abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juni 2006 @ 16:06:43 #61
138986 lostminds
de kwijt weg
pi_38505269
je kan het proberen
wel het borsteltje er af halen want dat zit vol met stof wat je dan juist op je sensor blaast
maar als je em nog aan moet schaffen kan je beter gelijk voor een grote gaan, die blazen wat harder

overigens heb ik al vaker gehoord dat ze niet altijd even schoon uit de fabriek komen
er schijnen ook wel eens spetters (van een of ander smeermiddel voor de sluiter) op te zitten

voor de mensen die er net een gekocht hebben of gaan kopen is het misschien verstandig om meteen na aankoop te controleren, dan kan je em kostenloos schoon laten maken
Just move on up, and keep on wishing. Remember your dreams, they are your only schemes. So keep on pushing. Take nothing less, not even second best... Move on up!
pi_38507106
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 16:06 schreef lostminds het volgende:

voor de mensen die er net een gekocht hebben of gaan kopen is het misschien verstandig om meteen na aankoop te controleren, dan kan je em kostenloos schoon laten maken
Dit wist ik niet..

Nou ja, tnx voor de tips in ieder geval. Ik wil toch voor op vakantie ook een balgje hebben, zodat ik als er echt wat op gaat zitten dat gewoon even snel kan verwijderen.
Binnenkort maar eens kijken dan, voor zo'n ding.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  zondag 6 augustus 2006 @ 17:48:57 #63
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_40546624
http://212.203.16.147/crp/frmActions.aspx
Filmpje van Canon. Hier maken ze de sensor schoon met een kwastje.

Gevonden via het forum van birdpix.nl.

edit: subtiel kickje... Ja
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')