Geniet nog steeds van dat ene divx filmpjequote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Gewoon wat je altijd deed: gewoon van Floortje genieten
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Geniet nog steeds van dat ene divx filmpje
Wanneer breng je de ultieme dvd uit Lynx met alle optredens en alle dingen die je gecaptured hebt en van waarde zijn?
quote:
quote:-Na Floortjes Weathergirls zoomen ze in op ma Flodder, daarachter zie je heel duidelijk CDP.
quote:- Na Erics commentaar hierop zoomen ze weer op Flodder in en zie je op de achtergrond Tom, shining_star, chansadres
quote:-na gesprek tussen Chantal en Floortje over schoonouders zoomen ze op schoonouders in en zie je Globe heel duidelijk zitten met daarnaast allwaysthebest en superhero. Een ogenblik later eenzelfde shot/beeld.
quote:- na These words van Ellen en de opmerking van Eric zie je shining_star, tha_erik en sbientje (als je goed kijkt)
quote:- zeker een capmoment na het commentaar van Jerney op Ellens optreden is dat Floortjes moeder onsportief haar tong uitsteekt en baalt van het positieve commentaar.
Niet gezienquote:- voor de break, het laatste publiekshot zie je mij heel even aan de zijkant staan. (niet heel duidelijk)
Niet gezienquote:- Na Because of you weer een close-up op ma Flodder, je ziet vaag tha_erik
quote:In de backstage:
-Gesprek tussen Chantal en Raffaela, achter het hoofd van Raffa zie je Globe.
quote:- Gesprek tussen Martijn en Ellen, zie je Lynx prominent in beeld met z'n fototoestel.
quote:-Na filmpje van top 10 ... audities staat Martijn op de trap. Je ziet mij links uit beeld sneaken, verder zie je achter Martijn chansadres, Lynx, maar vooral Jurjen prominent in beeld links bovenin.
FOK!quote:-bij interviewtje met ma Flodder zie je op de achtergrond CDP en charmed_angel.
quote:uitzending:
-Nadat Eric heeft gezegd dat hij denkt dat Ellen moet vertrekken zoomen ze in op publiek, je ziet Tom duidelijk rechts in beeld.
quote:- Nadat Ellen het publiek heeft bedankt na haar uischakeling zoomen ze in op Ellens vader, daarachter ben ik duidelijk te zien.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:34 schreef Andiyan het volgende:
[afbeelding]
ik zie mezelf!
onder de t van rtl.![]()
Ja die grap is al eerder gemaaktquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:24 schreef Yeahinho het volgende:
Het lijkt net of CDP Floortjes moeder omarmt!!![]()
Ik vond het wel liefquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:24 schreef Yeahinho het volgende:
Het lijkt net of CDP Floortjes moeder omarmt!!![]()
ik was denk ik gewoon blijven staanquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In een split second was ik alweer verdwenen.
ik zie het idd, vrij onduidelijk, maar toich, en niet zo ver van ej af (op de foto althans) in de hoek zie ik mijn zusjequote:Op donderdag 9 maart 2006 16:34 schreef Andiyan het volgende:
[afbeelding]
ik zie mezelf!
onder de t van rtl.![]()
Maar jij bent -Vaduz- nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:25 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik was denk ik gewoon blijven staan![]()
Gelukkig maar!quote:
Nee van meerdere Lynxen worden we blijquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:37 schreef Lynx666 het volgende:
En godzijdank is er ook maar 1 chansadres
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee van meerdere Lynxen worden we blij
2 Woelli's welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee van meerdere Lynxen worden we blij
2 woelli's, hmmm laten we dat aan de binnenkant van mijn ogen bekijkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
2 Woelli's wel![]()
Ik ben al een lachertje, laat staan 2 van mij![]()
grapje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |