hoe noem je je vrouwtje dan?....quote:Op maandag 6 maart 2006 04:17 schreef DeeCruise het volgende:
Geen afwasmachine in huis helaas....Wel heeft de stofzuiger een naam: "DE slet"....en ja, DE moet met hoofdletters...
"Gebruiksvoorwerp"quote:Op maandag 6 maart 2006 04:23 schreef David Letterman het volgende:
[..]
hoe noem je je vrouwtje dan?....
Ken je niet iemand die wel een Truus heeft?quote:Op maandag 6 maart 2006 08:58 schreef ChopperMick het volgende:
Truus. Wonen echter tijdelijk in een huur huis tijdens de bouw van ons nieuwe huis. Geen Truus, ik mis Truus....
*Choppermick gaat afwassen
Kansloosquote:Op maandag 6 maart 2006 09:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Ken je niet iemand die wel een Truus heeft?
Dat ik nog geen Truus had bracht ik het gewoon 1x in de week bij mn moeder voor haar Truus
Het das toevallig, dat staat ook op die van onsquote:Op maandag 6 maart 2006 09:58 schreef Rekkie het volgende:
Siemens
"Vaatima"quote:Op maandag 6 maart 2006 09:59 schreef -chefke- het volgende:
Vaatima noemen we haar![]()
alleen volgens haar rvs front heet ze miele wie noem zijn vaatwasslet nu zow![]()
ik ook niet, maar zoals al eerder gezegd noem ik em wel gewoon Sjaak...quote:
je moet m ook wel elke dag een tabletje geven he?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:13 schreef Bupatih het volgende:
Die van ons zit in een psychiatrische inrichting. Hij is helemaal doorgedraaid!
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je moet m ook wel elke dag een tabletje geven he?
nou dan noem je hem: Schysofreen met suicidale neigingen (daarom spuugt ie zijn pillen uit en spaart ze op...)quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:44 schreef indy-jones het volgende:
Afwasmachine, een echte naam verdient ie niet want hij spuugt z'n pilletje nog wel eens uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |