja's maaltijd naar binnen scheppen en afwachten wanneer de grens nu echt bereikt is. Of er nu eindelijk iemand geband gaat worden. Of het topic echt op slot gaat.
Dat was heel wat interessanter geweest dan te eindigen in prei-soep recepten en Limburgse uitgaansgelegenheden bespreken waardoor we langzaam in slaap dreigen te sukkelen...
Err... Je kunt ook te ver gaan!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:43 schreef Kimske het volgende:
Kunnen we alsnog doen natuurlijk.
Wie haalt even de ban van een bepaald persoon weg?
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:26 schreef bhs het volgende:
Slaande ruzies, gegooi met logs en e-mail adressen, veel driegementen over het bellen van iemands moeder, ziektes en doodsverwensingen opsommen en klagen over de saaiheid van HBB terwijl we met ons bord op schoot een kloon van Tanja's maaltijd naar binnen scheppen en afwachten wanneer de grens nu echt bereikt is. Of er nu eindelijk iemand geband gaat worden. Of het topic echt op slot gaat.
Heel eng dit...quote:Op maandag 6 maart 2006 21:43 schreef Kimske het volgende:
[..]
Kunnen "we" alsnog doen natuurlijk.
Wie haalt even de ban van een bepaald persoon weg?
Jappie moet mij weer para maken hoorquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust..."ze" zullen wel niet van de inrichting zijn.![]()
Heb jij je prei soep al op dan?quote:
Joh, zover ben ik nog lang niet!quote:
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:36 schreef Pinball het volgende:
Je hebt wel gelijk. Nu zal ik dit topic herinneren als een tweewekelijkse bijeenkomst van gescheiden conservatief etende bibliothecaressen met teennagelschimmelinfecties, terwijl het ook de geschiedenis in had kunnen gaan als 'het verboden tanjatopic'.
Ach ik val van zoveel dingen in slaap joh..! Dat went wel.. Enne, dr mag schijnbaar niet over Limburg gesproken worden, maar jullie blijven er zelf ook over bezig..quote:Op maandag 6 maart 2006 21:26 schreef bhs het volgende:
Wequote:Op maandag 6 maart 2006 21:54 schreef bhs het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.Maar ik ben wel tegen het opheffen van een bepaalde ban. Dat spel is gespeeld en hij heeft jammerlijk verloren en "we" hebben gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |