Zit ze dan weer aan de drank?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook eigenlijk en het ging zo goed in al die tijd dat ze in HBB zat, het lijkt wel of ze bang is om terug te keren in het normale leven en zich moed aan het indrinken is, best wel jammer als dat zo is.
Wat heet, die heeft wat weggewerkt de laatste twee weken, meer dan ik de afgelopen 30 jaar aan wijnquote:
Nogal ja, vooral de laatste 3 dagen.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Stuur een arts naar binnen en hij verklaart ze zonder aarzeling als overleden, het lijkt wel of ze per beweging een aanslag krijgen van De Belastingdienst.![]()
zo'n gezellig feestje is het nog niet maar er moet eerst nog wat drank naar binnen.quote:
Zweden is ook saai op dit moment ze zitten allemaal suf aan de keukentafel.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zuchtend en steunend is Kliko kleren in een doos aan het stoppen. Verontschuldigend zegt ze tegen Anita "Die kleerhangertjes haal ik morgen nog wel uit de doos." Nee dus, die zijn gewoon gejat en komen nooit meer terug. Net als al die overgebleven potten Aloa creme voor de anderen. Die zitten nu ook in haar verhuisdoos.
Ik dacht dat het juist zo goed met haar ging in dat huis. Misschien ziet ze inderdaad op tegen de terug keer naar haar eigen thuis. Viool drink trouwens ook niet bepaald weinig hequote:
Ze vreet mateloos, zuipt als een Tempelier, paft als de Maascentrale., steelt als de belasting inspecteur, roddelt als geen ander, lui als een *****, lelijk als een hond, arrogant als een diva en toch vindt Talpa haar geschikt voor tv, zegt genoeg dacht ik.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zuchtend en steunend is Kliko kleren in een doos aan het stoppen. Verontschuldigend zegt ze tegen Anita "Die kleerhangertjes haal ik morgen nog wel uit de doos." Nee dus, die zijn gewoon gejat en komen nooit meer terug. Net als al die overgebleven potten Aloa creme voor de anderen. Die zitten nu ook in haar verhuisdoos.
Zie de post hier onder.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:02 schreef melke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het juist zo goed met haar ging in dat huis. Misschien ziet ze inderdaad op tegen de terug keer naar haar eigen thuis. Viool drink trouwens ook niet bepaald weinig he
Hoi odie.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:03 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ze vreet mateloos, zuipt als een Tempelier, paft als de Maas centrale., steelt als de bealsting inspecteur, roddelt als geen ander, lui als een *****, lelijk als een hond, arrogant als een diva en toch vindt Tlpa haar geschikt voor tv, zegt genoeg dacht ik.![]()
quote:
zolang daar geen defenitieve bevestiging voor is gegeven blijf ik niet geloven dat ze een programma krijgtquote:Op zondag 5 maart 2006 23:03 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ze vreet mateloos, zuipt als een Tempelier, paft als de Maas centrale., steelt als de bealsting inspecteur, roddelt als geen ander, lui als een *****, lelijk als een hond, arrogant als een diva en toch vindt Tlpa haar geschikt voor tv, zegt genoeg dacht ik.![]()
dus is ze erg geschikt voor Talpa, of de kijkers er ook zo over denken is een ander verhaal.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:03 schreef Muerte het volgende:
[..]
Toegegeven, Tempeliers zuipen onvoorstelbaar, de Maas centrale rookt als een schoorsteen, over het stelen van de belastingdienst hoeven we het niet te hebben, ****** zijn inderdaad enorm lui en best wel veel honden zijn lelijk. Maar Talpa heeft het toch voor elkaar gekregen voor alles de overtreffende trap gevonden te hebbenquote:Op zondag 5 maart 2006 23:03 schreef Muerte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |