Nou ik gun jullie bij deze een kijk in mijn keuken des levens..
Het zit zo: Een aantal maanden geleden (Oktober 2005) een leuke meid leren kennen.. bla bla bla... je kent het wel, wat afspreken, wat drinken, wat eten, bioscoop etc. Alles was koek en ei. Ondanks dat mijn rekeningen van de telefoon met 400% gestegen waren had ik er geen spijt van dat ik haar ontmoet had. Het enige minpuntje was de afstand -> Ze woont een KM of 40 van me vandaan, buurt van Maastricht ( Nee, niet de zus van Maikuuul of whatever
![]()
), maar goed daar moest ik maar genoegen mee nemen.
Maar goed, na het zoveelste echt leuke afspraakje kreeg ik ineens vrij weinig meer van haar te horen. Met bellen en smsen deed ze ineens kortaf, dus ik had op een gegeven moment zoiets van: Stik een end in de hut, en heb het laten rusten.
Wat wil begin deze week. Begint ze me weer ineens te bellen van dat we weer eens wat leuks moeten doen, en ze had een kamer in Maastricht en ik moest langskomen blablabla.
Waarom zijn die wijven toch altijd hetzelfde en doen ze altijd lekker waar ze zelf zin in hebben.
Ik heb haar gezegd dat ik momenteel nog liever Beatrix in een setje Jarretels zag rondhuppelen in Paleis Soestdijk, dan dat ik met haar zou afspreken en heb opgehangen. Nu zit ze weer sentimenteel te doen via emailtjes....
Hoe kom ik hier het beste van af. Ik denk dat ik het klooster in ga, ***wijven