Nu ook niet de meest subtiele afwijzingquote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb haar gezegd dat ik momenteel nog liever Beatrix in een setje Jarretels zag rondhuppelen in Paleis Soestdijk, dan dat ik met haar zou afspreken en heb opgehangen. Nu zit ze weer sentimenteel te doen via emailtjes....
Weet ik het. Maar ze liet ineens een hele poos niks van zich horen, 1,5 maand ofzo, tot nuquote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Molluck het volgende:
Was die ene keer dat ze zo kortaf was, misschien na 28 dagen? Dat zou wel het een en ander verklaren namelijk
Jij hebt vroeger een piemeltje gehad?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
Maar waarom willen kerels nou zo nodig vrouwen begrijpen?
Ik bedoel, ik ben dan van het vrouwelijke geslacht, maar zelfs ík begijp mezelf de helft van de tijd niet, hoe moet een ander dat dan wél doen?
Dat nog nét nietquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb haar gezegd dat ik momenteel nog liever Beatrix in een setje Jarretels zag rondhuppelen in Paleis Soestdijk, dan dat ik met haar zou afspreken en heb opgehangen. ...
NIET?? Er bestaat geen standaard gebruiksaanwijzing als je dat bedoeld? En als die er al was dan gaat het in tien van de tien gevallen niet op...quote:[Hoe kom ik hier het beste van af. Ik denk dat ik het klooster in ga, ***wijven![]()
![]()
Goed punt!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:37 schreef stijgende_ster het volgende:
Oh en trouwens, ze heeft een kamer, waarom zou je haar niet doen?
ik denk gewoon dat je haar moet nueckenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
- veel te lang verhaal -
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb haar gezegd dat ik liever B.a.trix in een setje Jarretels zag rondhuppelen in Paleis Soestdijk,
Ervaringsdeskundige ?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:57 schreef cerror het volgende:
Tja, zo blijf je maagd.
Als je logica onder simpel verstaat. Voor veel vrouwen is logica echter al te hoog gegrepen; puur probleemoplossend zijn vrouwen dus te simpel.quote:
Prima oplossing. Laat je weten hoe het is? Stuur een kaartjequote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoe kom ik hier het beste van af. Ik denk dat ik het klooster in ga, ***wijven![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 08:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Iemand die met zijn hoofd denkt ipv zijn lul.
TS'er is geen echte man
Gast je wordt één keer afgewezen, nu wil ze je neuken en nu wil je niks meer met vrouwen te maken hebben? Overdijf je niet een beetje?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Weet ik het. Maar ze liet ineens een hele poos niks van zich horen, 1,5 maand ofzo, tot nu![]()
Maar goed, gelukkig ga ik gewoon door met leven, maar heb het wel voor de komende 53 jaar gehad met vrouwen.
Ik wordt homo of ga het klooster in.
Yep, but how to handle them?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:32 schreef Denocorp het volgende:
Ik zeg: zo zijn veel vrouwen nou eenmaal, get used to it!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |