Nu ook niet de meest subtiele afwijzingquote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb haar gezegd dat ik momenteel nog liever Beatrix in een setje Jarretels zag rondhuppelen in Paleis Soestdijk, dan dat ik met haar zou afspreken en heb opgehangen. Nu zit ze weer sentimenteel te doen via emailtjes....
Weet ik het. Maar ze liet ineens een hele poos niks van zich horen, 1,5 maand ofzo, tot nuquote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Molluck het volgende:
Was die ene keer dat ze zo kortaf was, misschien na 28 dagen? Dat zou wel het een en ander verklaren namelijk
Jij hebt vroeger een piemeltje gehad?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
Maar waarom willen kerels nou zo nodig vrouwen begrijpen?
Ik bedoel, ik ben dan van het vrouwelijke geslacht, maar zelfs ík begijp mezelf de helft van de tijd niet, hoe moet een ander dat dan wél doen?
Dat nog nét nietquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb haar gezegd dat ik momenteel nog liever Beatrix in een setje Jarretels zag rondhuppelen in Paleis Soestdijk, dan dat ik met haar zou afspreken en heb opgehangen. ...
NIET?? Er bestaat geen standaard gebruiksaanwijzing als je dat bedoeld? En als die er al was dan gaat het in tien van de tien gevallen niet op...quote:[Hoe kom ik hier het beste van af. Ik denk dat ik het klooster in ga, ***wijven![]()
![]()
Goed punt!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:37 schreef stijgende_ster het volgende:
Oh en trouwens, ze heeft een kamer, waarom zou je haar niet doen?
ik denk gewoon dat je haar moet nueckenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
- veel te lang verhaal -
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb haar gezegd dat ik liever B.a.trix in een setje Jarretels zag rondhuppelen in Paleis Soestdijk,
Ervaringsdeskundige ?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:57 schreef cerror het volgende:
Tja, zo blijf je maagd.
Als je logica onder simpel verstaat. Voor veel vrouwen is logica echter al te hoog gegrepen; puur probleemoplossend zijn vrouwen dus te simpel.quote:
Prima oplossing. Laat je weten hoe het is? Stuur een kaartjequote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoe kom ik hier het beste van af. Ik denk dat ik het klooster in ga, ***wijven![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 08:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Iemand die met zijn hoofd denkt ipv zijn lul.
TS'er is geen echte man
Gast je wordt één keer afgewezen, nu wil ze je neuken en nu wil je niks meer met vrouwen te maken hebben? Overdijf je niet een beetje?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Weet ik het. Maar ze liet ineens een hele poos niks van zich horen, 1,5 maand ofzo, tot nu![]()
Maar goed, gelukkig ga ik gewoon door met leven, maar heb het wel voor de komende 53 jaar gehad met vrouwen.
Ik wordt homo of ga het klooster in.
Yep, but how to handle them?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:32 schreef Denocorp het volgende:
Ik zeg: zo zijn veel vrouwen nou eenmaal, get used to it!
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
Maar waarom willen kerels nou zo nodig vrouwen begrijpen?
Ik bedoel, ik ben dan van het vrouwelijke geslacht, maar zelfs ík begijp mezelf de helft van de tijd niet, hoe moet een ander dat dan wél doen?
Ja dat van die telefoonrekening dat ken ik. Slechte zaak.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nou ik gun jullie bij deze een kijk in mijn keuken des levens..
Het zit zo: Een aantal maanden geleden (Oktober 2005) een leuke meid leren kennen.. bla bla bla... je kent het wel, wat afspreken, wat drinken, wat eten, bioscoop etc. Alles was koek en ei. Ondanks dat mijn rekeningen van de telefoon met 400% gestegen waren had ik er geen spijt van dat ik haar ontmoet had. Het enige minpuntje was de afstand -> Ze woont een KM of 40 van me vandaan, buurt van Maastricht ( Nee, niet de zus van Maikuuul of whatever![]()
), maar goed daar moest ik maar genoegen mee nemen.
Maar goed, na het zoveelste echt leuke afspraakje kreeg ik ineens vrij weinig meer van haar te horen. Met bellen en smsen deed ze ineens kortaf, dus ik had op een gegeven moment zoiets van: Stik een end in de hut, en heb het laten rusten.
Wat wil begin deze week. Begint ze me weer ineens te bellen van dat we weer eens wat leuks moeten doen, en ze had een kamer in Maastricht en ik moest langskomen blablabla.
Waarom zijn die wijven toch altijd hetzelfde en doen ze altijd lekker waar ze zelf zin in hebben.
Ik heb haar gezegd dat ik momenteel nog liever Beatrix in een setje Jarretels zag rondhuppelen in Paleis Soestdijk, dan dat ik met haar zou afspreken en heb opgehangen. Nu zit ze weer sentimenteel te doen via emailtjes....
Hoe kom ik hier het beste van af. Ik denk dat ik het klooster in ga, ***wijven![]()
![]()
Pijp hem en je weet het...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:17 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Misschien word ik dan weer interessant voor hem![]()
In deze wereld zijn vrouwen verwend en weten velen niet wat ze willen.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom zijn die wijven toch altijd hetzelfde en doen ze altijd lekker waar ze zelf zin in hebben.
Vrouwe logica toepassen op een kerel, lekker bezig.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:17 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nou, kan je vertellen: ik lijk wel de vrouw uit jouw verhaal!
Enige verschil: Ik woon in Amsterdam![]()
Ik ook laatst een leuke jongen leren kennen, woont bij me in de buurt, veel bellen, smsen, afspreken, heel gezellig allemaal...!
Maar na de laatste date, waarin het vond ik ook heel gezlelig was, laat ie niet meer zo veel van zich horen. Eerst smste hij bijvoorbeeld nog wel eens uit zichzelf, maar nu niet meer. Stuurt nog wel terug, maar dan kortaf.
Op msn spreekt hij me ook niet aan, maar daar kan ik nog wel mee leven.
Vraagt niet meer of we nog iets leuks gaan doen ofzo.
Kortom: heb niet echt het gevoel meer dat hij geïntereseerd is. Of is hij gewoon verlegen?
Ik weet het niet, maar heb maar besloten voorlopig deze week geen initiatief te tonen.. (niet smsen, niet aanspreken op MSN, IRL alleen gedag zeggen, geen afspraakjes meer voorstellen).
Even de kat uit de boom kijken dus. Verstandig? Weet ik niet.
Misschien word ik dan weer interessant voor hem![]()
Hm ja, maar dit moet je eigenlijk altijd doen, dan blijft het meer een uitdaging voor ze en zijn ze minder snel geneigd weg te gaan.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ja dat van die telefoonrekening dat ken ik. Slechte zaak.
Tsja, je moet niet emotioneel gebonden (pardon) raken aan iemand die gewoon neuken en een beetje gezelligheid en warmte wil. Hoe? Begin maar met niet te aardig te doen. En al helemaal niet het idee geven dat ze bijzonder is ofzo. Ook al vind je dat wel.
Beetje machtstrijd, is best leuk op zich. Maar alleen als je er met de goeie instelling ingaat.
Mag ik eraan toevoegen dat ik van iemand hoorde dat die vertaling fout is.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:09 schreef zoalshetis het volgende:
als je vrouwen niet begrijpt, ben je een domme man.
chinees spreekwoord.
Tsja ik weet het ook niet maar moet ik dan als een stom wijf achter hem aan blijven lopen??quote:Op maandag 6 maart 2006 22:43 schreef narcissist het volgende:
[..]
Vrouwe logica toepassen op een kerel, lekker bezig.
Tssstt... achter hem aanlopen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:46 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Tsja ik weet het ook niet maar moet ik dan als een stom wijf achter hem aan blijven lopen??
Vertel mij maar wat ik moet doen hoor!![]()
Of toch maar gewoon pijpen dan?![]()
![]()
Nee even serieus nou![]()
Call myself a fool, what is the answer? How to catch it blowing away in the wind?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef Denocorp het volgende:
[..]
The answer is blowing in the wind, my friend...![]()
Hoe herkenbaar...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:17 schreef VrouwelijkICE het volgende:
*knip*
Kortom: heb niet echt het gevoel meer dat hij geïntereseerd is. Of is hij gewoon verlegen?
Ik weet het niet, maar heb maar besloten voorlopig deze week geen initiatief te tonen.. (niet smsen, niet aanspreken op MSN, IRL alleen gedag zeggen, geen afspraakjes meer voorstellen).
Even de kat uit de boom kijken dus. Verstandig? Weet ik niet.
Ja dat ben ik nu dus ook aan het doen. Mezelf minder aanhankelijk opstellenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:51 schreef Gapert het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar...
Mijn vriendin is een paar weken geleden nogal kortaf geweest via de mail enzo, en nam geen initiatief met afspraken maken wanneer we elkaar weer gaan zien (ze woont 60KM verderop). Nu heb ik het idee, vooral na het doorlezen van vele posts hier op Fok!, dat ik mezel misschien wel te aanhankelijk opstelde. Dus minder initiatieven genomen, haar de afspraken laten maken, minder mailtjes sturen (wel lieve mailtjes) en dat heeft gewerkt denk ik.... afgelopen week nam zei veel meer initiatief, stuurde meer mailtjes, etc. En nee het was niet haar periode.
Ik ga volledig mee in de stelling dat vrouwen onbegrijpelijk zijn...
Precies! Go dude, run, safe yourself! Kuthoeren zijn het! Allemaal!!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:53 schreef TDKa het volgende:
vrouwen zijn nogal.. gecompliceerd kwa gedachte. Ene keer willen ze dit, na 5 sec willen ze weer wa anders. Tis in ieder geval nooit goed wat je doe.![]()
Het is al te laat voor mij, maar red jezelf, ga het klooster in, safe mankind
Goh, als ik een vriend zou hebben en hij zou niet begrijpen waarom ik op een bepaalde manier doe, dan stel ik het iig op prijs als hij dat tegen me zou zeggen. Dan zou ik in ieder geval nog een poging wagen om het uit te leggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:24 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik snap ze ook niet, eerst slaan ze je in je kruis en daarna zoenen ze jewerkelijk waar niet te begrijpen
misschien moet je eens van je zusje afblijvenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:24 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik snap ze ook niet, eerst slaan ze je in je kruis en daarna zoenen ze jewerkelijk waar niet te begrijpen
SHE, jij vuile slet! HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op maandag 6 maart 2006 18:19 schreef SHE het volgende:
Ze had toen nog wat anders te neuken...dat is nu over en dus ben jij aan de beurt.
Niets moeilijks aan
Ja, what's your fucking point?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:24 schreef Electrocute het volgende:
Het is heel simpel.
Zij heeft een vagina, dus jij moet genoegen nemen met haar vrouwelijke beslommeringen.
Alleen die kun jij niet krijgen, lelijke muts!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:19 schreef Odulla het volgende:
[..]
Tssstt... achter hem aanlopen...
Hoe kom je op dat stomme idee?
Nope.
Laat hem maar lekker in zijn eigen sop gaar koken.
Zat leuke kerels in dit kikkerlandje!
Wat vrijgevigquote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nou ik gun jullie bij deze een kijk in mijn keuken des levens..
Geen idee. Ik werd vorige week 'gedumpd' voordat we goed en wel van start waren gegaan omdat ik niet gebeld had. Dat heb ik niet expres gedaan, ik was wat druk met m'n werk en bovendien wist ik niet dat het een verplichting was iedere dag wat van me te laten horen.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar Waarom zijn die wijven toch altijd hetzelfde en doen ze altijd lekker waar ze zelf zin in hebben.
Negeren maar hé? Zo los ik zulke dingen ook op.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
Hier ben ik mee eens!! Niet iedereen is zow, niet iedereen is een standaardtypequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:53 schreef MarMar het volgende:
3) waarom hebben mensen het meteen over "alle mannen" of "alle vrouwen" als ze 1 persoon treffen die et dus net niet is.. ik denk dat je al mazzel hebt als je 1 persoon treft die het allemaal net wel is eigenlijk
De tendens is ernaar en zal zich doorzetten. Wordt alleen maar erger per generatie...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:11 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
Hier ben ik mee eens!! Niet iedereen is zow, niet iedereen is een standaardtype
Ja ok kan best zijn, maar dan zijn nog niet ALLE vrouwen en ALLE mannen hetzelfdequote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:14 schreef Developersrus het volgende:
[..]
De tendens is ernaar en zal zich doorzetten. Wordt alleen maar erger per generatie...
Klopt, moet het eigenlijk nuanceren met 'het overgrote deel van'...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:18 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
Ja ok kan best zijn, maar dan zijn nog niet ALLE vrouwen en ALLE mannen hetzelfde
ja das beter, ik ben trots op jequote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:30 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Klopt, moet het eigenlijk nuanceren met 'het overgrote deel van'...
Goeiedag jij hebt een telefoonabonnement bij mijn bedrijf, ga jij het is effe heel gauw weer goedmaken met die griet!!!!!!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Het zit zo: Een aantal maanden geleden (Oktober 2005) een leuke meid leren kennen.. bla bla bla... je kent het wel, wat afspreken, wat drinken, wat eten, bioscoop etc. Alles was koek en ei. Ondanks dat mijn rekeningen van de telefoon met 400% gestegen waren had ik er geen spijt van dat ik haar ontmoet had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |