Ben ik met je eens het concept was leuk, maar de uitvoering was zwaar onder de maat en toch heb ik me vermaakt op de een of andere manier en ik heb wat leuke caps kunnen maken.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
HBB was zo vreselijk slecht dat ik blij ben dat het forum dicht gaat.
Ik ga er geen minuut positief over praten.
Zijn de streams voor BB6 dan niet meer gratis? Of weten ze dat nog niet?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vraag me af of er veel animo voor is de komende week, als ik vandaag bekijk denk ik dat alleen de nachtploeg nog redelijk actief zal zijn.
Ik hoop bij BB6 weer mee te kunnen doen, voorlopig is dat nog een beetje in nevelen gehuld, wat betreft de gratis streams, maar ik hoop er het beste van.![]()
De enige week dat ik me heb vermaakt was de week met Theo en in mindere mate de eerste week.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:12 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ben ik met je eens het concept was leuk, maar de uitvoering was zwaar onder de maat en toch heb ik me vermaakt op de een of andere manier en ik heb wat leuke caps kunnen maken.
Ik denk van niet, daarover zij al wat geruchten geweest de afgelopen weken.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:13 schreef melke het volgende:
[..]
Zijn de streams voor BB6 dan niet meer gratis? Of weten ze dat nog niet?
Ik heb geen idee of ze dan weer gratis en "ongecensureerd" zijn, wie het weet mag het zeggen, voorlopig is het afwachten denk ik.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:13 schreef melke het volgende:
[..]
De eerste week vond ik leuk omdat ik toen het BB huis weer zag. Een week later bleek het concept bagger te zijn en ben ik dus ook gestopt met het kijken van streamsquote:Op zondag 5 maart 2006 22:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
De enige week dat ik me heb vermaakt was de week met Theo en in mindere mate de eerste week.
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:13 schreef Athalon het volgende:
Dit is de totale beweging in 10 minuten
[afbeelding]
Ik heb de streams eigenlijk de hele dag open staan en doe daarbij wat nuttigsquote:Op zondag 5 maart 2006 22:16 schreef melke het volgende:
[..]
De eerste week vond ik leuk omdat ik toen het BB huis weer zag. Een week later bleek het concept bagger te zijn en ben ik dus ook gestopt met het kijken van streams
Wat zeggen ze dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:16 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik denk van niet, daarover zij al wat geruchten geweest de afgelopen weken.
En gaan ze dat dan ook op Talpa uitzenden, kijkt helemaal niemand meerquote:Op zondag 5 maart 2006 22:16 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik denk van niet, daarover zij al wat geruchten geweest de afgelopen weken.
Als de streams niet meer gratis zijn, gaat er geen hond meer kijken en hoeft er geen appart subforum te worden geopend op Fok.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:13 schreef melke het volgende:
[..]
BB5 was voor Talpa een goed scorend programma hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 22:18 schreef newsman het volgende:
[..]
En gaan ze dat dan ook op Talpa uitzenden, kijkt helemaal niemand meer![]()
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als de streams niet meer gratis zijn, gaat er geen hond meer kijken en hoeft er geen appart subforum te worden geopend op Fok.
Hallo allemaal BEW
Je hoort wat dingen over het commerciele gedoe in andere landen, daar blijken er toch behoorlijk veel te betalen voor de streamsquote:
Talpa is best een leuke zender vind ikquote:Op zondag 5 maart 2006 22:18 schreef newsman het volgende:
[..]
![]()
Ben ik 100% met je eens, als het alleen op tv komt en er zijn geen gratis streams, ga ik het echt niet volgen, no way.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:18 schreef newsman het volgende:
[..]
![]()
Of er gaan juist meerdere mensen kijken. Dat kan natuurlijk ook nogquote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ben ik 100% met je eens, als het alleen op tv komt en er zijn geen gratis streams, ga ik het echt niet volgen, no way.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:21 schreef melke het volgende:
[..]
Of er gaan juist meerdere mensen kijken. Dat kan natuurlijk ook nog
En daar begin ik dus echt niet aan he, ze kunnen het dak op, door de streams volg ik het ook op tv, zonder streams en de interactie op dit forum kijk ik dus niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:21 schreef Athalon het volgende:
Dus 1,50 euro voor een uur zou bij mij niet vreemd over komen.![]()
Dat vind ik toch best wel veel. Hoe was dat trouwens bij de andere BB?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:21 schreef Athalon het volgende:
Nee inderdaad, zonder gratis streams ga ik het helemaal niet volgen. Op tv vind ik het toch minder leuk als op de streams en afegelopen BB was al een tegenvaller. ZOnder streams haak ik dus definitief af en ga er echt niet voor betalenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ben ik 100% met je eens, als het alleen op tv komt en er zijn geen gratis streams, ga ik het echt niet volgen, no way.![]()
Voordat geld wil ik wel duidelijke beelden van de badkamerquote:Op zondag 5 maart 2006 22:21 schreef Athalon het volgende:
Ik vond BB5 wel leuk en heb me ook zeker vermaakt. Met de streams, tv uitzendingen en live uitzendingen. Was ook de eerste BB die ik echt gevolgd heb. Het leuke was vooral dat we op fok zo lekker konde klagen, zeuren e.d over de bewoners en het programma. Als ik voor de streams had moeten betalen had ik dat trouwens niet gedaan. Dan bleef het alleen maar bij de tvquote:Op zondag 5 maart 2006 22:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee inderdaad, zonder gratis streams ga ik het helemaal niet volgen. Op tv vind ik het toch minder leuk als op de streams en afegelopen BB was al een tegenvaller. ZOnder streams haak ik dus definitief af en ga er echt niet voor betalen![]()
Stel je voor dat je voor dat stelletje opgevers en slapers tijdens BB5 had betaald![]()
Ja en dan Viola in haar blote holquote:Op zondag 5 maart 2006 22:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voordat geld wil ik wel duidelijke beelden van de badkamer![]()
![]()
Ik heb nog 2 caps die wat meer "inzicht" geven over Bonnie en "La Kliko"quote:
De mannelijk helft van het massage duo.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:29 schreef Foreverblue het volgende:
Wie is die wazige gast eigelijk die nu met Ferri praat?
Ik mag je graag Muerte, maar laat dat maar zitttenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:30 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 caps die wat meer "inzicht" geven over Bonnie en "La Kliko"![]()
Aha okee, nu je het zegt ja... blijven die slapen?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:30 schreef Muerte het volgende:
[..]
De mannelijk helft van het massage duo.
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:30 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 caps die wat meer "inzicht" geven over Bonnie en "La Kliko"![]()
Heb ik al eens geplaatst, was namelijk in het eerste weekend dat ze in het hotel zaten en nog niet zo bewust waren van de camera's.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik mag je graag Muerte, maar laat dat maar zittten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |