Mwah vond die uit 1999-2000 nog een tikkeltje erger.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat was dan ook het lelijkste PSV shirt in jaaaaren![]()
Woon jij daar in de buurt Cult?quote:
Ja, ik kwam KJ ook vaak tegen met uitgaan. Maar dat broertje is knettergek, vindt bier drinken een sport en studeert iets van sportmanagement omdat ie ooit spelersmakelaar wil wordenquote:
man naar mijn hart.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, ik kwam KJ ook vaak tegen met uitgaan. Maar dat broertje is knettergek, vindt bier drinken een sport en studeert iets van sportmanagement omdat ie ooit spelersmakelaar wil worden
Ging KJ stappen in de Radstake toevallig?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, ik kwam KJ ook vaak tegen met uitgaan. Maar dat broertje is knettergek, vindt bier drinken een sport en studeert iets van sportmanagement omdat ie ooit spelersmakelaar wil worden
Meer Doetinchem eigenlijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ging KJ stappen in de Radstake toevallig?
En daar heeft 'ie groot gelijk inquote:Op maandag 6 maart 2006 20:43 schreef Jajong het volgende:
Hehe hij vind zichzelf net zo goed als Kuijt en maar een beetje slechter dan van Nistelrooij, en beter dan Pi-air Kluivert en Denneboom
Daar hoef je bij Huntelaar volgens mij niet bang voor te zijn hoor. Dat zit wel goed in zijn koppie.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:28 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben ook blij met Klaas-Jan, maar het is misschien niet verstandig dat hij nu weer zo opgehemeld wordt. Dat is al bij meer veelbelovende spelers verkeerd tercht gekomen in hun hoofd.
Lekker weer gewoon doen dus
Dat dachten we ook bij Nigel, dat alles goed in zijn koppie zatquote:Op maandag 6 maart 2006 21:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Daar hoef je bij Huntelaar volgens mij niet bang voor te zijn hoor. Dat zit wel goed in zijn koppie.
Ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:43 schreef S-Two het volgende:
Was idd wel leuk Huntelaar bij Holland Sport. Ik denk dat die jongen er wel komt
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |