abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35758117
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:37 schreef Muerte het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook eigenlijk en het ging zo goed in al die tijd dat ze in HBB zat, het lijkt wel of ze bang is om terug te keren in het normale leven en zich moed aan het indrinken is, best wel jammer als dat zo is.
Zit ze dan weer aan de drank?
Onderschriftloos
pi_35758190
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:51 schreef melke het volgende:

[..]

Wat heet, die heeft wat weggewerkt de laatste twee weken, meer dan ik de afgelopen 30 jaar aan wijn
Er loopt een soort voetbalzenuw van het zere been naar het verkeerde keelgat, want telkens als je tegen het eerste aanschopt, schiet er iets in het tweede.
pi_35758211
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:51 schreef melke het volgende:

[..]

Nogal ja, vooral de laatste 3 dagen.
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_35758214
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:50 schreef Muerte het volgende:

[..]

Stuur een arts naar binnen en hij verklaart ze zonder aarzeling als overleden, het lijkt wel of ze per beweging een aanslag krijgen van De Belastingdienst.
Er loopt een soort voetbalzenuw van het zere been naar het verkeerde keelgat, want telkens als je tegen het eerste aanschopt, schiet er iets in het tweede.
pi_35758227
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:50 schreef melke het volgende:

[..]

Er is iemand weg en ze gaan feesten?
zo'n gezellig feestje is het nog niet maar er moet eerst nog wat drank naar binnen.
Dus moet ik even wachten voor de ruzie en sloop gaat beginnen.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:56:06 #81
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_35758296
Zuchtend en steunend is Kliko kleren in een doos aan het stoppen. Verontschuldigend zegt ze tegen Anita "Die kleerhangertjes haal ik morgen nog wel uit de doos." Nee dus, die zijn gewoon gejat en komen nooit meer terug. Net als al die overgebleven potten Aloa creme voor de anderen. Die zitten nu ook in haar verhuisdoos.
Keep the Sunny Side Up
pi_35758370
De blinde leidt de lamme

pi_35758395
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zuchtend en steunend is Kliko kleren in een doos aan het stoppen. Verontschuldigend zegt ze tegen Anita "Die kleerhangertjes haal ik morgen nog wel uit de doos." Nee dus, die zijn gewoon gejat en komen nooit meer terug. Net als al die overgebleven potten Aloa creme voor de anderen. Die zitten nu ook in haar verhuisdoos.
Zweden is ook saai op dit moment ze zitten allemaal suf aan de keukentafel.
Gaat nog wel even duren voor het daar lost barst.
pi_35758559
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:54 schreef Muerte het volgende:

[..]

Nogal ja, vooral de laatste 3 dagen.
Ik dacht dat het juist zo goed met haar ging in dat huis. Misschien ziet ze inderdaad op tegen de terug keer naar haar eigen thuis. Viool drink trouwens ook niet bepaald weinig he
Onderschriftloos
pi_35758579
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze vreet mateloos, zuipt als een Tempelier, paft als de Maascentrale., steelt als de belasting inspecteur, roddelt als geen ander, lui als een *****, lelijk als een hond, arrogant als een diva en toch vindt Talpa haar geschikt voor tv, zegt genoeg dacht ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Muerte op 05-03-2006 23:08:56 (typo's) ]
-
-
pi_35758611
hoi hoi allemaal
Jolientje
pi_35758620
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:02 schreef melke het volgende:

[..]

Ik dacht dat het juist zo goed met haar ging in dat huis. Misschien ziet ze inderdaad op tegen de terug keer naar haar eigen thuis. Viool drink trouwens ook niet bepaald weinig he
Zie de post hier onder.
-
-
pi_35758648
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:04 schreef odie22 het volgende:
hoi hoi allemaal
Hoi odie.
-
-
pi_35758663
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:03 schreef Muerte het volgende:

[..]

Ze vreet mateloos, zuipt als een Tempelier, paft als de Maas centrale., steelt als de bealsting inspecteur, roddelt als geen ander, lui als een *****, lelijk als een hond, arrogant als een diva en toch vindt Tlpa haar geschikt voor tv, zegt genoeg dacht ik.
pi_35758685
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:04 schreef Muerte het volgende:

[..]

Zie mijn post boven.
-
-
pi_35758686
quote:
hoi hoi allemaal
Hoi Odie
pi_35758707
-
-
pi_35758710
quote:
hoi hoi allemaal
Haai Odie Leuk weekend gehad?
Onderschriftloos
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2006 @ 23:06:46 #94
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35758712
quote:

[..]

Ze vreet mateloos, zuipt als een Tempelier, paft als de Maas centrale., steelt als de bealsting inspecteur, roddelt als geen ander, lui als een *****, lelijk als een hond, arrogant als een diva en toch vindt Tlpa haar geschikt voor tv, zegt genoeg dacht ik.
zolang daar geen defenitieve bevestiging voor is gegeven blijf ik niet geloven dat ze een programma krijgt
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35758726
quote:
hoi hoi allemaal
Odie
pi_35758761
Zo die reis kan niemand Bonnie nog afpakken

pi_35758763
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:06 schreef melke het volgende:

[..]

Haai Odie Leuk weekend gehad?
ja hoor , dankjewel , jij ook ?
Jolientje
pi_35758775
quote:

[..]

dus is ze erg geschikt voor Talpa, of de kijkers er ook zo over denken is een ander verhaal.
  zondag 5 maart 2006 @ 23:08:35 #99
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_35758778
quote:

[..]

Toegegeven, Tempeliers zuipen onvoorstelbaar, de Maas centrale rookt als een schoorsteen, over het stelen van de belastingdienst hoeven we het niet te hebben, ****** zijn inderdaad enorm lui en best wel veel honden zijn lelijk. Maar Talpa heeft het toch voor elkaar gekregen voor alles de overtreffende trap gevonden te hebben
Keep the Sunny Side Up
pi_35758782
ik zit nu zweden belgie en nederlands bb te kijken en alle drie is geen f*ck aan
Jolientje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')